Blastov Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik had er weer zin in vandaag,,
Wazuup Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Nice, waar ga je dit mappen? //> Edit: Nu ik toch bezig ben even een vraagje over jouw eiland, hoe kunnen namelijk lot 3,4,5 bereikt worden? Ga je nog een weg maken daar naartoe? Bewerkt: 24 maart 2007 door Wazuup
Blastov Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 2 nieuwe features in MS: Opslaan: Vanaf nu hebben we ook beschikken over treinen:
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) Ben persoonlijk niet erg tevreden met de tekst. Deze zal ik dan ook nog veranderen en hier spoedig posten. Bewerkt: 25 maart 2007 door Pennywise-The-Clown
Wazuup Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Big WIP update by Twenty Eyes en Wazuup: Dit is nog steeds WIP, generics worden geplaats, nog wat foutjes moeten gefixed worden. Binnenkort officiele screens in het PTT topic en in de blog. Deze screenshots nog niet verspreiden aub.
gybrus Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Hallo, Ik zat hier vandaag over natedenken Tim kwam gisteren al met het probleem dat zijn lods niet allemaal het zelfde zijn belicht en ik kwam met het probleem dat het te donker was xD. Maar goed back tot the point. Dit topic heb ik vooral gestart om hier te bespreken wat wij nou de beste belichting van onze moddels vinden. Dit is toch wel een groot probleem in de mod want als je nu al je moddels al maakt en als laatste gaat beslissen hoe en wat. Is dat toch weer een hele klus om alles te fixen. Mijn idee. overdag de moddels niet al te donker maar ook niet al te licht. s'avonds zoals in real life dus zo dat je beina geen flikker ziet zonder licht =D ^Is mogelijk netzoals met die S'avonds oplichtende ramen =D nu is nog de vraag hoe nou ten eerste via vertex paint dit is best wel kut om te doen en het kost ook veel tijd. maar het resultaat mag er wezen =D Van beest heb ik een tijd geleden ook nog wat interesantte ideetjes gehoord alleen ben ik ze vergeten xD Dus hoe belichten hoe donker/licht hoe wat? Please replie Grats
Blastov Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Goedzo jongens, ziet er echt super goed uit. Dat gebouw komt dat nou op een spart eiland ?
Blastov Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Hoi, inderdaad gybrus, belichting is een erg belangrijk en niet te vergeten onderdeel. Tot nu toe hebben we er nog helemaal niet aan gewerkt, mijn models hebben alleen een wittw difuse en coll lighting meer niet. Ik jheb wel opgemerkt dat Tim zijn eiland véél donkerder als die van mij is, terwijl zijn LODs gewoon normaal belicht zijn. Ik vind zijn eiland zelfs iets te donker. Ik denk dat we het beste met radiosity in 3ds max kunnen werken. Ik zal hiermee beinnenkort gaan expirimenteren.
gybrus Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) ...Ik denk dat we het beste met radiosity in 3ds max kunnen werken. Ik zal hiermee beinnenkort gaan expirimenteren. Dat over Tim zijn Lods kan natuurlijk kluppen nog niet aan gedacht xD Radio wat houd het precies in?? Model verlichting of meer schaduw ect. Grats Omg Bewerkt: 26 maart 2007 door Dhr.Gybrus
gybrus Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) Netjes wazaap =D Alleen die belichting xD naja hopelijk komt er snel een tutje over. Blastov ook zeer netjes. WoW spelen is nog niet zo verkeerd zo te zien xD Vandaag ga ik aan mijn eiland knutselen =D Grats //> Door Wazuup: Verboden zinnen doorgestreept, laat ik dit nooit meer horen! //> Door DaBeast: Bewerkt: 26 maart 2007 door DaBeast
Tim Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) Radiosity zal de oplossing zijn. Maar hoe werkt dat dan precies. Als je Radiosity doet in 3ds max dan moet je die radiosity ook ingame zien. Maar hoe gaat dan dan precies met conventeren. Als je Radiosity insteld, en je export dat model naar dff, zie je dan ook echt die radiosity in gta? En moet je iets anders aanvinken ofzo in de DFF IO Bewerkt: 26 maart 2007 door Tim
gybrus Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Met vertex paint moet je in iedergeval default uitzetten en vcol aan vinken =D Radio zal ongeveer het zelfde zijn =D(of beide uitvinken xD) Grats
Tim Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Ik ben er uitgekomen dat dit blijkbaar de officiele MS soundtrack zal worden, de kwaliteit word aanzienlijk nog verbeterd. MS theme song
Tim Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Hej, Ik ben weer eens bezig geweest met mijn lot4, Ik heb ook een paar rendertjes genomen van mijn gebouwen. Ik ben van plan om op deze lot een treinstation te maken voor de trein, dus de lot word toegankelijk voor de trein die later in ms komt. --ingame screens soon-- UPDATE:, Ik ben weer verder gegaan met mijn lot en heb nu de basis. Er komt idd nog een treinstationnetje (zo iets als die trein in gta3). Alleen het probleem is dat ik een heel groot kaal gebied heb, en dat wil ik ook op vullen. Hebben jullie mischien ideeen, post ze: Bewerkt: 30 maart 2007 door Tim
Recommended Posts