Tim Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Dit is de allereerste officiele screen van mijn lot. Ik denk dat nog wel wat meer genericks ga plaatsen, maar het is genoeg om te laten zien Bewerkt: 22 januari 2007 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Mue Amico Kees1991 Ik vind die vreemde taal erg leuk .Is het nou italiaans of latijn. En waar heb je die tekst vandaan, zelf geshreven? Bewerkt: 22 januari 2007 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 Dat is volgens mij standaard bij de Template. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 die tenplate heb ik zelf gemaakt hoor. en die text heb ik hier vandaan. http://www.lipsum.com/ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 Erg goed werk kees, alleen wil ik toch nog kritisch zijn op wat puntjes (MS moet natuurlijk de beste kwalitiet site hebben): - Minder ''speels'' maar meer duister font (bij header en menu) - Een duidelijke header - Meer streepjes en lijntjes om vakken te scheiden Voor de rest, prima werk kees/martijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 ik wil me ook aanmelden voor Photoshop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) weet u een mooie front voor mij ?? dan kan ik dat zo veranderen. en wat bedoel je met eer lijnen en strepen ?? //> Door Wazuup: Zie je pb inbox... Bewerkt: 28 januari 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 ik vint hem mooi. voral met mijn textures word vas wel gaaf dat vliegveld. ik ben ook besig geweest. en of je t nu leuk vint of niet. het is klaar nu! chek offical ppt voor de screens. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 mijn eerste echt huis voor MS is klaar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 Uitleg Ik heb misschien een leuk idee voor in GTA Mafia Stories. Een eilandje waar een gevangenis op staat. Net zoiets als Alcatraz. Ik ben al heel erg ver met de gevangenis. Ik moet eigenlijk alleen nog het eiland doen. Maar natuurlijk heb ik jullie toestemming nodig om het idee door te laten gaan . Screens: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 Hallo, Dude die gevangennis pwnd big time. Maar, (verdumme kom ik weer met mijn maar... ) Juist het enige wat ik zo snel zie is dat groene deur een beetje oversized is. waarschijnlijk voor vracht broemers maar. Ik zou het aanbevelen om een ander textuurtje te zoeken en omdat ik zo een zeikerd ben zal ik wel even mee zoeken. Conclusie van mijn kant Akkoord. Moet nog even over een appart eiland nadenken.. Grats,Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 Dat deurtje is maar tijdelijk hoor Gybrus. Ik ga er een ijzeren deur van maken. Een soort hekdeur . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 Omfg.... Das nog geiler Keep it up dude. Grats,Gybrus {ik maak hier uit op dat ik geen texture hoef te zoeken } Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Under bewerking Hallo, Schijnbaar luistert er niemand als ik uitleg probeer te geven van daar dit topic. Wat zal ik hier behandelen. 1:. Renderen/Screens maken in-game en out-game. 2:.Tips en Tricks. 3:.Vragen behandelen. .:1:Renderen/Screens maken in- of out-game:. *In-game. Veel mensen showen vooral in-game screens aan het publiek. Dit krijgt meestal meer aandacht dan een render uit een 3d programma zoals 3d studio max. Let er op als je een screen maakt dat alle onnodige dingen uit het beeld zijn Ik neem GTA als voorbeeld. -Radar -Hud Eerst naar de radar. 1:.De radar kun je of out je scherm halen doormiddel van hem uit te zetten. 2:.Of je kunt het plaatje eruit halen (de map) Nou ik neem aan dat de meeste wel weten hoe je de radar uit zet. ESC/Menu-Options-video(iets wat met beeld heeft te maken) - Radar & blips (zet dit naar off) Nu 2 dit weten de meeste GTA modders niet ,daarom een korte uitleg. Als je alle *.TXD bestanden uit de GTA3.Img verwijderd krijg je een doorzichtig gedeelte op de plaats waar normaal de radar zit. GTA SA folder-moddels-GTA3.img/Delete radar00.txd tot radar143.txd (144 bestanden in totaal) Dit heeft als enige effect op je spel dat de radar niet wordt weergegeven. Zie afbeelding: (screen genomen met beeldscherm resolutie van 1440x900)(daarom is die zo scheef ) De Hud. Het mooiste is eigenlijk om hem uit te zetten. Bij actie screens zoals een vuurgevecht zou ik hem wederom weer aanzetten. Maar bij simpele showing screens uit. De Hud kun je in het zelfde menu uitzetten als de radar. *Out-game Dit is best makkelijk. Laten we beginnen met een lijst vn programma's waar ik van denk ja daar zou je een screen in kunnen maken. [#**]3DStudio Max: Moddel programma: Heeft reder functie. [*.]Col Editor 2: Col editing programma:Heeft geen render functie. [**.]Dff vieuwer: Laat een dff zien naar keuze: Geen render functie. [**.]Map vieuwer: Laad de wereld doormiddel van de in de GTA.dat aangegeven ipls en ides te laden: Geen render functie # = Heeft reder functie. ** = Laad de Dff en de texture * = Laad de Dff . = Geen render functie ..3DStudio Max.. Hier werken wij van GTA: Mafia Stories het meeste mee. Hiermee kan je je moddels maken belichten en tenslotte ook nog renderen. Aanbevolen als je een mooie screen wilt maken Hoe? Duw op F10 of op render in de UI. De rest spreekt voor zich. ..Col editor 2.. under bewerking .:2:Tips en tricks:. Om meet mensen te laten weten dat een screen van jou is of van een bepaalde mod kun je er altijd een logo bij zetten. Als je via google naar afbeeldingen zoekt zul je meestal niet via de site waar ze opstaan de afbeelding zien maar via een appart google scherm. Dus als je mensen wilt laten weten dat iets behoort tot een bepaalde modificatie zet dan je naam en/of een logo van het desbetreffende onderdeel erop. Hier een paar logos voor GTA : MS. 1:. 2:. [Meer binnenkort] .:3:Vragen:. Als je vragen hebt of op of aanmerkingen kun je die hieronder posten. Laatst bewerkt op: Bewerkt: 14 februari 2007 door Dhr.Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Oke van mij wist je het natuurlijk al, maar ik ga natuurlijk ook akkoord. Je model zit zeker op de MS kwaliteit zoals dat zo mooi beschreven was in een topic hier ergens. En wat dat nieuwe eiland betreft zou ik het liever niet hebben (heb het niet zo met nieuwe stukken land zoals jullie weten ) maar als jij het graag wilt is het natuurlijk goed. Keep it up Naim, je levert kunstwerkjes af. Bewerkt: 24 januari 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts