kees1991 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) ik heb mijn bios klaar. nu aleen nog de parkeer plaats, EDIT dat de laatse bios zaal een beetje bofen de grond zweeft. heb ik al gemaakt. Bewerkt: 11 februari 2007 door kees1991
Tim Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Kees de voorkant zit er toppie uit, alleen vind ik het erg jammer, dat de rest zon beton blokken zijn, kun je daar iets meer detail in brengen voorderest kutgw!
Wazuup Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Kees, het voorste gedeelte vind ik nog steeds heel erg mooi. Ik zie dat je je je een beetje aan dat ontwerpje in het leden bespreek topic hebt gehouden. Dat is mooi, alleen het achterste gedeelte van de bioscoop is zo saai geworden. Het is net één groot betonblok, terwijl de ingang juist mooi met bakstenen en ramen is. Misschien kun je posters en dergelijke op de muren plakken, het is detail wat je model speciaal maakt. Goed dat je je werk hier showed kees, keep it up! //> Edit door DaBeast: Bewerkt: 11 februari 2007 door DaBeast
gybrus Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Hallo, Binnenkort weer screens van mij ben nu nogal aan het rommelen met mijn bricked psp Aan uit knopje afgebroken. Maare hoe komt het toch dat die screens van kees er zo vreselijk geil uit zien ? (hoe heb je ze gerendered skylight ofzo??) Grats, Gybrus
kees1991 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 jha ik kan aleen maar renderen met skylicht. k weet niet hoe ik anders moet rendere maar wrm het zo geil is ?? dat komt gewoon omdat ik het gemaakt heb dat blok beton... ik zal kijken wat ik er aan kan veranderen. maar ik wou daar tog bosjes en zo neer dumpen.
gybrus Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 jha ik kan aleen maar renderen met skylicht. k weet niet hoe ik anders moet rendere maar wrm het zo geil is ?? dat komt gewoon omdat ik het gemaakt heb dat blok beton... ik zal kijken wat ik er aan kan veranderen. maar ik wou daar tog bosjes en zo neer dumpen. Hallo, Omf kees xD Naja ik heb je screens nog eens bekeken. ene ik zou nog een plane neer naaien onder het gebouw want nu staat het op gras en dat ziet er een beetje wazig uit :O en dat beton weg werken natuurlijk. Grats,Gybrus
Twenty Eyes Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Ik ben weer opnieuw begonnen met mijn lot omdat hij hiervoor niet echt in mafiasfeer was. Ik hoop dat dit genoeg mafiasfeer is. Het gebouwtje achter de huizen moet nog worden aangepast en er moeten ook nog wat meer details op. De huizen zijn bijna af, ik hang er mischien nog een regenpijp aan, maar meer niet. In het midden zit een klein perkje waar struiken en 3 bomen komen. Naast het gebouw en de huizen komt er ook nog een appartementgebouw en een elektriciteitshuisje. (en natuurlijk wat meer asfalt en bomen om de leegte te vullen) PS: Ik hoop dat ik hiermee iedereen stimuleer om weer verder te gaan aan met je lot. Bewerkt: 13 februari 2007 door Twenty Eyes
Wazuup Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Het ziet er echt super uit Twenty, goede textures gebruikt en je hebt ook aandacht besteed aan detail zoals de ramen naar binnen te extruden. Ga zo door jongen, je levert prachtig werk af. Nog even een vraagje, heeft er iemand goede deur textures toevallig liggen. Ik zit daar namelijk nogal krap in
DaBeast Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Dat ziet er inderdaat gelikt uit Twenty. Ik vind dat je een uitstekend oog voor detail hebt. Wat uiteraard goed voor MS is. Tevens vind ik het texture gebruik erg goed. Het heeft wel een mafia sfeertje, inderdaat. Ik kan niet wachten tot hij ingame staat. Ga je er trouwens ook 2DFX effecten in verwerken enzo? @Wazuup: Tuurlijk heb ik dat, mien jong. Vraag me ernaar op MSN. Vriendelijke groeten, DaBeast
