Matiscus Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Post hier al je zelfgemaakte voorwerpen voor in de mod. Het mogen alleen renders uit 3Ds Max zijn of ingame screens. Alleen screens of reacties zijn toegestaan. - Jump naar MS SA - Jump naar MS SA Restarted Bewerkt: 13 januari 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Je kan je aanmelden voor de volgende 3 dingen: 3D Modeller SCM Coder Photoshopper Aanmelden Als je je wilt aanmelden voor de mod post je dat in het Aanmeld topic. Je moet dan het volgende vermelden: 1- Wat is je nickname? 2- Heb je GTA San Andreas* 3- Welke functie(s) wil je doen? 4- Kun je models in GTA SA zetten?** 5- Met welk tekenprogramma werk je?*** *Geld niet voor photoshoppers **Geld alleen voor 3D Modellers ***Geld alleen voor Photoshoppers Wanneer je je wilt afmelden, moet je dat ook even zeggen zodat wij geen last hebben van onactiefe leden. Informatie 3D Modeller De 3D Modellers zorgen ervoor dat er objecten op de eilanden komen. Hoe meer we er hebben des te sneller je een release voor het publiek kunt verwachten. Ze kunnen een kavel huren, kijk hierbij goed welk eiland je wilt en let goed op het thema van het desbetreffende eiland. Voordat je als deze functie kunt aanmelden willen we minimaal één screen van je zien in je model in 3Ds Max, dit is om te bewijzen dat je daadwerkelijk kan modellen. Sketchup models zijn alleen toegestaan als ze géén bugs bevatten. Wanneer je eenmaal aan de slag bent, moet je per week een screen laten zien van hoe ver je bent met je lot. Wanneer je 2 weken niets gedaan hebt krijg je een waarschuwing, tenzij hier een goede reden voor is, gelieve deze reden te vertellen aan een van de (onder)leiders van de mod, via een PM. SCM Coder Zij maken missies en andere SCM codes voor de mod. We maken een opdrachten-lijst aan voor de Coders. In die lijst staat wat er moet gebeuren in de mod op het gebied van SCM Coding, ook vind je in de lijst de daarbijhorende informatie. Ook zoeken we SCM Coders die zo ver gevordert zijn, dat ze missies kunnen maken voor GTA SA. Photoshopper Bij deze functie hoef je niks aan de mod zelf te doen. Je maakt alleen artwork, logo's en textures. Deze kunnen vervolgens door modellers aangevraagt worden, zodat ze die op hun models kunnen 'plakken' Maar voor alleer je mag meedoen moet je eerst laten zien wat je waart bent. Je moet minimaal een screen laten zien van je model in 3Ds Max. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Heb je ideeën voor de mod? Post ze dan hier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Topic Closed. We doen het nu met ons eigen subfora. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 wtf? komt het ook voor gta vice city? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Deze mod word speciaal gebouwt voor Vice City. Daar achter word die geconverteert voor SA. Dus beide versies komen er. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Ja, omdat we een gemodde GTA Vice engine hebben, die de limieten uitbrijd. Dit zijn de nieuwe limieten: 15000 ID's for 2dfx. 230000 for ID's placement. 500000 IPL entries. 51200X51200 Map area. Later zal de mod worden geconverteerd naar San Andreas, waarbij 1 nieuw, groot eiland zal komen. Namelijk Windy Island.Deze stad is van het spel, Mafia. We gaan dus de stad van Mafia in de San Andreas versie converteren. We gaan het niet exact converteren, wel een paar veranderingen aanbrengen. Het is tenslotte ongeveer 50 jaar na het spel Mafia. Edit: Matiscus was me dus voor . Greetz Bewerkt: 12 april 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Ik post even wat pictures van het oude forum. Screen 1 Screen 2 Screen 3 Screen 4 