gybrus Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Geillllll ik ben er ook weer. mag doordeweeks niet computeren dus van mij hoor je geen ene flikker ;-( maar het ziet hier wel zwaar relaxt uit =D ik ben momenteel bezig met een treurwilg deze zal een bestaande boom in sa vervangen. (zie generick replacements mod voor meer info) Die leuke mod die ik net heb genoemd komt btw in ms maar dat neukt even niet. ik heb nog een geil idee voor mijn isl maar dat voor maandag ofzo.. =D screen Ik ben ook druk bezig met reflections ik heb al een werkende code nu nog een beetje vertex painting n shit en mischien heb ik dan wel een werkende reflecterende vloer :O nou dat ook voor later eerst die vertex paint fixen xD screen wat nog meer van mij. oohja de molen deze is nog in wip status maar is al ongeveer 60% af todo extirior afmaken wieken laten draaien (easy met die leuke scripts die ik heb gevonden xD) interior en de textures niet te vergeten. screen Grats
White Gold Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Mini update Ik heb de taxi's aangepast. Dit worden de officiele kleuren van de taxi's in GTA MS. De politie zal ook iets in het bruin krijgen. Netjes! Echt maffia en dat hoort bij deze mod . Zoals Blastov al zei, komt er steeds een betere Maffia sfeer hier . Nu nog maffia smileys ^^
gta-pilot Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 die screens zien er gewoon uber geil uit KUTGW
Blastov Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Zeer netjes gybrus, maar waarom boom vervangen, we kunnen hem er gewoon bij doen. Ook reflections zal een vette feuture zijn Die molen is ook mooi. Ik ga binnenkort het hele treinspoor leggen door MS. Ik wil graag van jullie weten hoe je het wil hebben. Dit is het kaartje: Die rode streep is al een deel van het treinpsoor dat niet verplaatst kan worden. Mijn versie:
Wazuup Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Blastov je maakt dikke progress met dat lot van Grote Beer, Gybrus die boom ziet er ook wel grappig uit. En dat treinspoor, ik zie het nut niet van een spoor boven het water (helemaal links op de kaart bijvoorbeeld). Ik zou het iets kleinschaliger maken
kees1991 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 k heb ff 2 mapjes getekent blastov.
gybrus Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Stomme radisity is te licht ik moet geloof ik een schadow map maken =D perongeluk op fog gedrukt en ik krijg hitte gevoeligheid :O grats Bewerkt: 25 april 2007 door Dhr.Gybrus
Blastov Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Stomme radisity is te licht ik moet geloof ik een schadow map maken =Dperongeluk op fog gedrukt en ik krijg hitte gevoeligheid :O grats Bij je onmi moet shadow map inderdaad aan. En inderdaad je moet niet me de fog kloten. Ik ben benieuwd hoe radiosity erbij jouw uitziet, bij is het een grote bagger.
gybrus Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 ik weet al waarom je schaduw en shit van je radisity lichter zijn dan in 3dsm in gta zit namelijk nog een lamp die als zon wordt gebruikt. best kut eigenlijk naja ik zoek er nog een oplossing voor. grats
Twenty Eyes Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Blaster en Kees, waarom zou er een treinspoort naar Alcatraz moeten? Dan kunnen de gevangenen alleen maar makelijker ontsnappen. Een helicopter en een boot naar een eiland vol met criminelen is al gevaarlijk genoeg. Het treinspoor kan het best gewoon door de woongebieden/industriegebieden lopen. Dat heeft iets meer nut. Voor de rest is het een tof idee om een treinspoor door Mafia Stories te laten lopen. Ook heel mooie models iedereen, ga zo door jongens!
