Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Heey,

Ik ben nog even verder gegaan, heb de textures veranders zoals Tim aan mij vroeg, ik heb de draad al weer opgepakt zeg ik zelf :

wipbz3.jpg

wip10hr6.jpg

Zeg ander ff wat je ervan vind :puh:

Bazzzzz

Bewerkt: door Baz ('',)
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kijk dat ziet er lekker uit hoor! Die stijgers zien er goed uit. Je zou beneden nog wat dingen kunen maken zoals een ingang en wat afdakjes ofzo. En in het midden op dat pleintje zo'n fontijn achtig gevalletje. Maar in ieder geval ben je lekker bezig geweest Baz, ga zo door!

Link to comment
Delen op andere websites

Hej

Het is overzichtelijker als je dus een post maakt in het download topic. Dan hoef je niet iedere keer onnodig een nieuwe topic aan te maken.

dus wanneer je dus meer textures hebt, en daarvan een pakket wil maken, Raden we je aan de download link in het DOWNLOAD topic te posten

Link to comment
Delen op andere websites

Helleu,,,,,,,,,

Ik had niks te doen dus ging ik 'ff' een wallpapertje maken.. Nouja dit is het dus geworden:

<1248x768>

gtamaffiastoriespuma112dz3.th.jpg

<klik voor een vergroting>

Ik ging voor een 'cleane' look, met een gun op de voorgrond, maffiakarretje en een logo..

En wat vinden de heren ervan :)?

PWC, Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Die gun is erg vet puma. De text heeft ook precies de perfecte kleur voor dit walpapertje, daar heb je een goed oog voor ;)

Wel is de text erg pixelig, evenals de auto op de achtergrond. Maargoed, alles staat precies waar het moet staan, en dat is eigenlijk altijd bij jou creaties. Dat vind ik er ook zo grandioos aan!

Ondanks de vele pixels, tog een 8/10 :tu:

KUTGW

Edit: Ik heb ook nog ff wat in elkaar geknutselt:

eldingif8.jpg

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht ik doe d'r nog wel eentje, nu ik toch bezig ben.. Deze keer een zwarte:

<1248x768>

gtamaffiastoriespuma212nt3.th.jpg

<klik voor een vergroting>

Edit: Nog maar eentje dan.. xD

<1248x768>

gtamaffiastoriespuma312rb4.th.jpg

<klik voor een vergroting>

En wat vinden de heren d'rvan?

PWC, Grtz Puma

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Pennywise. Ik moet je wel helaas zeggen dat ik je laatste niet zo mooi vind. Je kunt veel beter. Dit is echt gauw in elkaar geknutseld. Nee deze vind ik niet mooi, het is raar om te zien dat die auto zegmaar gewoon door de muur heen steekt.

Puma: Het idee is opzich wel leuk, alleen ik ben er wel niet een hele grote fan van

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog iets aan te merken op die van Penny: Door een raam van de rechterdeur van de auto zie je nog wit. Beetje slecht afgewerkt, anders had je dat ook wel meegenomen denk ik. Of gewoon niet op gelet :bier:. Dat MafiaStories is een beetje heel erg donker, als je even snel door de forumpagina's gaat zie je dat niet staan, tenzij je er echt naar gaat kijken. Voor de rest zit hij wel leuk in elkaar, de horizontale lijnen van de muur heb je ook een beetje als een soort profiel over de auto laten doorlopen (weliswaar niet hetzelfde maar het past wel goed).

Als je de sig in z'n totaal bekijk geef ik hier wel een 8/10 voor.

PWC, Grtz Puma.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjah.. Ziet er opzich wel leuk uit maar een beetje kaal en simpel.. Een beetje moeilijik om uit te leggen wat er nou minnetjes is.. Maar ik geef je er zeker een :dans::dans:7,4 voor :dans::dans: !!

Ik vond je eerdere sigs en/of artwork mooier, die zagen er echt vet uit maar ik vind deze toch wat minder..

Nou ik weer xD Ik heb eigenlijk 2 wallpapers gemaakt, terwijl het eigenlijk dezelfde is, maar dan op twee totaal verschillende manieren.. Nouja, check 't maar uit xD

<1248x768>

gtamaffiastoriespuma412lw4.th.jpg

<klik voor een vergroting>

<1248x768>

gtamaffiastoriespuma512vr1.th.jpg

<klik voor een vergroting>

Ik zie nu dat ik de afwerking een beetje verkloot heb xD[/font]

PWC, Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Zien er netjes uit puma. Alleen is de 1ste niet echt duidelijk qua text, en de tweede iets te veel outline gebruikt in de renders.

7.5, maar we kunnen allebij beter... :duh:

Hier weer een walpapertje...

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...