Wazuup Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) DaBeast, je weet toch dat bradleytaal ten strengste verboden is in dit subforum? Ik volg gewoon het goede voorbeeld van Twenty Eyes, en laat even mijn progress zien, niet bijzonders overigens: Een gebouwtje dat ik ga gebruiken op mijn lot op CdC links. @Tim Hieronder: Het is slechts een kutgebouwtje voor de opvulling, ik ging een busstation maken weet je nog? Bewerkt: 13 februari 2007 door Wazuup
Twankala Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 voor bij de echte maffia ook een stel dynamieten om een kluis open te blazen
Wazuup Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Gebruik vanaf nu dit logo op liefst al je screenshots, maar vooral de publieke screenshots. Plaats het in de rechter onderhoek Voorbeeld: Overigens kan ik melden dat ook livingmylife nog van de partij is, hij was druk bezig met zijn winkelcentrum maar heeft nu last van wat problemen. Zijn computer spacede hem en nu krijgt hij een ''kan niet openen'' foutmelding als hij zijn .max probeert te openen. Bewerkt: 26 april 2007 door Wazuup
Tim Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) @Twenty: Je werk ziet er inderdaad mooi uit. Je hebt inderdaad veel oog voor detail. P.S. Ik zal voor dat appartement wel een andere raam texture gebruiken. @Wazzuup: Ziet er mooi uit, alleen een beetje laat. Het is mooier als er meedere verdiepingen zijn. het is mij opgevallen dat er op de lots vooral Lage gebouwen worden gemaakt. Dit is omdat er natuurlijk Huisjes staat aangegeven op de kaart. Alleen toch is het mooi, als je bijvoorbeeld de huizen hoger maak. Tevens heb ik ook nog een idee voor jullie: Het is mooi als je dus van die nederlandse 19e eeuwse huizen op je lot zet, aan die smalle straatjes. Dit bevat ook Mafia sfeer. En het geeft aan dat het een nederlands kwaliteits product is De Mzzl (arrividechi, mio amigos) Bewerkt: 13 februari 2007 door Tim
gybrus Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Hoe een bugloze col maken met 3dsmax 9? Een hoop GTA modders hebben een hekel aan 3dsmax 9 omdat een heel boel scripts niet goed werken dat komt omdat 3dsmax9 anders is gescript dan voorgaande maxjes.maar toch kun je een bugloze col maken met 3dsmax 9 doormiddel van kam's gta scripts.(het col scriptje werkt namelijk niet goed in max 9)1:. Open je moddel dat je ingame wilt zetten.2:. maak een box met de afmetingen 256x256x**.Zorg ervoor dat je moddel binnen deze afmetingen blijft is het groter knip het dan in stukjes.(**=maakt niet uit(Z coördinaat))3:. Export de Dff.NOTE!!: je moddel moet op 0, 0, 0, staan en de rotatie moet 0, 0, 0, zijn!!4:. Save je scene en druk op reset.Zorg er in iedergeval voor dat je een lege scene hebt!Import nu je dff die je net hebt geexport!NOTE:Let er op dat die niet meer dan 2000 poly is!!Export nu je col via deze geimporte dff.5:. Start Col editor 2 op.Gebruik batch conversion onder edit selecteer alle vakjes en druk op ok.6:. Zet alles ingame en start gta op.Tada geen onzichtbare muren.(bij mij niet dan he )EindePost gerust jullie vragen in dit topic en ik zal er zo snel mogelijk antwoord opgeven. Grats, Bewerkt: 6 juli 2007 door Dhr.Gybrus
Wazuup Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Bedankt twankala, we houden het in gedachte. Een bank komt er zeker dus dat zou dan een mooie plaats ervoor zijn Meer ideeën zijn altijd welkom! Bewerkt: 15 februari 2007 door Wazuup
Recommended Posts