gybrus Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Intro movie maak ik volledig in 3d =D Dus dat komt pas veeeeeeel later. grats
Blastov Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Mooie kamer gybrus, erg geil. Je refelections pwnen, je zou is eens een interne tutorial voor ms moeten maken. Ook je radiosity ziet er goed uit, ik ben daarmee net zover als jouw gekomen. Je kunt ook nog schaduwen maken maar dat is echt heel moeilijk.
.Sharingan Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Reactie op Alcatraz,Het is uber mooi gemoddeld. Maar ingame vindt ik het erg tegenvallen. Veel dezelfde Textures gebruikt. Poort Texture past niet bij de muur texture. Hij is namelijk te grijs. En er is amper doorheen te kijken. @ Blastov Dat Treinperron neukt iedereen Om dat even te reposten. Gybrus Verjaardag genoot. DAT PWND, behalve wat je zei in SA 3.000.000 keer zo licht ? Dat sucked idd.
gybrus Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Gybrus Verjaardag genoot. DAT PWND, behalve wat je zei in SA 3.000.000 keer zo licht ? Dat sucked idd. Bent u ook op 22 mei jarig =D? Vergelijkt niemand het 3dsje met sa??? die laatste afbeelding is toch echt veel geiler dan sa xD Grats
.Sharingan Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Aber Naturlich, anders poste ik het toch niet
gybrus Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Dat is voor Getypte tutorials zoals de screens en renders tut. Die komen dan daar. Tuts in een plaatje komen er als een link. Grats
Blastov Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Geen probleem jongen. Ok, to the point, We hebben nu zo'n ubergeil prive ftp. Leuk, maar alle mensen van de buitenwereld kunnen gewoon op ms.hyperheid.nl en gezien op niet alles een wachtwoord staat is dit niet zo slim. Ik heb een zeer simpel ding ontworpen waardoor je een map niet kunt openen via een internetlink. Ik gebuik hem al voor http://ms.hyperheid.nl/blast Hier kun je dat ding downloaden, je kut hem zelf makkelijk aanpassen met kladblok en je hoeft hem alleen in je map te zetten. Oja, binnenkort komt er een inlogsysteem op ms.hyperheid.nl waar wij wél kunnen inloggen en de andere menesen niét.
Blastov Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) Gybrus, je pwnd. Hier is mjin Paths maken in SA film-tutorial. http://ms.hyperheid.nl/blast/path_tutorial.avi De link naar het tooltje in de film-tut klopt niet. Dit is de correcte link: http://ms.hyperheid.nl/blast/pathtool.zip Veel plezier ermee. Bewerkt: 26 april 2007 door Blastov
Blastov Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Vergelijkt niemand het 3dsje met sa???die laatste afbeelding is toch echt veel geiler dan sa xD De laatste is idd erg mooi, die in sa is weer te licht, die i 3ds weer wat te denker. Over die schaduwen in je 3ds render, die krijg je op die manier bijna onmogelijk in SA. Vertex Paint maakt namelijk schaduwen van vertex TOT vertex.
gybrus Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Dat was een vertex paint render. En je moet je moddel wel een beetje high poly modden om mooie schaduw te krijgen. Tip: gebruik treselate om meer polys toe te voegen Grats
Blastov Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Status van 90 graden bocht treinspoor: Ik ben er al dik anderhalfuur mee bezig, het is niet even simpel benden en klaar. De railing is af ik ben halvewege met de balken. Daarna nog ff texturen en ingame naaien. Screens vanavond nog.
mickey Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) Sieht gut aus, Herr Blastov Kan je ook misschien iets doen het gedrag van de trein op dit soort rails? ( Want is SA, gedraagd de trein zich heel raar in bochten) C'est beau , monsier Gybrus Jammer dat het ingame zetten nog niet echt wil lukken. Ik wacht op meer screens. Met Vriendelijke Groeten, Mickey Bewerkt: 26 april 2007 door mickey
Recommended Posts