Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

ik heb nu lot 5. en ik ga hier op mijn bios neer setten. nu is het lot groot en mijn bios eigelijk een betje klijn. dus ik heb ff een betje hulp nodig waar ik wat neer moet setten en hoe groot en zo.

hier is een schreen van de bofen kant van mjin lot. het grijze is mijn bios. er moet een parkeerplaats bij en 2 tot 3 vilm zalen.

lot5wz2hj8.th.jpg

nouw je kunt met paint de bios op een andere plek neer zetten. en er gewoon de rest er bij tekenen. het lot hoet niet helemaal vol. want ik kan er nog wel 1 gebouw bij zetten. maar wel zo vol mogelijk.

heb je een goet idee ? laat je inspiratie gaan op de render en ik zal het zo doen :).

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zat te denken aan zoiets:

kees1991copyvs6.th.jpg

Ingang natuurlijk aan de straatkant, ik heb nog een hele boel daarachter gemaakt. Daarin mag je wel wat hoogte verschil gebruiken, zodat het blokkerige ervanaf gaat. Langs het gebouw moet je rijden om te parkeren, net zoals bij het stadion van Vice City. Aan de voorkant veel reclame posters en bankjes om het op te vullen ;)

//> Edit: Geef het ook een chique uitstraling, een bioscoop met stijl

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

hoi,

dit heeft niks met mijn lod te maaken. maar op de kaart sag ik staan dat er een vuurtoren nodig was. dus ik dacht laat ik die maar ff maken.

vuurtoren4qw8.jpg

vuurtoren5jp1.jpg

als je hem niet goet vind of je wilt de vuurtoren self maken. dan moet je het gewoon seggen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit kees, kun je er ook even een schaalmodelletje naast zetten zodat we de verhoudingen kunnen zien? Hij lijkt mij namelijk een beetje aan de dikke kant, maar dat kan ook aan mij liggen. Textures zitten er goed op, misschien kun je nog wat dingen aan de onderkant maken, zoals een deur.

Keep it up!

Link to comment
Delen op andere websites

tnx :) k ben blij dat ik iets goets heb gemaakt :)

ik denk niet dat die te dik is hoor die vuurtoren. maar ik heb er ff een schaal model bij gezet. dus kijk zelf maar

vuurtoren6gl8.jpg

als je hem tog te dik vint. zeg het gewoon eerlijk. dan kan ik hem zo ff dunner maken.

EDIT

een duur ga ik er nog wel inmaken. dit heb ik al eerder geprobeert. maart toen lukte het niet goet. maar ik heb nu al een goet idee hoe ik dat wel goet kan maken.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

hoi,

dit heeft niks met mijn lod te maaken. maar op de kaart sag ik staan dat er een vuurtoren nodig was. dus ik dacht laat ik die maar ff maken.

vuurtoren4qw8.jpg

vuurtoren5jp1.jpg

als je hem niet goet vind of je wilt de vuurtoren self maken. dan moet je het gewoon seggen hoor.

Ziet er goed uit, alleen vind ik hem toch nog een beetje te laag. Maar op welke kaart had je dat gezien, op de kaart van Cita Di Corruziione, want ik denk dat ik daar niet de vuurtoren ga neerzetten, maar idd op een nieuw eilandenje zoals jij hebt gedaan.

KUTGW, nu willen we nog je lot zien :bier: , hopen datie ook zo goed is...

Link to comment
Delen op andere websites

tnx :) k ben blij dat ik iets goets heb gemaakt :)

ik denk niet dat die te dik is hoor die vuurtoren. maar ik heb er ff een schaal model bij gezet. dus kijk zelf maar

als je hem tog te dik vint. zeg het gewoon eerlijk. dan kan ik hem zo ff dunner maken.

Dank je, hij is inderdaad niet te dik maar wel aan de lage kant. Selecteer gewoon even de onderste group vertices en move ze naar beneden. Nu moet je alleen nog even die stenen muur overnieuw UVW mappen. Ik heb overigens besloten een busstation te gaan maken op mijn lot op CdC left. Binnenkort updates ;) Owja en aan Tim: bekijk je lot even met de mapviewer, zodat je makkelijk de ongetextuurde polygonen kunt zien. Er zijn er namelijk nog wel een aantal.

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets als in Portland GTA III ? Of hoe moet ik dat zien ?

@ Kees ziet er goed uit ! :tu: Alleen wat hoger zoals al gezegd is !

Ik heb trouwens nog een vraagje, is er ook een Lot, waar een dikke Maffia Family villa op komt te staan ? Die je misschien later als Savehouse kan krijgen, zo'n groot omheind land. Met een hek waar als jij voorstaat opengaat enz enz. Ik zal wel weer eens met paint aan de slag gaan ofzo :puh:

//> Door Wazuup: Twee goede ideeën Whoop, ik zal eens me III opstarten :)

//> Door DaBeast: Verdomme FrankSjap, waarom moet je hier iedereen toch zo ownen. :-(

//>Door .WhoopDiDoo. Ik kan lekker editten :puh:

Edit Foto : msshitkn2.th.jpg

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Link to comment
Delen op andere websites

kees1991, prachtige vuurtoren. Ik vind hem erg goed getextuurd.

Daarnaast is hij ook erg creatief gemodeld. Goed werk.

Op Alcatraz moet ook nog een vuurtoren komen, misschien als je het leuk vind zou je nog een vuurtoren kunnen maken? :puh:

Het hoeft niet hoor, maar ik zou het wel leuk vinden.

Ik hoor het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

ongeveer 45% van de textures die ik heb gebruikt. zijn textures die van blastov website kwamen. hier zaten hele goede textures bij die ik nu zeker weer noding heb. aleen ik heb laats mijn pc opgeruimt. en die textures verwijdert. nu kan ik dus de site van blastov niet weer vinden.

kan iemand mij die site geven ??

of de texture pack van de duuren en steen ??

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...