Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

ziet er mooi uit Gybroes :bier: ,het heeft voldoende mafia stijl.

Mensen ik zie het graag als er ook wat flats worden gemaakt, zeker op CDC links, ik zie daar graag screens van...

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook weer verder gegaan. Ik heb het gebouw helemaal opnieuw gemaakt. Het is een appartementje.

Ik heb alleen de voorkant af, dus nu moet ik de andere zijden nog doen.

screenca8.jpg

screen1hk8.jpg

PS: de screens zien er donker uit, maar ingame zal het er niet zo donker uitzien.

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Naim in één woord fantastisch jongen. Je vult je lot lekker op, je models zien er mooi en orgineel uit en vooral dat grote gebouw daarachter met die balkons ziet er lekker uit. Goede textures, goede verhoudingen, dit moet ik gewoon zo snel mogelijk ingame zien. Ga zo door! :)

//> Edit: Alleen nog een klein dingetje, op de laaste screen zie je linksonderin dat je gebouw iets te hoog gemapt staat.

//> Edit door DaBeast: :Y .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een mager WIPje van mijn lot4. Er komen smalle weggetjes tussen de gebouwen, dus het zal een Amsterdam's Negentien eeuws uiterlijk hebben. Ik vind dat namelijk ook enige mafia stijl bevatten :sigaar:

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

nu wij bij maffia storys een tool hebben dat we autos over de weg kunne laaten rijden. is het dan nu ook mogelijk dat je vliegtuigen kunt laaten opstijgen en laaten landen op een vliegveld ?? wand dat zou wel gaaf zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank jetzt ich weiter mit mein Kino in großartiges Diebstahlautomobil setzen. danke.

//> Door Wazuup: Je haalt me de woorden uit de mond :sigaar:

//> Door kees1991: dat doe ik graag men jong :D

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...