Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Dabeast, Ik denk dat Gybrus een totaal andere manier heeft om een auto te maken dan jou of mij.

Waarschijnlijk gebruikt hij geen meshsmooth. Maar dat kan ik niet opmaken uit zijn screens.

Tot nu toe doe je het goed Gybrus, ik weet alleen niet hoe het verder gaat vanaf hier. Ik ben benieuwd hoe je dit voortzet.

Edit: Nu ik deze screens zie denk ik eraan om zelf ook weer auto's te gaan modellen. Ik zit te denken aan een Toyota Corolla. Naja, ik droom wel verder... :puh:

//> Edit door DaBeast: Ik gebruik wel degelijk MeshSmooth hoor, maar ik combineer het met smoothing groups ;) . Goed dat je weer gaat car-modellen, ik vond je auto's altijd wel mooi.

Ik wist wel dat jij meshsmooth gebruikt, maar ik bedoelde Gybrus :puh:

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo,

In deze screen had ik even een turbo smoothje over heen gegooid had even te weinig tijd voor moeilijke instellingen xD

Bedankt voor het positieve commentaar twenty eyes.

grats, gybrus

Link to comment
Delen op andere websites

als die niet ingame komt. warom post je hem hier dan? en niet in het Show jouw models topick?

maar hij ziet er voor zo ver al wel erg gaaf uit. ik hoop dat je hem af maakt en hem wel ingame set. :)

verder zit ik met een fucking groot probleem. want mij 3ds wil niet meer startne.

heeft iemand mischien een link naar de trail van 3ds 8 ?? hopen dat die t nog wel doet op mij pc.

EDIT

en tog nog een betje feest. want ik heb nu 1100 posts

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal, kunnen alle leden van de mod weer screenshots van hun progress gaan posten? Ik zelf ben vandaag verder gegaan met het vliegveld, ben nu bezig met de draaideur. Ik laat door middel van SCM scripting de deur om zijn eigen as draaien. Updates komen binnenkort, ik verwacht ook van jullie updates.

Link to comment
Delen op andere websites

lots Citá Di Corruzione links

lotmapcdcleftyh8.jpg

Lot1 Tim -BETA-

lot2 Tim -nog niet aan gewerkt-

lot3 Tim -BETA -

lot4 Tim -BETA-

lot5 Kees1991 -BETA-

lot6 -BETA-

lot7 Tim -BETA-

lot8 Tim -nog niet aan gewerkt-

lot9 nick11123 -WIP-

lot10 Tim -WIP- [overgenomen]

lot11 Kees1991 -WIP-

lot12 Tim -nog niet aan gewerkt [overgenomen]

lot13 Tim -nog niet aan gewerkt- [overgenomen]

Lots.max

Voor iedere lot heb je 16 IDs tot je beschikking, dit betekend dat je maximaal 8 dff's, en 8 LODS op je lot hebt.

DFF: een dff moet de volgende naam hebben: cdcl_*naam*_*lotnr*_dff*nummer*

voorbeeld: cdcl_tim_lot1_dff1.dff

TXD: deze heeft de zelfde naam als jou naam (op dit forum)

voorbeeld: Tim.txd

COL: deze heeft dezelfde naam als jou naam (op dit forum)

voorbeeld: Tim.col

IMG: deze heeft dezelfde naam als jou naam (op het forum)

voorbeeld: Tim.img

IPL: deze heeft dezelfde naam als jou maam (op het forum)

voorbeeld: Tim.ipl

IDE: deze heeft dezelfde naam als jou naam (op het forum)

voorbeeld: Tim.ide

-De IDE en IPL moeten in een map zitten met jou naam, in de Directory MS_maps van je GTA SA ROOT

-gelieve redelijk aantal genericks gebruiken op je lot.

-De grond kan niet aangepast worden. Wil je dat toch, dan moet je een box maken in de vorm van je lot van 0,2 hoog. Daarop

kun je dan het oppervlakte naar je eigen wensen aanpassen.

-Dit is een arme buurt, houdt daarmee rekening mee op je lot, en zorg ervoor dat het Mafia stijl is. Goede voorbeelden

van mij kun je zien in members ptt, Bouw aub geen fabrieken in dit gebied

-Iedereen is vrij om te maken wat hij wil, maar zo lopen we wel het risico dat we vanalles door elkaar krijgen, zoals ook in belgie het geval is (fabriek langs villa bijvoorbeeld). Hierbij wil ik dus graag dat er een steen texture word gebruikt om lots mee af te dekken, gelieve niet teveel gras, dit vervult een grote rol in het totaal beeld

>>>opmerking<<<<

De lots bevatten tot nu toe redelijk relief, en ik ben bang dat ik dat via CDC left eiland models niet kan fixen, omdat ik dan toch continu tegen bugs aan zal lopen. Maar als je dus een vlak stuk wilt, kun je zelf ook in vorm van je lot een box maken, maar onthoudt wel dat het wel echt precies om je lot heen moet passen (tip: selecteer Poys, en druk op extrude, begin vervolgens met egaliseren)

