Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Dat ziet er netjes uit Baz, mooi getextuurd. Op zich nks meer op aan te merken buiten dat wat Wazuup zei.

Keep it up btw, en Gybrus waarom post je nou in twee topics hetzelfde :-(

Dat doe ik soms ook als ik daarvoor keihard gerukt heb.

Oja klopt, ik ben nu nog in Polen, volgende week zaterdag zal ik weer actief aanwezig zijn en modellen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Keep it up btw, en Gybrus waarom post je nou in twee topics hetzelfde :-(

Hier werd het gevraagd en daar heb ik mijn turt in geneukt =D

Grats.

PS:mischien ga ik nog aan mijn windmill werken =D

PSS:ik had nog een ideetje best geil maar nog geheim xD

Grats

Link to comment
Delen op andere websites

*UPDATE*

Hoi, Wazuup had idd gelijk, dus hierbij een update van me garage

Fixed

  • Andere deur texture
  • Wat Wazuup al zei, te grote garage deuren
  • De ongelijkheid van de textures van de eerste en 2e etage

IMAGE 1

bazgarage06.jpg

IMAGE 2

bazgarage07.jpg

IMAGE 3

bazgarage08.jpg

Vinden jullie het mooier al komt het garage bord op de garages zelf of staat het zo wel goed?

Voorbeeld

bazgarage05.jpg

Dit was het alweer, reacties zijn altijd welkom en zeg even wat je mooier vind, bye

Baz

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik vroeg me af, zijn er al plannen voor een MS trailer?

Want het is misschien wel handig om de mensen ook wat bewegende beelden te laten zien. :puh:

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

PS:Zoniet, dan zou ik die graag willen maken (eventueel met iemand anders)

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen beter wachten tot er iets te zien valt zoals een voor het zicht klaar eiland.

GLD had ook zo een idee van snel trailer maken maar die was een grote flop als je het mij vraagt.

en dat kwam doordat je alleen 3 huisjes zag ofzo.

Grats

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, er moeten even iets van 4 lots die naast elkaar liggen af zijn. Dan kun je mooi een stukje laten zien, want die GLD trailer was inderdaad een grote flop. Dus 4 lots naast elkaar + Alcatraz en wat mij betreft kunnen we een trailertje in elkaar naaien. Mickey anders ga jij ook weer gewoon lot modelen dan gaat het wat sneller :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, er moeten even iets van 4 lots die naast elkaar liggen af zijn. Dan kun je mooi een stukje laten zien, want die GLD trailer was inderdaad een grote flop. Dus 4 lots naast elkaar + Alcatraz en wat mij betreft kunnen we een trailertje in elkaar naaien. Mickey anders ga jij ook weer gewoon lot modelen dan gaat het wat sneller :Y

Kan ik wel doen ja, maar ik ben eigenlijk ook bezig met m'n 300SL. (hoewel ik die niet goed ingame krijg :cry: )

Hmm. Zal eens kijken of ik m'n spullen nog heb.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

Opzich is een villa een goed idee. maar houdt er aub wel rekening mee dat het tot nu huurbare gebied op CDC left, alleen voor oude, arme gebouwen geschikt is.

Villa's moeten in een ander deel. Maar daar zijn nog geen lots van te huur.

ja daar heb je gelijk in. ik laat die huizen nog ff links liggen. ik kan daar laater nog wel weer mee bezig gaan.

ik wil inderdaat ook graag dat er veel looten op cdc vol komene. maar ik heb geen idee wat ik kan modden. heeft er iemand een goet idee??

EDIT

die vuurtoren die ik had gemaakt voor de gevangenis... staat die ook op het eiland of niet?? ik heb die wel gestuurt naar die gast. (k weet zijn naam ff niet meer)

//> Door Wazuup: Je vuurtoren staat niet ingame, wil je dat dan zul je hem naar mijn mail moeten sturen.

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Een trailer voor MS is harstikke mooi. Maar het mooiste en orgineelste is als we ook een stukje van het verhaal erin laten zien. Ik heb pas geleden een stukje verhaal toegevoegt, waardoor het erg professioneel is geworden.

ook is het mooi om stemmen te laten horen. Bijvoorbeeld Lucas die iets verteld (met mijn stem :$ ). Aleen idd zijn er nog neit genoeg lots klaar voor een trailer.

Ik ben wel de laatste tijd bezig geweest met een muziekje voor MS, wat je o.a. te horen krijgt om de trailer.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke kijk, lot nummer 1/3/4/5 CdC links liggen mooi bij elkaar. Deze zijn gehuurt door mij, kees en Tim. Als we deze drie nou mooi af kunnen krijgen, dan maak ik het parkje ernaast nog even af en dan hebben we al een redelijk mooi stuk voor een trailer als we alcatraz er ook bij doen. Misschien kunnen we ook nog wat van CdC rechts laten zien. Dus Tim, zou jij al je buggies en ongetextuurde plekken uit je lot kunnen halen, kees zou jij door willen gaan met lot 5, dan komt het helemaal goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een stukje verhaal? Heb je dat al ergens geplaatst? Ik zou het graag lezen :)

Ik wil wel een stuk SCM coden. (ga ik me daar een beetje in verdiepen).

En dan hebben we natuurlijk ook cutscenes nodig.

Maar laten we inderdaad eerst maar ervoor zorgen dat er genoeg lots zijn (en natuurlijk eilanden).

