gybrus Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) aaaahh kees geile slet =D Nice man. Maar ik kan die bug niet vinden :O Verdumme.... At tim omfg jij ook al :O Maar je lot ziet er ook zoooo geil uit naja ik heb een geile prullenbak in elkaar geneukt. Screens komen morgen Dus jullie kunnen je alvast op warmen *Dietar:Sjap sjap* =D Grats,Kevin PS:Wtf zit opeens iedereen mijn moedertaal te spreken (jaja duits ja!) Bewerkt: 5 maart 2007 door Dhr.Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 hej Pennywise. Weetje hij ziet er super uit. Aleen bevat een muscle car niet echt mafia stijl. Ik bedoelde eigenlijk auto's zoals de espaneranto in GTA, of de Staffort. Maar KUTGW Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) hej Pennywise. Weetje hij ziet er super uit. Aleen bevat een muscle car niet echt mafia stijl. Ik bedoelde eigenlijk auto's zoals de espaneranto in GTA, of de Staffort. Maar KUTGW Haha, sorry ik ben niet echt héél bekend in de mafiawereld, maar dat komt nog wel Hier nog even een Scarfacepicture -- Dan ga ik nu opzoek naar een old americain 70's ride, oftewel een "soort esperanto" EDIT: Had iemand een esperanto besteld? Zonder lighteffect op het MS-logo: Bewerkt: 8 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) Er is maar 1 eco voor deze dingen. .::. oftewel supergeil echt Prachtig Grats,Gybrus Bewerkt: 9 maart 2007 door Dhr.Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 supergeil Idd, nu vind ik het echt meer mafia stijl. KUTGW voor de 100e keer . Alweer een stel mooie plaatjes voor op mijn lot als reclameborden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 Misschien kun je dit als reclamebord gebruiken. Een andere text is natuurlijk zo gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 Deze vind ik echt gruwelijk ga zo door. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Het is weer eens de hoogste tijd voor een paar ingame screens van lot4. Op deze lot zullen o.a. meerdere wegen te vinden zijn, waar de gebouwen langs staan. Ik ben van plan om smalle straatjes te maken. screens: ' @wazuup: Ja ik wou het wat mafia stijlvol maken, maar idd zo gaat wel de kwaliteit achteruit. Ik weet niet goed hoe ik die screens zonder al die kleuren poespas lichter kan maken in PSP. Daarom heb ik nu ff de screens geupdate, het zijn niet de orginele kleuren, maar het straalt wel een sfeer uit. Bewerkt: 9 maart 2007 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Geiltjes Tim, ziet er weer gelikt uit. Alleen waarom sharpen jij je screens? Nu heb je rare plekken rond de randjes van de gebouwen. Misschien kun je screenshots geven zonder te photoshoppen, dan zet ik ze in de blog. Vooral screen nummero 2 ziet er super uit. //> Edit: Of je slaat als jpg op met paint en neukt de kwaliteit //> Edit door DaBeast: . Bewerkt: 9 maart 2007 door DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Hier nog wat MS screens voor het publiek Bewerkt: 10 maart 2007 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baz ('',) Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Hey jongens, Ik ben hier nieuw, nouja nieuw, ik ben een tijdje inactief geweest onder de naam baztiaan.gta of -Baz-, Maar, ik ben met de toestemming van Christian en Tim terug (toch jongens? ) Dus, mijn functie is het maken van models voor de mod(alweer 1? ) Nou ik hoop dat jullie het leuk vinden, See you around! Baz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Eenvoudig plaatje. Sig -> Ik kon geen goede mafiarender vinden. Dit is tevens een (mafiafiguur), maar niet echt met zwarte hoef, zonnebril en donker (italiaans) postuur. In ieder geval weer eens wat anders Bewerkt: 10 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baz ('',) Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Zou ik lot 8 misschien mogen ? alvast bedankt Baz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Mooi dat je er weer bent, maar waarom zit je niet op je normale account? http://www.gtaforum.nl/index.php?showuser=42155 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts