Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooie kamer gybrus, erg geil. Je refelections pwnen, je zou is eens een interne tutorial voor ms moeten maken.

Ook je radiosity ziet er goed uit, ik ben daarmee net zover als jouw gekomen. Je kunt ook nog schaduwen maken maar dat is echt heel moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Reactie op Alcatraz,

Het is uber mooi gemoddeld. Maar ingame vindt ik het erg tegenvallen. :duh: Veel dezelfde Textures gebruikt. Poort Texture past niet bij de muur texture. Hij is namelijk te grijs. En er is amper doorheen te kijken.

@ Blastov

Dat Treinperron neukt iedereen :dans:

Om dat even te reposten.

Gybrus Verjaardag genoot. DAT PWND, behalve wat je zei in SA 3.000.000 keer zo licht ? Dat sucked idd.

Link to comment
Delen op andere websites

Gybrus Verjaardag genoot. DAT PWND, behalve wat je zei in SA 3.000.000 keer zo licht ? Dat sucked idd.

Bent u ook op 22 mei jarig =D?

Vergelijkt niemand het 3dsje met sa???

die laatste afbeelding is toch echt veel geiler dan sa xD

Grats

Link to comment
Delen op andere websites

Geen probleem jongen.

Ok, to the point,

We hebben nu zo'n ubergeil prive ftp. Leuk, maar alle mensen van de buitenwereld kunnen gewoon op ms.hyperheid.nl en gezien op niet alles een wachtwoord staat is dit niet zo slim. Ik heb een zeer simpel ding ontworpen waardoor je een map niet kunt openen via een internetlink. Ik gebuik hem al voor http://ms.hyperheid.nl/blast

Hier kun je dat ding downloaden, je kut hem zelf makkelijk aanpassen met kladblok en je hoeft hem alleen in je map te zetten.

Oja, binnenkort komt er een inlogsysteem op ms.hyperheid.nl waar wij wél kunnen inloggen en de andere menesen niét.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergelijkt niemand het 3dsje met sa???

die laatste afbeelding is toch echt veel geiler dan sa xD

De laatste is idd erg mooi, die in sa is weer te licht, die i 3ds weer wat te denker. Over die schaduwen in je 3ds render, die krijg je op die manier bijna onmogelijk in SA. Vertex Paint maakt namelijk schaduwen van vertex TOT vertex.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was een vertex paint render.

En je moet je moddel wel een beetje high poly modden om mooie schaduw te krijgen.

Tip: gebruik treselate om meer polys toe te voegen

Grats

Link to comment
Delen op andere websites

Status van 90 graden bocht treinspoor:

ms104.jpg

Ik ben er al dik anderhalfuur mee bezig, het is niet even simpel benden en klaar.

De railing is af ik ben halvewege met de balken. Daarna nog ff texturen en ingame naaien. Screens vanavond nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Sieht gut aus, Herr Blastov :bier:

Kan je ook misschien iets doen het gedrag van de trein op dit soort rails? ( Want is SA, gedraagd de trein zich heel raar in bochten)

C'est beau , monsier Gybrus :)

Jammer dat het ingame zetten nog niet echt wil lukken. :(

Ik wacht op meer screens. :D

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...