Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Klinkt allemaal heel tof maar ik vraag me een paar dingen af,

- Wat houd Col lighting in ? Dat is toch gewoon die simpele optie in Coll Editor II ?

- Vertex colrs is toch gewoon radiosity ?

- shadow meshes, radiosity heeft toch schaduwen ?

Oja nog iets, ik ben nu dus in Polen en ik ben goed naar de omgeving aan het kijken om inspiratie op te doen, ik heb al een paar goede ideeen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

- Wat houd Col lighting in ? Dat is toch gewoon die simpele optie in Coll Editor II ?

- Vertex colrs is toch gewoon radiosity ?

- shadow meshes, radiosity heeft toch schaduwen ?

  • Col lightning houd de lichtheid van je col in. Tim heeft dit probleem, als je op zijn eiland staat, dat CJ zwarter word.
  • Radiositty is een volgende versie van vertex colors. Door middel van omni's bebaal je de kleuren van je model. Met zwart word schaduw gemaakt enzovoort. Bij vertex colors kan je bijvoorbeeld een roze gloed op je model geven, zonder met radiositty zitten te klooien. Radiositty is trouwens aleen nuttig als je veel dingen hebt staan in je interieur, om de schaduw te genereren.
  • Een shadow mesh is dynamisch, radiositty is statisch. Wat dus wil zeggen dat radiositty het beste uitkomt in interieuren. Bij exteriours heeft dit weinig tot geen nut.

Ik hoop dat dit heel wat dingen duidelijker maakt :bier: .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Geil hoor =D

Effe zeggen dat ik nog radisity moet toevoegen aan mijn palmen zodat die er ook geil in staan.

maak verdumme ook eens gebruik van die geile tonnetjes van mij :puh:

btw ik ga effe een treurwilg mudden lijkt me wel geil naja.

Grats

oohja ik wil wel filmen en shit =D

samen met micksey

EDIT:

Zoiets dus =D(rekt natuurlijk weer eens de page uit xD)

EDIT2:Geil hoor wordt ook geresized bij links =D

Willow.jpg

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

waar slaat die boom nu weer op ??

nou ja een trailer is erg lijp. en ik wil ook graag helpen met het maaken van die trailer :D

ook ben ik nu totaal inspiratie loos. dus ik was ff aan t zoeken naar een progama om stemen te vervormen. zodat we zelf stemen kunnen inspreeken en dan iets meer manelijk kunnen laaten klinkt. ik heb nu wel 1 redelijk goet progama gevonden. aleen mijn mic doet het niet meer :S en je kan met dat progama niet openen. maar aleen opneemen en dan vervormen :puh:

okal is dit nog lang niet noodig. zolang ik niks weet zal ik door blijfen klooten.

dus plzzzz geef mij wat inspiratie...

Link to comment
Delen op andere websites

dubblepost sorry mannen

Heey, bugloos in game gekregen, met dank aan Gybrus die me de golden tip vertelde waarom mijn models toch altijd crashde! DANKJEWEL GYBJEEEEEEE!!!!!!!!!!! :bier:

baz_taxi1.jpg

baz_taxi2.jpg

baz_taxi3.jpg

P.S. Die taxi heb ik er zelf in gereden, maar ik ga ff kijken om er 2 taxi's in te zetten

Ciao!

Bewerkt: door [Baz]
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er echt SUPER uit man!

Ik heb er geen woorden voor!!!

Een dikke 9.5 waard bij mij! :sigaar:

Alleen zou ik bij die alcatraz een iets donkerdere

textuur gebruiken als ik jouw was...

Dan zal ik het woord geil eens gebruiken!

Wow blastov die gebouwen die van Baz zien er ook wel

geil uit zeg!

Ik kan niet wachten tot de eerste public béta mensen!!!

Als jullie willen dat ik op men sitje nieuws zet van jullie mod?

Stuur me dan een PB als je wilt!

Greetz

Bewerkt: door FIRE1BULL
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet wachten tot de eerste public béta mensen!!!

Die zal helaas nooit komen, MS komt pas uit als hij de naam v1 FINAL draagt.

