Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja is goed, vergeet niet minimaal 1 screen te geven in de twee weken. Veel succes met je lot.

//> Door Wazuup: Dubbelpost gefixed.

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

looool t is echt mooi. aleen 1 ding. ik vint die vuurtoren een betje lelijk. mischien een goet idee om de mijne er op te setten ??

niet dat die van mij zoo mega mooi is. maar ik denkt dat die wel iets beter is dan die er nu op staat. laat het me weeten. en veel succes.

*2 plaatjes*

Ja, hele mooie toren maar wat Twenty Eyes heeft gemaakt is geen vuurtoren maar zo'n wachttoren om toe te kijken op de gevangenen ( toch Twenty ? ) :schater:

Baz

Link to comment
Delen op andere websites

jha jha.. MS gaat heel goet. het loopt nogsteeds en we hebben gister weer een niew lid er bij gekreegen. het gaat een beetje langzaam. maar we zijn niet gestopt. en we zijn ook nog niet van plan te gaan stoppen.

aleen erg snel zul je het niet hebben. de realisatie komt pas als het klaar is en dat gaat nog wel ff duuren. maar geen nood hij zal er komen.

Link to comment
Delen op andere websites

ooww..

nou ja je kan tog ook van uit een vuurtoren naar de gevangen kijken ??

---

T lijkt mij eigelijk wel leuk als er somerteen ook echt gevangen op loopen. t is mischien een goet idee om een skin te maaken voor 1 ov 2 pets zodat die zoon oranje pakje aan hebben. en die daar dan laate loopen.

Edit door DaBeast: Closed wegens antibump/antispam :slotje: .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je je prelichtning toch iets hoger moet zetten tim want nu kun je beina niet zien waar je loopt en dat is zonde...

Maar voor de rest ziet alles er zeer goed uit hoor :)

Prullenbak waar ik het over had.

Grats

EDIT: hier zaten nog wat bugjes in die zijn alweer gefixt.

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Nice work Gybrus ziet er mooi uit, maar daar maak ik deze post niet voor, namelijk de stand van hoe ver ik ben met mijn lot, me eerste lot sinds ik weer begonnen ben, dus jongens zeg er van wat je vind: (hij is nog volop in progress)

wip06cq9.jpg

wip07uj3.jpg

wip08ar4.jpg

BaiBai :sigaar:

Bewerkt: door Baz ('',)
Link to comment
Delen op andere websites

@ Baz,

Bas het ziet er goed uit, Alleen ik ben niet zo tevreden met die blauwe en rode winkeltextures. Deze passen namelijk niet bij het totaalbeeld. Mijn voorkeur gaat daarom naar bruine, donkere winkeltextures. Grijze textures zullen ook niet misstaan.

Dus als je dat eventjes aanpast, ziet het er super uit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kees, kun je dit texture pakket ook posten in het DOWNLOAD topic. Dat is overzichtelijker, Daarna kan wat mij betreft hierop een slotje :slotje:

//> Door Wazuup: Je hebt helemaal gelijk, maar ik zie niet het nut van een slotje :bier:

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Kees, kun je dit texture pakket ook posten in het DOWNLOAD topic. Dat is overzichtelijker, Daarna kan wat mij betreft hierop een slotje :slotje:

//> Door Wazuup: Je hebt helemaal gelijk, maar ik zie niet het nut van een slotje :bier:

ik zie het nu niet van deze hele post :puh: want die link staat al in het download topick ;) hij staat niet iets boven die van u.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...