Blastov Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Het is niet zo makkelijk als jij denkt Matiscus. Wat jij nu zegt dacht ik dus ook voordat ik het ging doen. Maar COL3 zit heel anders in elkaar. Zelfs als ik de COL1 versie in Sa gebruikt is het niet goed. Veel plekken zijn niet solide. Ik heb de oorzaak al gevonden, je object moert inb de '' center'' zitten oftewel x, y en z coordinaat op de 0, ik ga dit zo snel mogelijk fixen. Moet hiervoor nieuwe DFF's en COL's maken en 2 eilanden opnieuw splitsen. Als dit gedaan is, is er snel een MSv0.1a te verwachten voor sa. Uiteraad alleen voor de leden van de mod. BTW, volgens mij is dit mijn langste berciht ooit.
DaBeast Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Dus dat wil zeggen dat je niet uit de mod stapt? Fijn dat je de fout hebt gevonden Blaster, jij bent er altijd voor ons . Greetz
Tim Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) De mod blijft nog voor GTA vice city, alle huidige eilanden komen in VC, daaronder vallen: Industrial island Crowning Hills Capital Island Seashore Blaster27 zei tegen mij dat er later (na de vc versie) wel een versie voor SA word gemaakt. Deze versie zal een geheel nieuw eiland bevatten. Maar dan ook echter alleen dat eiland. Het eiland wat in SA komt zal Windy City worden... Bewerkt: 6 april 2006 door Tim
DaBeast Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Na een lange tijd in een dipje te zitten en geen gebouwen inspiratie te hebben, ben ik weer eens aan de slag gegaan . Nu nog een hekje er om heen, en ingame zetten . Greetz
Jorge_F Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Als ik jouw was zou ik de textures even wat meer uitrekken. De UVW is nu wel overdreven klein . Ook zou ik wat meer details toevoegen aan het gebouw, het ziet er nu nogal saai uit. Voor de rest leuk gemaakt .
DaBeast Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Ik kan moeilijk nog meer detail toevoegen, het is al redelijk High-poly. En over dat UVW-en, ik vind van niet, het is de perfecte groote, dat gebouw is gewoon gigantisch . Kijk maar naar dat Player-modeltje. Edit: Greetz Bewerkt: 8 april 2006 door dabeast
Jorge_F Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Sorry maar ik vind de UVW alsnog niet top ondanks de redenen die je geeft. Misschien een idee om wat betere textures te gebruiken waarbij je de overgangen niet zo goed ziet...
DaBeast Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Was dat ook van plan. Ik ga de textures van de tonnen en de bakstenen vervangen. over die van de groote schouwen twijfel ik nog. Greets
Crappy-Apple Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 komt de mod nu voor vc of sa want omdat er al screens zijn van sa of komt het op alle 2 uit ?? zelf zou ik vc kiezen omdat de engine van Mc-kay er in komt dus dan kan je meer en nog iets dan komt er ook EEN ONLINe mode in OFFTOPIC : zijn er eigelijk nu mensen bezeg met het probeeren maken van een boundarie hack ???
Blastov Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Hij is voor vc, althnas de huidige 3 eilanden die we nu hebben. Als we ermee klaar zijn, maak ik één groot nieuw eiland voor sa. Hier nog een render, Deze komt op seashore op een rustig plekje, de hond zelf heb ik niet gemaakt al het rest wel. Zoals vele modders weten is dit een aandenking aan de ODIE Bewerkt: 9 april 2006 door Blaster27
Crappy-Apple Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Hij is voor vc, althnas de huidige 3 eilanden die we nu hebben.Als we ermee klaar zijn, maak ik één groot nieuw eiland voor sa. Hier nog een render, Deze komt op seashore op een rustig plekje, de hond zelf heb ik niet gemaakt al het rest wel. Zoals vele modders weten is dit een aandenking aan de ODIE leuk van die hond dat ook in mi staat en natuurlijk van odie maar gaat het nit lang duren voor de engine af is en dus ook de mod ?? want gta sol denkt nog niet aan de engine ze wilen eerst de skins en het mappen enz... af hebben en dan pas de engine ! dus dan zal de mod pas over een jaar of meer af zijn dan is er al mss. een nieuwe gta en ook nieuwe modden voor de niuwe gta dus kan je mss. zelf PROBEREN een nieuwe engine te maken ??? SUCCES
DaBeast Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Voor zo een engine te maken is heel veel kennis nodig. Onze coder, DMix heeft niet genoeg kennis om zoiets groots te maken. Heb mijn textures verandert, beter, toch? Nu nog wat genetriekjes en hij is klaar Greetz
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Hij is voor vc, althnas de huidige 3 eilanden die we nu hebben.Als we ermee klaar zijn, maak ik één groot nieuw eiland voor sa. Hier nog een render, Deze komt op seashore op een rustig plekje, de hond zelf heb ik niet gemaakt al het rest wel. Zoals vele modders weten is dit een aandenking aan de ODIE Omg, hoeveel poly's heeft die wel niet? Die letters hebben er volgens mij al meer dan 1000.
Blastov Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Hij heeft 5585 poly's Dit is de col, 546 poly's
Recommended Posts