Als jullie willen dat ik op men sitje nieuws zet van jullie mod?

Stuur me dan een PB als je wilt!

Dat zal wel leuk zijn, ik heb nu even weinig tijd dus je zou het eens is met een MS leider moeten bespreken op msn.

//>Door DaBeast: Helaas ben ik daar al druk mee bezig :Y .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

En, als je dan toch bezig ben, waarom dan ook niet nog 1 model ??

baz_hospital1.jpg

baz_hospital2.jpg

baz_hospital3.jpg

Laateeer!

Dat ziet er zeker supergoes uit Baz,

Binnekort ga ik mijn hele eiland pre-lighten (radiosity) inclusief jouw gebouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

//> Door Wazuup: Mooi, beter zelfs. Wat alcatraz betreft, het moddeling en mapping is inderdaad af. Het enigste wat ik nu nog moet doen is de ID numers veranderen (heb namelijk blijkbaar de ID nummers van lot 6 CdC links gebruikt :-() en de gevangenen laten spawnen binnen de gevangenis muren. Dieter heeft die gevangenis skin uit het intro van GTA III al opgezocht om aan een ped te geven.

Wat betreft de ID nummers, kies maar iets. Ik zorg wel dat alle ID nummers netjes op zijn plaats komen, ik heb hier ook geen systeem voor opgericht. Ik vind dat toch niet echt nodig. Later zorg ik er gewoon voor dat alle ID's gewoon opeenlopend zijn dus dat het bijv. gewoon van 4000 t\m 4500 en dat ze ook daadwerkelijk alle 501 benut worden, zonder open ID nummers ertussen.

Geil hoor =D

Inderdaad ja.

Effe zeggen dat ik nog radisity moet toevoegen aan mijn palmen zodat die er ook geil in staan.

Ja dat is leuk op zich, alleen wist je dat als je alleen radiosity op die palm plaats, dat er dan geen schaduwval op de omgeving is? Dat is omdat je de radiosity niet 'renderd' in de desbetreffende omgeving dan. Daarom moeten we als MS dicht bij v1 FINAL komt alles opnieuw pre-lighten radiosity'en om de juiste correcte zon\licht\schaduw val te hebben.

maak verdumme ook eens gebruik van die geile tonnetjes van mij :puh:

We moeten binnekort is een topic maken over het maken van generics, zodat iedereen daar een steentje kan aan bijdragen.

dus ik was ff aan t zoeken naar een progama om stemen te vervormen. zodat we zelf stemen kunnen inspreeken en dan iets meer manelijk kunnen laaten klinkt. ik heb nu wel 1 redelijk goet progama gevonden. aleen mijn mic doet het niet meer :S en je kan met dat progama niet openen. maar aleen opneemen en dan vervormen :puh:

Waarom stemmen inspreken ?

dus plzzzz geef mij wat inspiratie...

Ik heb ook vaak inspiratieporlbmen, je moet altijd gewoon goed naar je omgeving kijken, dan brengt mij teminste altijd inspiratie op. Of je kan ook gewoon is door de 3\VC\SA map kijkenen dingen als het ware nabouwen.

Ik denk dat met zn 2e een trailer maken lastig is :-(

Klopt, wie doet dat dan ?

Link to comment
Delen op andere websites

dus ik was ff aan t zoeken naar een progama om stemen te vervormen. zodat we zelf stemen kunnen inspreeken en dan iets meer manelijk kunnen laaten klinkt. ik heb nu wel 1 redelijk goet progama gevonden. aleen mijn mic doet het niet meer :S en je kan met dat progama niet openen. maar aleen opneemen en dan vervormen :puh:

Waarom stemmen inspreken ?

omdat dat tog gewoon vete ownage is als we engels talige ingesproken text hebben ? lijkt veel proffesionelere dan ondertieten. en dan in een missie helemaal geen stemen hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt maar om deze in het spel te planten is best nog wel tricky denk ik. En dan nog het activeren van de teksten in de code van de missies. Laat staan trouwens dat wij missies kunnen maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...