Screen 5 Screen 6 Screen 7 Greetz Bewerkt: 12 april 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Ik kan nu momenteel niet aanmelden op jullie iegen forum, dus meld ik em hier maar aan Ik wil me graag aanmelden voor beta tester. Ik kan het niet met een progje in VC of SA zetten, maar ik wil het wel testen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Momenteel testen wij alles zelf. Dus Beta Tester zijn denk ik niet nodig. Maar modellers hebben we wel nog nodig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 We hebben er een nieuwe SCM'er bij. Hij is redelijk bekend op GTAforums.com . Jullie kennen hem vast wel. Zijn naam is JarJar. Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Deze mod word speciaal gebouwt voor Vice City. Daar achter word die geconverteert voor SA. Dus beide versies komen er. geweldig dat deze mod voor vc komt! (ik heb sa niet voor de pc ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Nou, de VC en de SA versie zal wel verschillen. De COL bestaden in VC zitten veel simpeler in elkaar en kunnen grotere limieten aan. Met limieten bedoel ik groote dus niet het aantal poly's. Zo kreeg ik Seashore en Capital Island niet goed in sa omdat de col gewoon niet goed wil werken in SA. In iedere geval onze huidige 4 eilanden zullen gewoon in VC blijven en releasen. Waneer we het (bijna) allemaal vol en af hebben gaan we de mod voor SA maken met éém totaal nieuw eiland. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Hier vind je alle benodigdde bestanden van MS. Niet hosten zonder permissie ! Even voor de duidelijkheid, de bestanden voor de leden zijn beveiligd met wachtwoorden, bespaar je moeite om ze te downloaden. MS SA: Voor de leden: ***NIEUW***GTA: Mafia Stories v0.6.5 Vanaf nu hebben we 3 paketten: Het basispakket, hiervan word ongeveer om de maand een nieuwe release van uitgebracht. Het basispakket is heel ms behalve de maps en de scm. ms_maps pakket, dit pakket zal ongeveer om de week uitebracht worden. Dit pakket bevat alleen de maps van ms. scm pakket, deze zal ook om de 1 á 2 weken uitgebracht worden. Deze is bestaande uit de main.scm en de american.gxt. MSv0.6.5 UPDATE: DOWNLOAD Updated: 05-06-07 MSv0.6.5 basis: DOWNLOAD Updated: 28-05-07 ms_maps 05-06-07: DOWNLOAD ms_maps 28-05-07: *Link removed* scm 05-06-07: DOWNLOAD scm 28-05-07: *Link removed* Je kunt gewoon alle bestanden replacen over die van MSv0.6.4. Als je een clean ms wilt, houd dan deze volgorde aan: 1. Map Cleaner (basispakket) 2. MS Install (basispakket) 3. ms_maps 4. scm Eigenlijk maakt de volgorde van de laatste 3 niet uit. GTA: Mafia Stories v0.6.4 - *Link removed* Nieuw sinds .3:1. Alcatraz FINAL2. Geupdate lots van Tim3. Lot 5 CdC right WIP - Blastov4. Lot 6 CdC right WIP - Blastov5. Lot 4 CdC right FINAL - Wazuup6. Lot 8 CdC right WIP - Baz7. WIP Treinpaths8. Ik heb alle zone names verwijderd die rechtsonder in beeld verschijnen. Ik heb Citá di Corruzione toegevoegd, dat is nu de enige zonenaam (zie info.zon en map.zon)9. UV Animation billboard10. Broken Mesh model - ms_crate1.dffMet dit pakketje kun je MS installeren als je een schone SA hebt. Als je al een bestaande MS SA map hebt moet je gewoon de bestanden in de map 'root' kopieeren en plakken in je MS SA map.GTA: Mafia Stories v0.6.3 COMPLETE INSTALLER - *Link removed* Inhoud:1. Citá di Corruzione rechtereiland BETA 22. Vehicle paths BETA3. N00bmode v24. HyperMode (activeer door te bukken)5. Louis Vuitton petje door DaBeast 6. Citá di Corruzione linkereiland BETA7. 