livingmylife Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2007 twenty eyes ziet er goed uit man die balkons zijn goed gelukt maar beetje veel poly?? ikzelf wilde weer doorgaan met me lot maar laatst was hier stroomstoring en viel me pc uit nu opent die dat kreng niet meer wat ik nog geen 3 sec afhad echt te kut gwoon zijn er nog andere dingen als gebouwen die moeten worden gemaakt?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Tim het ziet er goed uit, je weet precies hoe je met je textures moet werken. Ga zo door! Livingmylife, de balkonen bevatten niet erg veel poly's de hekken bestaan uit alpha's. Dat zijn textures die voor een deel onzichtbaar zijn. In dit geval het deel waar de gaten in zitten. Bewerkt: 27 februari 2007 door Twenty Eyes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 Woohoo zie mij ik scheur voorbij. mooie nieuwe generickjes. Grats,Gybrus 2 gedaan nog 3 te gaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 mooie generickjes gybrus, IK wil graag nog meer screens zien van die prachtige lots. KUTGW iedereen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Ik gebruik hem zelf als wallpaper. Bewerkt: 3 maart 2007 door Twenty Eyes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Ik gebruik hem zelf als Wallpaper. Lol dubbelpost. Maar heb je de tekst niet verkeerd om? Maffia Storeis moet Stories worden. Maar voor de rest een gave rustige wallpaper. KUTGW. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Ik heb vandaag me dag niet, er gaat vanalles mis. Ik fix het wel! //> Door Wazuup: Dan fix ik je dubbelpost wel even. Het ziet er overigens echt fantastisch uit twenty Bewerkt: 3 maart 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Hey, Ik maak logo's en signatures. Hier een voorbeeld van mijn werk: Ik wil me dus aanmelden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Dat ziet er super uit Pennywise, we hopen nog veel werk van je te zien in dit subforum. Je kunt een van de opdrachten uitkiezen of gewoon je inspiratie laten gaan. Veel plezier! Aangenomen! //>Edit door DaBeast: Bewerkt: 3 maart 2007 door DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Mijn complimenten Pennywise, het ziet er erg strak en stijlvol uit. Vooral de tekst vind ik creatief en leuk gedaan. Ook de render is van hoge kwaliteit. Misschien kun je er nog een maken met in plaats van ''playstation 3'' de tekst ''By the Mafia Stories Modding Team'' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Thnx Wazuup Ik heb de Gamefont ff verandert: Tevens heb ik een ander plaatje in elkaar geknutseld : Greetz, Pennywise Bewerkt: 4 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Het eiland is nu bijna af. Ik moet alleen nog de lowpoly col maken. Ook moet ik nog generics en voertuigen plaatsen. Wens me succes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 WoW dit is echt ziek man ik hoop zo snel mogelijk ingame screens te zien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Netjes, het ziet er echt strak uit, ik wou het bijna een sticky geven. Mooi dat je ook nog een haven erbij genaaid hebt Bewerkt: 4 maart 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts