Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Recommended Posts

Geplaatst:

ziet er gruwelijk uit man, ik denk dat je daar ook nog wel wat missie's bij kan maken.

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

houdt dan aub rekening met de storyline, En maak een script van die missie. Dan kun je hem naar mij toe sturen.

Geplaatst:

Wat je daar hebt gemaakt is echt prachtig Twenty Eyes.

Het past zeker goed in de MS sfeer. Ik stel voor dat dit eilandje tussen Tim zijn eiland en mijn eiland in komt. Ik zorg voor de verbinding tussen alle eilanden, zoals bruggen en dergelijke,

Ik ga dus ook akkoord.

Geplaatst:

Er komt toch wel één brug he ? Met allemaal slagbomen enz. Dat maakt het pas echt vet :D

Geplaatst:

Hallo,

beter als we het wat van cita weg plaatsen..

en niet verbinden met een brug.

zo is het in RL ook.

We hebben trouwens toch plek zat.

Grats,Gybrus

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Eventjes GuildWars gespeeld en verder gegaan met mijn huisje.

Screeneeeeeee:

Het huisje stoort me nu al een stuk minder :bier:

Grats,GC

{Alleen die ramen :O }

Hallo,

Effe een vlugge screen.

armyterain5zp.jpg

Iets irriteerd me vreselijk aan dat gebouw :/

Grats,Gybrus

BTW: dit is een onderdeel van een klein stadje waar momenteel nogal veel leger zit.

Woestijn achtig gebied.

Aantal missies soort call of duty style.

.:Shame... post ik het in het verkeerde topic :puh: :.

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:

Hier heb ik nog wat art screens van mijn lot. Het is grijswit om het zo'n ouderwetse Mafia sfeer te geven, check ze.

P.s. de vlekken op de tegels kan ik niets aan doen. ligt eraan omdat ik ze heb moeten verlichten

Geplaatst:

Ik zat zelf ook niet echt te denken aan een brug.

Want het is de bedoeling dat de gevangenen niet kunnen ontsnappen. Als je er een brug neerzet gaat het een stuk makkelijker. Ik dacht eigenlijk aan een helicopter-platform. Zoiets als Wazuup heeft op zijn vliegveld.

Hier zijn trouwens screens van de nieuwe deur:

ijkqv0.th.jpg ijk2yy0.th.jpg

(super high poly, maar de col maakt het allemaal wel mogelijk :puh: )

Geplaatst:

Prachtig om te zien hoe jij door middel van andermans tips je model helemaal kunt perfectioneren. Je hek ziet er echt prachtig uit, vooral die scheiding tussen het grote hek en de gewone deur. Ook prima getextuurd. MS <3 Highpoly dff, lowpoly col :engel: Owja over dat ingame zetten waar je het laatst over had op msn, je kunt het zelf proberen maar ik wil het ook wel doen als je klaar bent met moddelen. Ik hoor wel van je.

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Even een wip van mijn autotje.

Het wordt een BMW 503[/u3]

een oude sport bak :)

screens.

CLICK TO ELARGE!!

no smooth

smooth

wire no smooth

wire smooth

_O_ BMW FTW _O_

:puh:

Grats,Gybrus

EDIT:

Vergeten te zeggen de screens zijn van de achterkant gemaakt dus je ziet de kofferbak klep en nouja de zeikant :)

First car muddel

EDIT:

Ik weet al waarom er zo weinig aandacht is.. (no progress is showed to the public)

dus effe spammen xD

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:

Helleeeeu.

Ben ik dan ook weer met een screen.

Dit keer met totaal iets nieuws.

Een auto......... :D

Ok het is een BMW 503 :Y

het is een sport wagen :Y

hij komt ingame :Y

en er zijn momenteel maar lieftst 3 screens :-(

smooth

no smooth

wire smooth

Grats,Gybrus

First car moddel

Geplaatst:

Pfoe, what a mess :puh: . Ik zie dat je te veel polygonen gebruikt voor wat er eigenlijk nodig is. En ik zie dat een aantal polygonen niet de vorm van een rechthoek/vierkant heeft. Let ook op dat je je normals niet vern**kt, anders krijg je een reflectie die op niets trekt. Buiten het hoge, ongebruikelijke polygebruik en de niet vierkantige/rechthoekige polygonen, ziet het er goed uit. Gebruik je blueprints (dit raad ik je aan), of kijk je gewoon wat op refference pics en model je het?

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
Ik weet al waarom er zo weinig aandacht is.. (no progress is showed to the public)

dus effe spammen xD

Misschien is dat zo, alleen met een motorkap en sideskirts komen we ook niet ver. Ik vind het opzich wel mooi hoor, wat je hier laat zien, maar als we even realistisch zijn komt je allereerste (wat het is) automodel natuurlijk nooit in de final van deze mod, omdat je daarvoor nog niet genoeg ervaring hebt met carmoddeling en er veel beter is te vinden op het net. Ik vind het dus meer iets voor het ''show jouw models topic''. Iig ziet het er wel goed uit hoor gybrus. Owja, we hadden btw afgesproken dat we alleen maar (bijna) afgemaakte models in public PTT laten zien, vandaar dat er ook niet zo veel daar gepost word door leden ;) Wat betreft je lot updates, dat ziet er goed uit ga zo door!

Geplaatst:

Hallo,

Altijd beter dan het gevoel te geven dat we dood zijn :/

Naja klupt wel dat me autotje beetje uber mess is maare ik blijf er zo lang aan werken totdat die perfeckt is.

en wie heeft gezegt dat die als auto ingame komt :sigaar:

Het is verdumme een kofferbakklep!!!

Grats,Gybrus

Geplaatst:

Hallo,

:O dat wist ik nog niet.

Maar is 1 driehoek zo erg dan ?? :puh:

(eignlijk 2 als je het spiegeld)

Ik kan hem altijd nog als iets anders gebruiken dan een auto xD

En in ga hem un smoothet ingame zetten denk ik...(het ziet er unsmoothet helemaal niet zo slecht uit hor :O)

Grats,Gybrus

deze post leverde veel info op[/font]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...