2DFX, zo'n lamp op rechtereiland8. Spoorrails TEST9. Trein TEST10. Treinstation pre-release ofzo iets11. Lot van Baz pre-release12. Radiosity Pre-lighting TEST, treinstation en lot van bazGTA: Mafia Stories v0.6.3 UPDATE voor MSv0.6.2 - *Link removed* GTA: Mafia Stories v0.6.2 - *Link removed* Citá di Corruzione rechtereiland BETA Vehicle paths BETA N00bmode v2 HyperMode (activeer door te bukken) Louis Vuitton petje door DaBeast GTA: Mafia Stories v0.6.1 - *Link removed* Kleine update van mijn eiland. Beta van tim zijn eiland. GTA: Mafia Stories v0.6 - *Link removed* Citá di Corryzione BETAGTA: Mafia Stories v0.5.1 - *Link removed* Veranderd sinds v0.5: Seashore Industrial Island N00bmode v2 Menu plaatjes GTA: Mafia Stories v0.5 - *Link removed* Wat erin zit:: Crowning Hills. LOLland. HyperMode, activeer door op Crouch te duwen. MS VC: Voor het publiek: GTA: Mafia Stories v0.4 Public BETA - DOWNLOAD GTA: MS in-game preview - DOWNLOAD GTA: Mafia Stories trailer - DOWNLOAD GTA: Unicorn City trailer - DOWNLOAD Voor de leden: Alle 4 de eilanden (voor de bruggen) Capital Island Industrial Island Seashore GTA: Mafia Stories v0.3l UPDATE - *Link removed* Veranderd sinds v0.3i\j: Crowning Hills BETA #2 Officiele plaatsing van de eilanden voor de bruggen. GTA: Mafia Stories v0.3k - *Link removed* Veranderd sinds v0.3i\j: 1 missie door flotje. Enkele lots op II. Wat andere scm en text toevoegingen. GTA: Mafia Stories v0.3j UPDATE - *Link removed* Veranderd sinds v0.3i: Dit is een update voor MSv0.3. Baz lots. GTA: Mafia Stories v0.3i - *Link removed* Veranderd sinds v0.3i: Introfilmpje. SCM flink aangepast. Nieuwe en aangepaste Industrial lots. Hud en particle aangepast. GTA: Mafia Stories v0.3h - *Link removed* Veranderd sinds v0.3h: Nieuwe menu, loading en outro screens. Nieuwe rader en water. Aantal lots op Industrial. SCM wat aangepast. GTA: Mafia Stories v0.3g - *Link removed* Veranderd sinds v0.3g: Industrial lot 7 door Gybrus. Industrial lot 13 door Lionel. Industrial lot 1 bevat nu generic objecten. Geen crashes indien je de vehicle paths niet installeerd. Veel textures in de particle.txd zijn vervangen door high quality textures. GTA: Mafia Stories v0.3f - *Link removed* Veranderd sinds v0.3e: Mini intro-movie. De 1ste missie. Paths voor auto's. Menu en hud.txd beetje aangepast. Industrial Lot 1 door dabeast. Industrial Lot 4 door Gybrus. Industrial Lot 23 door Baz. Industrial Lot 31 door Wiepie. GTA: Mafia Stories v0.3e - *Link removed* Veranderd sinds v0.3c - v0.3d: 2 nieuwe lots door gybrus, 1 op industrial de ander op seashore. Lot 26-27 op industrial aangepast. Meer geplaatste voertuigen. Meer weet ik zo niet. GTA: Mafia Stories v0.3d UPDATE VERSIE - *Link removed* Veranderd sinds v0.3c: Industrial lot 26-27 is nu stabiel en werkt. Je kunt hem simpelweg OVER v0.3c installeren. GTA: Mafia Stories v0.3c - *Link removed* Veranderd sinds v0.3b: Aangepaste SCM, 3 nieuwe geplaatste auto's, nieuwe beginplayer en nieuwe beginpositie. SCM Bug Report thread, Als je spel crasht zal er soms een schermpje komen met de laatst gebruikte scm code(s). 3 nieuwe generic objecten, 2 vaten en een doos Industrial lot 15-16-17 geupdate Stekelbaars verbeterd, mooiere textures, mooiere handvat en ligt beter in Tommy's hand. Industial lot 26-27 door gybrus, wel veel bugs en zal crashen. De oorzaak is nog onbekend. 17 nieuwe voertuigen dankzij: Suction Testicle Man. Veel auto's missen nog wel de wielen. Sniper 1903 uit Mafia, word vervangen door de Sniper Rifle. De 2 nieuwe vaten en de doos zijn ook beweegbaar dit is nog wel erg onstabiel. GTA: Mafia Stories v0.3b - *Link removed* GTA: Mafia Stories v0.3a - *Link removed* GTA: Mafia Stories v0.2a - *Link removed* GTA: Mafia Stories v0.1 - *Link removed* Bewerkt: 5 juni 2007 door Blastov Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts