Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

ik heb dus gewoon op ok gedrukt bij allerbij die error's.

maar als ik dan het spel wil starten loopt die vast bij een niew game. ik krijg dan zon rapport verzenden van windows.

ik heb een niewe gta gebruikt. maar dit werkte ook niet. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zou het niet zo weten, zorg nogmaals voor een schone sa, install de map cleaner correct en install eens MSv0.6.2, van deze weet ik dat die 100% bugloos is.

Link to comment
Delen op andere websites

na veel gepruts in de gta3.img werkt ms 0.6.2 wel. ik maak nu een backup van deze hele map, en instaleer dan ms 0.6.3 daar overheen. mischien werkt dat

Edit

oke dit werkt dus niet :cry:

komt ms 0.6.4 binnekort ? hopelijk werkt die wel.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

mijn bios is nu klaar. aleen omdat ik 3ds 9 heb kan ik dus geen col maken. en de dff weet ik ook niet zeker of die wel goed is. darom wil ik vraagen of iemand voor mij een coll en dff wil maken.

ik weet niet welke file je wel kan openen met 3ds 8 of 7 dus ik heb een gewoon max file van de bios een 3ds file en een dff. aleen weet ik niet of de dff wel goet is.

http://rapidshare.com/files/27297601/kees_bios_MS.rar.html

als iemand dat voor mij doet. dan heb ik mijn lot klaar. aleen missen dan de generics nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Kees, we hebben zo'n mooie ftp, zou je daar dan alsjeblieft gebruik van willen maken. Ik heb persoonlijk een grote schijthekel aan rapidshare.

Vanavond komt nog MSv0.6.4

Ik zou kijken of ik die bios ingame kan zetten.

EDIT:

Ik kan je max file niet openen want ik heb geen 9. Als je voortaan gewoon zelf de dff en txd maakt kan ik de col maken. Je TXD was trouwens VC compatible en niet SA.

ms085.jpg

ms086.jpg

ms087.jpg

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt blastov. heb je nog ergens bugs gemerkt ??

ik zal de volgende x alle uploaden bij die ftp :)

o en kan iemand voor mij een link geven naar een installer voor 3d max 7 of een installer upladen in de ftp ?

blastov ik hat tog zelf een dff gemaakt. en ook wel een txd. aleen weer s een keer niet goet gedaan :S

tog erg bedankt.

EDIT

ik zie zelf nog wel een paar klijne textur foutjes. maar die kan ik zelf wel oplossen.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Ey mensen, Ben WizzyThaMan, kortaf Wizzy

ik ben wel bekend met beetje modellen en wil me bij deze even aanmelden.

Blastov kent me wel

Ik heb al voor bepaalde games gemodelled, maar nog niet echt voor GTA games.

Kan niet zo heel moeilijk zijn aangezien ik wel mijn game gemod heb met andere hun junk :puh:

Voorbeeldjes van mijn werk voor een eigen game waar ik een paar jonges aan meehelp zijn hier.

Battleaxe, zwaard en schild:

http://img475.imageshack.us/my.php?image=g...tsbijl01gh6.jpg

http://img475.imageshack.us/img475/3686/zwaard01qo7.jpg

http://img375.imageshack.us/my.php?image=schild01fg8.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: jheeee eindelijk weer een post hier :dans:

we maaken tog wel een intro filmpje ?? of niet ?? k denk dat daar dan wel gesprooken teks bij moet. en zoals gybrous dat zecht lijk het niet zo moeilijk. anders wil iemand op gtaforums.com vast wel ff een up code posten om audio te starten tog ??

klinkt makelijk; k zit in tunesie op een arabisch toetsenbord; echt kut:::

//> Door Wazuup: أبجدية عربية ??

//> Door DaBeast: آه حقا؟ نيس ، الحق؟

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, voor de verandering eens is een publieke screen van mij:

Officiele plaats treinperron, ook treinrails is door het eiland gelegt. Uiteraad word de rails nog ondersteund door muren\pilaren.

ms088.jpg

ms089.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gruwelijk Blastov!! Het ziet er allemaal zeer goed uit, maar is dat soort van houten perron tussen de rails niet wat te dun qua steunpilaren? Ook is het niet echt realistisch, want als je rails gewoon op zand legt zakt het langzaam in de grond, daarom liggen er altijd stenen, die af en toe ook opgevuld moeten worden. Maar voor de rest vind ik het hele trein idee echt super :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal een paar maanden niks kunnen doen want de pc waar ik op modt is overleden en nu heb ik zo'n hopeloos oud geval en over een paar maanden is mijn pc klaar dus dan kan ik er weer vol tegen aan.

Dat is ook de reden waarom ik een tijd afwezig was.

//> Door Wazuup: Geen probleem man, we zien je snel terug.

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Yeey triplepost, lekker dood hier.

Nou, ik was eens mijn ms mappen aan het doorspitten. Toen kwam ik een max scsne tegen die Big-Bear ooit voor MS had gemodelt, maar hij is gestopt met gta modden. Ik heb het over dit:

ms092.jpg

Dit is de huidge status met mijn texturevaardigheden:

ms093.jpg

ms094.jpg

ms095.jpg

Mischien ga ik er zelf nog wat gebouwen bij maken.

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...