Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Pennywise, Ik kan maar een ding zeggen, en dat is W00000ttt. Die cover ziet er echt zo professioneel uit. En je singature ook.

Maar ik zat er net aan te denken, we kunnen jou p0wnage cover bijvoorbeeld op een gebouw in MS afbeelden. Dat zal echt zo p0wnage zijn. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

looool t is echt mooi. aleen 1 ding. ik vint die vuurtoren een betje lelijk. mischien een goet idee om de mijne er op te setten ??

niet dat die van mij zoo mega mooi is. maar ik denkt dat die wel iets beter is dan die er nu op staat. laat het me weeten. en veel succes.

post-5109-1173031825.jpg

post-5109-1173031713.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een probleem. als ik de gta mafia storys instaleer dan doet mijn gta t niet meer :S hij loopt vast met het opsraten ik doe wel een niew game. ook heb ik de map cleaner wel gedaan. dus ik snap er geen hol van :|

can somone help me ?

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer GTA SA opnieuw, alleen lezen eraf, dan de mapcleaner, bistro.txd toevoegen en nodes verwijderen, dan MS installer. Het staat ook allemaal in de readme bij de download geleverd.

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx voor de leuke reacties Wazuup en Tim. En dat terwijl ik nog niet eens zo lang bezig ben met sig's en creations.

In ieder geval hoop ik dat er nog een hoop projecten en [PS]opdrachten zijn, zodat ik me optimaal kan uitleven :bier:

Gr,

Pennywise

Link to comment
Delen op andere websites

heyy

ik wil ook graag meedoen maar over een tijdje denk ik omdat ik nog geen dingen kan maken. ik ben nu 3D max 7 aan het downloaden. ik hoop dat het lukt en dan stuur ik je wel een bericht.

als je nog tips hebt voor me zijn ze altijd welkom :schater: . (het liefst een PB)

VEEL SUCCES

Link to comment
Delen op andere websites

Wow netjes man.

Tipsie.

Deze tonnekes komen toch in ms dus als je eerst even de mud instalt kun je de tonnekes neer zetten zonder dat ze in een volgende beta release in elkaar draaien (snappie :7?)

Opzich moet het eigenlijk geen probleem zijn de tonnen zijn namelijk net zo groot als de originele...

naja beter voorkomen dan fixen :bier:

NOTE: gebruik wel de experts install anders verneuk je je ms install. (verplaatst namelijk de gta.dat)

Generick replacement mod (Maker Gybroes)

Grats,Gybroes

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Nee geen textures van mij maar V0.05 van mijn generick replacements mod.

Ik neem aan dat deze toch wel in ms zullen belanden dus dan post ik alvast een DEMO link.

NOTE: gebruik de experts instal anders neuk je je ms install!!

Generic replacements v0.05

Grats,Gybrus

Gewoon installen vervangt de originele doet precies het zelfde als de originele en heeft precies het zelfde id nr dus geen geneuk met nummers :bier:

Experts install!!

Link to comment
Delen op andere websites

mtmsmc3.png

Misschien post ik wel een beetje te veel, dan zeggen jullie het maar hé!

//> Door Wazuup: Artwork is er nooit genoeg Pennywise ;)

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Hmm een beetje veel tekst :7 vindt ik :O

verder heb je de render netjes neer gezet en het heeft weer eens voldoende Mafia style :)

Ga zo door!

Grats,Gybroes

PS:je post niet te veel hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Modeleren is stoer :clown:.

Maar zelf ben jij echt heel erg goed in het verzinnen van verhaal lijnen, dus kan je ook een rol krijgen binnenkort als script schrijver/medewerker ofzo, als je dat leuk vind

Natuurlijk kan ik je nu nog niet aannemen omdat je nog geen plaatjes kunt laten zien. Maar als het zover is dat je een redelijke kwaliteit van models neer kunt zetten kijken we wel.

iig veel succes met leren :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

:dans:grosses Update :dans:

:dans: :dans: jha jha mensen groot niews. ik heb mijn fucking model ingame genaait :dans: :dans:

dit wel met dank aan Flitskikker en onze groote held Wazuup en natuurlijk mij zelf kees1991

ik was er heel erg trots op dus ik heb lkkr veel schreens gemaakt. voral van alle bugs. maar gelukg zitten er geen onzichtbaare muurtjes in. dus niks aan de hant. die bugs die er in zitten zijn aleen maar defuze map dingen ( van die balletjes in 3ds waar je de texture op doet) die hat ik prongelijk kluertjes gegeven en toen de texture er op gedrukt. nou das makelijk te fixen gewoon die ballen weer normaal doen en dan een niewe dff. nou genoeg gelul die schreens hier !!!!!

:dans:gtasa20070305195102ze4.th.png gtasa20070305195119tc0.th.png gtasa20070305195128jx7.th.png :dans:

:dans:gtasa20070305195248pk9.th.png gtasa20070305195310vk0.th.png gtasa20070305195329hd3.th.png :dans:

:dans:gtasa20070305195426sr4.th.png gtasa20070305195641xp7.th.png gtasa20070305195618amz5.th.png :dans:

en nu niet gaan zijken dat het te veel pict's zijn want dan ga ik heel erg hard huilen.

Ich denke, daß ich habe wohles mein bestes getan.

:erm:Ende des Updates :erm:

:roll:

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Du hast es sehr gut getan Kees :bier:

hier heb ik nog wat screens van mijn lot. Er is niet veel aan verandert. Maar dat komt omdat ik de laatste tijd actief ben in SecondLife.

lot4render2nn9.jpg

lot4render3iv0.jpg

lot4render4us1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...