gangster28 Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 ziet er gruwelijk uit man, ik denk dat je daar ook nog wel wat missie's bij kan maken.
Tim Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 houdt dan aub rekening met de storyline, En maak een script van die missie. Dan kun je hem naar mij toe sturen.
Blastov Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Wat je daar hebt gemaakt is echt prachtig Twenty Eyes. Het past zeker goed in de MS sfeer. Ik stel voor dat dit eilandje tussen Tim zijn eiland en mijn eiland in komt. Ik zorg voor de verbinding tussen alle eilanden, zoals bruggen en dergelijke, Ik ga dus ook akkoord.
.Sharingan Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Er komt toch wel één brug he ? Met allemaal slagbomen enz. Dat maakt het pas echt vet
gybrus Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Hallo, beter als we het wat van cita weg plaatsen.. en niet verbinden met een brug. zo is het in RL ook. We hebben trouwens toch plek zat. Grats,Gybrus
gybrus Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) Hallo, Eventjes GuildWars gespeeld en verder gegaan met mijn huisje. Screeneeeeeee: Het huisje stoort me nu al een stuk minder Grats,GC {Alleen die ramen :O } Hallo,Effe een vlugge screen. Iets irriteerd me vreselijk aan dat gebouw :/ Grats,Gybrus BTW: dit is een onderdeel van een klein stadje waar momenteel nogal veel leger zit. Woestijn achtig gebied. Aantal missies soort call of duty style. .:Shame... post ik het in het verkeerde topic :. Bewerkt: 25 januari 2007 door Dhr.Gybrus
Tim Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Hier heb ik nog wat art screens van mijn lot. Het is grijswit om het zo'n ouderwetse Mafia sfeer te geven, check ze. P.s. de vlekken op de tegels kan ik niets aan doen. ligt eraan omdat ik ze heb moeten verlichten
Twenty Eyes Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ik zat zelf ook niet echt te denken aan een brug. Want het is de bedoeling dat de gevangenen niet kunnen ontsnappen. Als je er een brug neerzet gaat het een stuk makkelijker. Ik dacht eigenlijk aan een helicopter-platform. Zoiets als Wazuup heeft op zijn vliegveld. Hier zijn trouwens screens van de nieuwe deur: (super high poly, maar de col maakt het allemaal wel mogelijk )
Wazuup Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Prachtig om te zien hoe jij door middel van andermans tips je model helemaal kunt perfectioneren. Je hek ziet er echt prachtig uit, vooral die scheiding tussen het grote hek en de gewone deur. Ook prima getextuurd. MS <3 Highpoly dff, lowpoly col Owja over dat ingame zetten waar je het laatst over had op msn, je kunt het zelf proberen maar ik wil het ook wel doen als je klaar bent met moddelen. Ik hoor wel van je.
gybrus Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Hallo, Even een wip van mijn autotje. Het wordt een BMW 503[/u3] een oude sport bak screens. CLICK TO ELARGE!! no smooth smooth wire no smooth wire smooth BMW FTW Grats,Gybrus EDIT: Vergeten te zeggen de screens zijn van de achterkant gemaakt dus je ziet de kofferbak klep en nouja de zeikant First car muddel EDIT: Ik weet al waarom er zo weinig aandacht is.. (no progress is showed to the public) dus effe spammen xD Bewerkt: 29 januari 2007 door Dhr.Gybrus
gybrus Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Helleeeeu. Ben ik dan ook weer met een screen. Dit keer met totaal iets nieuws. Een auto......... Ok het is een BMW 503 het is een sport wagen hij komt ingame en er zijn momenteel maar lieftst 3 screens smooth no smooth wire smooth Grats,Gybrus First car moddel
DaBeast Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Pfoe, what a mess . Ik zie dat je te veel polygonen gebruikt voor wat er eigenlijk nodig is. En ik zie dat een aantal polygonen niet de vorm van een rechthoek/vierkant heeft. Let ook op dat je je normals niet vern**kt, anders krijg je een reflectie die op niets trekt. Buiten het hoge, ongebruikelijke polygebruik en de niet vierkantige/rechthoekige polygonen, ziet het er goed uit. Gebruik je blueprints (dit raad ik je aan), of kijk je gewoon wat op refference pics en model je het? Vriendelijke groeten, DaBeast
Wazuup Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Ik weet al waarom er zo weinig aandacht is.. (no progress is showed to the public)dus effe spammen xD Misschien is dat zo, alleen met een motorkap en sideskirts komen we ook niet ver. Ik vind het opzich wel mooi hoor, wat je hier laat zien, maar als we even realistisch zijn komt je allereerste (wat het is) automodel natuurlijk nooit in de final van deze mod, omdat je daarvoor nog niet genoeg ervaring hebt met carmoddeling en er veel beter is te vinden op het net. Ik vind het dus meer iets voor het ''show jouw models topic''. Iig ziet het er wel goed uit hoor gybrus. Owja, we hadden btw afgesproken dat we alleen maar (bijna) afgemaakte models in public PTT laten zien, vandaar dat er ook niet zo veel daar gepost word door leden Wat betreft je lot updates, dat ziet er goed uit ga zo door!
gybrus Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Hallo, Altijd beter dan het gevoel te geven dat we dood zijn :/ Naja klupt wel dat me autotje beetje uber mess is maare ik blijf er zo lang aan werken totdat die perfeckt is. en wie heeft gezegt dat die als auto ingame komt Het is verdumme een kofferbakklep!!! Grats,Gybrus
gybrus Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Hallo, :O dat wist ik nog niet. Maar is 1 driehoek zo erg dan ?? (eignlijk 2 als je het spiegeld) Ik kan hem altijd nog als iets anders gebruiken dan een auto xD En in ga hem un smoothet ingame zetten denk ik...(het ziet er unsmoothet helemaal niet zo slecht uit hor :O) Grats,Gybrus deze post leverde veel info op[/font]
Recommended Posts