Maar ik ga me evengoed even verdiepen in SCM en cutscenes(als ik tijd heb :puh:)

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

aanleiding verhaal:

Op Citá di Corruzione krijgt Lucas opdrachten van Gregor verspachi die een vriend van Paul blijkt te zijn. Maar er is iets heel anders aan de gang:

Extra toegevoegd verhaal stukje, onder kopje 'Lucas doet missies voor mafiabazen', geheel verhaal

Op een dag gaat Paul uit met z’n vrouw, ze gaan uit eten,

Een vrouw spreekt Paul aan, en zegt dat ze het zeer verleidend vond toen ze gisteren de dag van te voren met Paul naar bed was geweest. Paul weet niet waar de vrouw het over heeft.

Toevallig op dat moment hoort de echtgenote van Paul dat. Ze is verdrietig en boos, en rent weg. De echtgenote gaat in haar eentje naar een ander café toe. Helaas begint de echtgenote haar verdriet weg te drinken met alcohol, en word dronken. Terwijl ze dronken is ontmoed ze een man genaamd Gregor Verspachi. Die avond gaat ze vreemd met Gregor Verspachi omdat ze dronken is. Later trekt ze ook bij Gregor Verspachi in.

Gregor heeft al sinds schooltijd de vrouw van Paul willen hebben, Gregor probeert dus Paul en z'n vrouw uit elkaar te drijven zodat hij de kans heeft om er vandoor te gaan met Paul z'n vrouw. Omdat de vrouw van Paul 5 miljoen dollar erft als Paul dood gaat wil gregor paul vermoorden, zodat de vrouw van Paul het geld erft. Maar daarna is Gregor van plan de vrouw van Paul te vermoorden om vervolgens met het geld ervandoor te gaan

De Leones en de Nancho hebben later een vrienschapsband afgesloten via een contract. Maar toch bleek deze niet echt te zijn. Het contract is blijkbaar getekend door Tony Cipriani, die als doel heeft Paul en Lucas te vermoorden.

Paul en Paul z’n vrouw worden bij elkaar gebracht in een afgesloten ruimte. Gregor begint Paul te martelen terwijl Paul z’n vrouw toe moet kijken. Gregor wil Paul er voor straffen omdat hij met z’n vrouw is vreemdgegaan, want Paul heeft het tenslotte klaargespeeld, doordat de vrouw van Gregor dronken was dankzij Paul.

Maar dit blijkt helemaal niet waar te zijn. De vrouw van Paul blijkt de vrouw te zijn die samenwerkt met Gregor Verspachi. Paul is helemaal niet vreemdgegaan, dit is hem voorgelogen door de vrouw zelf. Paul had gezegd dat hij het zich niet kon herinneren, maar de vrouw zei dat hij dronken was geweest.

De vrouw van Paul is wel vreemdgegaan met Gregor omdat ze dronken was. Maar Paul z’n vrouw ziet dat Paul gemarteld word, en kan niet meer boos op hem zijn, ze houdt nog steeds van hem.

Paul ziet ook dat z’n vrouw moet huilen terwijl hijzelf word gemarteld. En weet dat ze er niets aan kon doen.

Edit: heb het verhaal aangepast zodat het nog corrupter is

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf zat ik ook al te denken aan een trailer. Alleen we moeten wat meer dingen af hebben. Ik vind dat de volgende dingen er iig in moeten komen:

- Paar lots op CdC links

- Stukje van mijn eiland. (op mijn eiland heeft alleen 20 eyes en wazuup een lot gehuurd, de rest bouw ik helemaal vol)

Wat ik verder belangrijk vind is onze 4 spectaulaire feutures, voor je het nog niet weet:

- Car\Ped paths, moet ook nog steeds goed uitgewerkt worden, volgens mij zou Matiscus ze maken.

- 2DFX lighting, hiervan hebben wee al een straatlantaarnlamppaal, die van gybrus. Ik ga die binnenkort op mijn eiland langs de wegen plaatsen.

- Train paths, ik ga binnekort een stuk spoor maken op mijn eiland met erop een trein.

- Radiosity Pre-lighting, is nog niet perfect uitgewerkt, de belichting is nu goed alleen de schaduwen nog. Ik zag dat er een goede tutorial stond op gtaforums.com, die ga ik ius goed doornemen als ik thuis ben.

//> Door Wazuup: Radiosity is met die tutorial in een paar minuten gedaan :Y Iedereen moet dat gaan gebruiken voor zijn lots.

Ik wil dat daar nog even mee gewacht word, de normale belichting van radiosity is te licht voor MS. Ik ga wat met de instellingen tweaken zodat dat goed word. Als het zover is ga ik posten wat er aan de instellingen verandererd moet worden, desnoods met een film-tut. Oja ik zie dat Alcatraz af is, good work. Als ik thuis ben zorg ik voor een MSv0.6.4 (dat word een update voor 0.6.3)

//> Door Wazuup: Mooi, beter zelfs. Wat alcatraz betreft, het moddeling en mapping is inderdaad af. Het enigste wat ik nu nog moet doen is de ID numers veranderen (heb namelijk blijkbaar de ID nummers van lot 6 CdC links gebruikt :-() en de gevangenen laten spawnen binnen de gevangenis muren. Dieter heeft die gevangenis skin uit het intro van GTA III al opgezocht om aan een ped te geven.

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...