-Je bent VERPLICHT om ongeveer om de 2 weken een screen te posten, Wanneer je lot af is of in beta status. Moet je je bestanden uploaden naar de FTP... Dit is heel belangrijk. Want zonder files zijn we nergens, gelieve dit te melden wanneer je iets op de FTP hebt gezet bij Tim in een pm

ftp://ftp.hyperheid.nl/

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er zeker goed uit Tim, geef mij lot 13 nummer 3 maar als afwisseling voor het vliegveld ^_^ Overigens, kees als je een lot huurt is het wel de bedoeling dat de gebouwen een beetje bij elkaar passen. Jij hebt nu een gebouwtje, een bioscoop en je wilt daarnaast nog een fabriek zetten? Dat past niet echt bij elkaar, je kunt beter van de bioscoop een groot gebouw maken, het is een openbare ruimte dus dat mag best wat oppervlakte innemen. Let btw ook op de themakaart, waarop aangegeven is wat je op je lot kunt bouwen. Hier zul je zien dat het fabrieken gedeelte onderin CdC links is ;)

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

zou ik lot 5 mogen hebben ??

ff een erg slecht idee van mij verwijdert :)

Kees, ik zie heel graag Bioscoop op lot5 dan, deze is echt goed geschikt ervoor, en de Mafia stijl, p0wnt ongeloofelijk, KUTGW!

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

oke in dat geval zal ik mijn bios daar neer dumpen.

wel moet ik er dan wat aan veranderen. want die bios past ongeveer 50x op lot 5 :puh: maar geen noot. ik heb laatst een pm gekregen van wazuup en die vertelde mij wat ik moest doen.

ik zal denk t 3 zalen er bij gaan maken. 2 naast elkaar en 1 boven op de 2e.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat inderdaad een goed idee, wij horen graag over je plannen. Ook raad ik je aan meerdere gebouwen te maken op je lot. Dat is inderdaad hoog nodig omdat de lots nogal groot zijn ;)

wij zien graag een screen van je in members ptt kutgw!

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Zal ik dan ook maar eens een lot huren. :)

Ik zou graag lot 13 hebben maar die heeft Wazuup al :O

Dus ik neem lot 3.

Als het mag natuurlijk :O

Grats,Gybroes

(omfg die royale editor pwns ass behalve dat die enters toevoegt xD)

//> Door Wazuup: God zei: Gybrus moet lot drie krijgen. En zo gebeurde het. En god zag, dat het goed was...

.:Door Gybrus: Amen. :)

.:Door Gybrus: Zie ik dit nou wel goed :O Tim=Gebruiker Nr.: 3 that kicks butt.

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Goedzo het begint al vroeg, maar ja, ik moet maar niet te vroeg juichen, want dadelijk is het zon zelfde positie als cdc right, dat niemand iets laat zien.

IEDEREEN moet om de 2 weken een screen laten zien in Members ptt, ookal is het process nog niets. Doe het!. Ik wil hier niet zo iets als cdc right, dat alle lots vol zijn en dat niemand iets laat horen. Dus laat aub, die screens zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Mathias skattebouwt, wil je dit nog even toevoegen aan ons bloggie? :7

ms8xb.png

Mafia Stories Update!

De laatste tijd gebeurt er niet zo veel bij Grand Theft Auto: Mafia Stories, athans dat lijkt zo. Er gebeurt namelijk de laatste tijd meer achter de schermen in het ''private subforum'' dat speciaal voor teamleden is. Redelijk vaak staat er bij ''laatste bericht'' bij Hosted Sites and Projects ''In: Beveiligd forum''. Binnenkort zal er meer informatie bekend gemaakt worden en krijgen jullie ook nieuwe screenshots te zien in [Official] PPT. Ideeën en dergelijke kun je natuurlijk ook altijd nog kwijt in Het Grote Ideeën Topic! Ik kan in ieder geval alvast melden dat het goed gaat met de eilanden, ze zijn bijna helemaal af en er word al volop op de gehuurde kavels gebouwd.

Met vriendelijke groet,

Wazuup - Namens het Mafia Stories Team

Natuurlijk tussen de code tags:

[center][img=http://img433.imageshack.us/img433/9131/ms8xb.png][/center]

[u][b]Mafia Stories Update![/b][/u]

De laatste tijd gebeurt er niet zo veel bij Grand Theft Auto: Mafia Stories, athans dat lijkt zo. Er gebeurt namelijk de laatste tijd meer achter de schermen in het ''private subforum'' dat speciaal voor teamleden is. Redelijk vaak staat er bij ''laatste bericht'' bij Hosted Sites and Projects ''In: [i]Beveiligd forum[/i]''. Binnenkort zal er meer informatie bekend gemaakt worden en krijgen jullie ook nieuwe screenshots te zien in [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=25794][Official] PPT.[/url] Ideeën en dergelijke kun je natuurlijk ook altijd nog kwijt in [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=25796]Het Grote Ideeën Topic![/url] Ik kan in ieder geval alvast melden dat het goed gaat met de eilanden, ze zijn bijna helemaal af en er word al volop op de gehuurde kavels gebouwd.

Met vriendelijke groet, 
Wazuup - Namens het Mafia Stories Team

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...