Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Fijn om te horen dat er enigzinds nog intresse in MS is bij de niet-leden.

Tuurlijk is er intteresse bij niet leden. Ik weet zeker dat dagelijks een stuk of 50 verschillende mensen dit subforum passeren op zoek naar Screens. Ik doe dat ook, maar er wordt veel minder gepost dan bijvoorbeeld GLD. GLD is misschien van wat minder kwaliteit, maar dat hoeft niet te beteken dat hier zolang aan gewerkt wordt dat er bijna geen screens worden gepost. Probeer eens wat meer te posten zou ik zeggen.

Wat moet een molen bij de maffia? Kaas witwassen :bonk: . Ach ik vind het een zeer strak model. Alles strak in het pak enzo, wat die roze en blauwe kleurtjes doen dat is mij een grote vraag. Maar verder ziet het er heel gelikt uit en ik ben benieuwd van ingame screens ervan.

Meer screens!

Tot de volgende screens, greetz, WG.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

De eerste vind ik erg mooi, lekker smooth en die render ziet er ook super scherp uit. De tekst kan inderdaad nog wel wat werk gebruiken, die outer glow vind ik niet zo mooi. In ieder geval krijg je binnenkort van mij wat ingame screens waarmee je aan de slag kunt gaan. Ook kun je nog steeds reclameborden maken (zie PS opdrachten) aangezien ik nu geanimeerde textures kan maken waarmee ik nu meerdere reclames op één bord kan laten voorbij sliden :D

Link to comment
Delen op andere websites

@BLastov

Dat ziet er echt zeer professioneel uit, Wel tien keer zo beter als mijn lots, nouja, ik kijk nog wat ik eraan kan doen om ze veel detail te geven.

Btw, zat ik eraan te denken om ook een treinperron te maken op mijn lot, of lijkt jou dat niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Btw, zat ik eraan te denken om ook een treinperron te maken op mijn lot, of lijkt jou dat niets.

Dat zou wel pwnen ja, want de trein moet uitreaad ook op jouw eiland arriveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol Chris, je bumpt dat GLD trailer topic na 1 minuut van de index af _O- Maar omfg, dat station ziet er zo gelikt uit. Vooral die trap binnendoor maakt het weer helemaal compleet, je bent echt lekker bezig. Ik ga nu nog even verder met wat alcatraz zooi. Ik hoop dat ik het afkrijg want vanavond ga ik uit dus dan ben ik er niet. En Tim, heb jij dat probleem met je LODS nou al opgelost?

Keep it up fox :sigaar:

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi. :-(

Eerst car\ped paths. :-(

Toen 2dfx lighting. :-(

Én toen spoor inclusief trein. :-(

En nu.....Radiosity Pre-lighting. :-(

ms076.jpg

ms077.jpg

ms078.jpg

ms079.jpg

Ik pwn echt veel te hard gewoon. :-(

Paar puntjes btw, shaduwen zijn nog niet perfect,

Ik ga er nog eeen 'donkere tint' aan geven zodat het mafia word.

Uiteraad zal heel MS worden voorzien van Radiosity pre-lighting.

Oja dat klopt trouwens, binnen vandaag en een maand film-tut\text-tut over dit, alleen exclusief voor de MS leden.

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Dikke pwnage blastie, ik weet ook hoe het moet maar heb het nog nooit uitgeprobeerd. In ieder geval ben ik ook blij om te zien dat het lot met die garage ernaast eens goed in gebruik genomen gaat worden. Nu is die garage een soort transferium. Ik zou alleen even een andere texture nemen voor je muur, op je render in [members ptt] zag hij er wel goed uit maar de SA engine kan het niet aan zo te zien. Of uvw hem wat ruimer.

Ga zo door man :sigaar: En als we het toch over nieuwe functies hebben:

uvanimml4.gif

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Blastov het idee dat er Radiosity is gebruikt is zwaar p0wnage, Maar het probleem is dat het er nu best onrealisisch buitenaards uitziet.

Het is jammer dat het zo fel is. Het is zeg maar het tegenovergestelde van het licht op mijn eiland. Voorderest is het modelwerk zelf dikke p0wnage, dus ik ben ook zeer tevreden

Kutgw :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Geile reacties. :*D

Nu is die garage een soort transferium.

Klopt, alleen het treinstation word nog wel verplaatst, wel op hetzelfde lot.

Ik zou alleen even een andere texture nemen voor je muur, op je render in [members ptt] zag hij er wel goed uit maar de SA engine kan het niet aan zo te zien. Of uvw hem wat ruimer.

Volgens mij ziet hij ingame er net zo geil uit als op de render maar fraps, de screenmaker verneukt het een beetje op dat de texture heel erg gecompliceerd is denk ik.

Ga zo door man :sigaar:

Klopt.

Toen 2dfx lighting. :-(

Dat ik heb uitgewerkt :engel:

Ik begon ermee. :cry:

ik wacht met smart op je tutje.

Ik ook.

Blastov het idee dat er Radiosity is gebruikt is zwaar p0wnage, Maar het probleem is dat het er nu best onrealisisch buitenaards uitziet. Het is jammer dat het zo fel is. Het is zeg maar het tegenovergestelde van het licht op mijn eiland.

Klopt, deze radiosity word ook gebruik voor Los Santos in SA. Ik ga het uiteraad nog een beetje tweakon zzodat het een mooie mafia sfeer geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Geile reacties. :*D
Toen 2dfx lighting. :-(

Dat ik heb uitgewerkt :engel:

Ik begon ermee. :cry:

Toch heb ik het uitgewerkt :bier:

Maar goed van ons binnenkort heel veel nieuws!

jullie kunnen het volgende verwachten.

*Meer bewegende tekst

*Lampjes

*Paths

*Loading screens artwork gebeuren

*Nieuwe muziek?

*Landschap =D

Grats

Link to comment
Delen op andere websites

Ook hoi.

Ik heb dus weer aan de radiosity pre-lighting gewerkt, ik bak er niet veel van.

De shaduwen willen dus echt niet lukken, nu heb ik dit:

ms080.jpg

Het verschil tussen niet en wel pre-lighting: (let op de grond)

ms081.jpg

ms080.jpg

Dit is trouwens de lot van Baz, ik heb al zijn models netjes hertextuurd.

Link to comment
Delen op andere websites

licht het nu aan mij. of zijn die gebouwen heel erg scheel ??

o en die lichting. op die schreen waar je dat verschil dus siet. ik vint dat achteste het mooi'st. volgens mij is dat het sonder lichting.

verder jij hat het over schaduwen ?? ik zie helemaal geen schaduw :S.

verder de models van baz zijn erg mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...