Tim Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) De treinsporen op de kaartjes zien er prima uit. Maar ik ben het wel met Twenty eens dat criminelen dan kunnen ontsnappen. Alleen is er een probleem: CdC right staat te dicht bij CdCleft. Ik kan mijn eiland verplaatsen om rekening te houden met jou treinrail, maar dat is niet noodzakelijk, we kunnen CdC right ook verplaatsen (die heeft minder models dus gaat sneller). Dit hoeft uiteraard geen probleem te vormen voor de treinrail. We kunnen die rail gebruiken voor op een brug die naar CdC left toe gaat: mijn versie van het treinspoor: Bewerkt: 25 april 2007 door Tim
Blastov Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Blaster en Kees, waarom zou er een treinspoort naar Alcatraz moeten? Dan kunnen de gevangenen alleen maar makelijker ontsnappen. Een helicopter en een boot naar een eiland vol met criminelen is al gevaarlijk genoeg.Het treinspoor kan het best gewoon door de woongebieden/industriegebieden lopen. Dat heeft iets meer nut. Voor de rest is het een tof idee om een treinspoor door Mafia Stories te laten lopen. Ook heel mooie models iedereen, ga zo door jongens! Het was ook niet de bedoeling dat er een treinperron op Alcatraz gaat komen. Het is gewoon puur om het spoor wat langer te maken en Alcatraz is natuurlijk een mooi uitzicht vanaf de trein. Het treinpsoor zal gewoon op het water langs het Alctraz-eiland blijven. De treinsporen op de kaartjes zien er prima uit. Maar ik ben het wel met Twenty eens dat criminelen dan kunnen ontsnappen. Zie mijn reactie hierboven. Alleen is er een probleem:CdC right staat te dicht bij CdCleft. Klopt, Ik kan mijn eiland verplaatsen om rekening te houden met jou treinrail, maar dat is niet noodzakelijk, we kunnen CdC right ook verplaatsen (die heeft minder models dus gaat sneller). Het kan allebei uiteraad. Maar ik zet er aan te denken om alles te verplaatsen, dan waarschijnlijk helemaal in het westen waar San Fierro normaal zat, ik zeg niet waarom dat is nog geheim. Dit hoeft uiteraard geen probleem te vormen voor de treinrail. We kunnen die rail gebruiken voor op een brug die naar CdC left toe gaat: Ja, ik denk dat ik 2 bruggen ga maken tussen CdC left en right. Een voor de autoweg en 1 voor het treinspoor. mijn versie van het treinspoor: Helaas zal het treinpsoor niet zo kunnen worden. Het heeft te veel schuine lijnen en verschillende maten bochten, kwa modellen is dit een ding alleen het coden word erg lastig dan.
Tim Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Nou je moet het eigenlijk zo zien. De bochten op de tekening zijn in verschillende maten. Maar dat komt puur omdat ik met paint heb gewerkt. Het is wel mogelijk om in mijn versie alle bochten even groot te doen. Die schuine lijnen kun je het beste zien als een bocht. met paint kun je niet goed bochten maken
gybrus Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) Effe spamsen Zo werkt het dus de kamer wordt in de aangegeven richting gekopieerd. Momenteel werkt het bij mij alleen in de interieur heaven... Zometeen die gozer van Ghosttown paradise pmen En voor blastie mijn radio shity alleen een beetje verlicht door dat klote zonnetje in sa ;-( en het origineel in 3dsm. Grats EDIT: he kut verkeerde showroom xD //> Door Wazuup: is dat een spel die : gaybus ..( nog watens??)Daar word je wel ff gepwnt, Mr. Gaybus ==|-Door GYbrUs:Echt niet iedereen weet dat hij gewoon zijn bril op moet poetsen =D Bewerkt: 27 april 2007 door Dhr.Gybrus
gybrus Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 ^goed he xD Nou ik ben er ook weer. En ik kom mededelen dat we weer 2 nieuwe opties tot onze beschikking hebben =D Radiosity/vertex paint<uberzors snelle manier> en REFLECTIONS!! ok nu ga ik even geil doen. Dan mijn Radioshitty Origineel uit 3dms: In sa is die dus 3.000.000 keer zo licht en dat suckt xD De reden daarvan is dat er in sa een omni zit die de zon voormoetstellen en die verneukt het dan weer. maar waarschijnlijk is er zoiets als een schaduw cull zone ofzo naja ik zoek het nog even uit. Grats
Recommended Posts