Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lol, het is hier buiten iets van 28 graden dus logisch dat het nu niet storm loopt. Mooi dat je nu je eigen modeltjes ingame kan naaien. Models zien er ook goed uit. En Chris, nog wat anders. Die lots namelijk op dat verhoogde stuk, die zijn eigenlijk met de auto niet te bereiken. Misschien dat je daar nog wat aan kunt doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een missie scripten is nou ook weer niet zo moeilijk....

kijk voor een cutscene met zwarte balkjes gaat Rucker zo te werk geloof ik.

Start animation.

Start audio

start text

Start countdown end text

Start countdown end audio

Start animation

Start en ga zo maar door.

ook heel veel floating points worden gebruikt.

btw ik heb een tool om audio te editen.

tut komt als die nodig is.

Grats

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: jheeee eindelijk weer een post hier :dans:

we maaken tog wel een intro filmpje ?? of niet ?? k denk dat daar dan wel gesprooken teks bij moet. en zoals gybrous dat zecht lijk het niet zo moeilijk. anders wil iemand op gtaforums.com vast wel ff een up code posten om audio te starten tog ??

Link to comment
Delen op andere websites

Jo,

Ik ben verder gegaan met mijn lot4, En heb nu een verbeterde versie van de Trap ingame. Enjoy:

lot4ing4wu0.jpg

lot4ing5ax5.jpg

lot4ing6qg0.jpg

lot4ing7dm1.jpg

p.s.: Ik verander de texture van het gebouw langs de trap zodat de trap niet door ramen heen loopt

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er echt super uit tim, die trap is ingame ook heel duidelijk en goed getexuurd. Ziet er echt super uit man, ga zo door. Ik heb btw lot nummer 3 afgehuurd ipv lot 13, omdat we dan een blok af hebben als kees lot 5 afmaakt. Ik ben er al druk mee bezig geweest, screens komen binnenkort.

Link to comment
Delen op andere websites

OKe mooi.

Maar houdt er wel rekening mee. Zoals je ziet gaat er weggetje door mijn lot heen. Het is mooi als we op lot3 ook van die weggetjes maken zodat we die kunnen aansluiten. Een weggetje komt bij lot uit als ik me niet vergis.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg mooi Tim. Ik vind de textures prachtig en je trap is geweldig.

De straat waar de auto doorheen rijdt ziet er ook erg gezellig uit.

Je werk past precies in de mod en is bijna perfect gewoon, ga zo door Tim.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen, ik ben weer thuis van Polen. Aan de ene kant ben ik blij dat ik weer thuis ben maar aan de andere kant vind ik het ook weer jammer, want ik ga die polen heel erg missen.

Morgen ga ik iig keihard pwnen, ik ga aan radiosity werken en wat modellen (ik heb veel inspiratie opgedaan in polen)

Ik zou ook graaag Alcatraz opgestuurd willen krijgen om v0.6.4 uit te bregen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben vandaag tot half 2 bezig geweest met het texturen van mijn model. en het is nu bijna klaar.

model 99,98% nog 1 klijne bug

texturen 80%

als ik deze 2 op 100% heb dan maak ik de parkeer plaats achter de bio's. ik heb aan de achterkant van de bio's een bios ding gemaakt. (k weet niet hoe dat heet) zon ding dat je in de auto kan blijfen zitten en dan naar de film kijken. wat ze in amerika ook wel hebben.

nou dan komen er nog wat boomen naast en klaar :)

bios1lr0.jpg

bios2mv8.jpg

bios4dr9.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je he wel gewoon verder installeren nadat je op OK hebt geklikt ? Ik ben blijkbaar dus vergeten om die 2 bestandsnamen uit het install bestand te verwijderen. Die 2 bestanden zijn ook onbelangrijk en je zult er niets aan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...