Tim Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Nice, ik ben benieuwd hoe de spoorlijn loppt alsie helemaal af is. Hier heb ik nog wat ingame screens van mijn lot. Deze is nu in beta status, het een en andere moet nog wel een beetje worden verbeterd, en ik moet nog genericks plaatsen. zoals je kunt zien zijn er nog wat bugs. er is een ongetextuurde muur. De achterkant van een van de nieuwe gebouwen is niet goed ge UVW mapt. En het gebied achter de nieuwe gebouwen steekt door de grond wegens een modelling fout
Blastov Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Hij is af, Ik ga morgen een test track maken, dat word een simpel vierkant rondje door alle eilanden. Als dat af is ga ik MSv0.6.4 releasen.
kees1991 Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 ff wat gemaakt... weet nog niet waar ik hem neer set
Blastov Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Hoi, dat ziet er erg netjes uit Kees ! Voor mijn eiland kan ik nog wel wat gebouwtjes gebruiken, maar als je hem op een lot van CdC left wil plaatsen is dat ook geen probleem.
Blastov Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) Myriad moet echt is beter haar mappen gaan beveiligen, maar goed wij hebben er alleen maar profeit van, //> Edit door DaBeast: Klopt skat Bewerkt: 28 april 2007 door DaBeast
Tim Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Op dit moment ben ik dus ook het script van MS door aan het nemen met WizzyThaMan. Het gaat goed tot nu toe. Maar het probleem is dat er ook vrouwlijke personages in MS komen. We zijn dus opzoek naar meisjes die een vrouwlijk peronage in kunnen spreken in MS. Dus ben je een meisje en ben je geintereseert, en kun je dingen opnemen, dan moet je ff een PM sturen tot nu toe zijn er dus al 4 vrouwlijke personages: Isabell Angelo ---> vrouw van Paul Angelo Andretta Conprachi ---> vriendin Isabell Mia Nancia ---> vriendin van Isabell Irla Corruzo ---> Irla werkt samen met Gregor Verspachi. Irla Corruzo en Gregor Verspachi hebben er dus voor gezorgt dat Paul en Isabell uit elkaar zijn gegaan. Isabel trekt bij Verspachi in. Gregor Verspachi wil Paul vermoorden zodat Isabell al z'n geld erft. Gregor en Isabell zijn verloofd, als Isabell sterft erft Gregor verspachi al haar geld. Dus eerst wil verpachi Paul vermoorden om vervolgens aan het georven geld te komen Bewerkt: 28 april 2007 door Tim
Tim Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Ik heb hier nog een paar officiele beta screens van Lot4 op Citá di Corruzione links. Let niet op het logo, het lukt mij maar telkens niet om deze transparant te krijgen
Blastov Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Geil Tim. Vanaf vandaag zal het toevoegen van water geen probleem meer zijn. Bewerkt: 28 april 2007 door Blastov
Blastov Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Hoi, MS is nog verre van af, zoals het er nu uitziet zal er geen public release zijn voor 2008. Ik had daarom het idee om het Industrial Island (jeweetwel dat eiland dat in de vc release zat) te releasen voor SA. Ik wou van jullie weten wat je van het idee vind. Die versie zal zeker het volgende bevatten: *Het Industrial Island zoals die in VC was en dan nog beter.*Volledige radiosity vertex paint pre-lighting en night vertex colors.*Ped en Car paths*Missies van GTi*Nieuwe wapens Mischien dat er nog aangepaste auto's en nieuwe missies komen. //> Edit door DaBeast: Damn, verkeerde stem van me, aangepast . Bewerkt: 30 april 2007 door DaBeast
S-te-Fan Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Vet, ik zou heel graag wat van MS zien . //> Door Wazuup: Houd er wel rekening mee dat als dit door zou gaan, dat het dan totaal helemaal niets met het huidige Mafia Stories te maken heeft, maar nog met de VC versie die uit het stenen tijdperk stamt. Bewerkt: 28 april 2007 door Wazuup
Blastov Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Nou, morgen v1 release van Blastovs Toolbox. Hier al vast een voorproefje:
kees1991 Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) OMG dat siet er echt super gaaf uit. alle handige tools in 1. k hoop dat die snel te downloaden zal zijn. BTW u heb mijn bios ingame gezet. maar kan de coll dff en txd naar mij stuuren. zodat ik bij de volgende realisatie die wel werkt bij mij de bios op mijn lot kan zetten. Bewerkt: 29 april 2007 door kees1991
Blastov Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Hoi, Ik heb zojuist mijn zelf MAXscript geschreven tool af. Blastovs Toolbox staat op 2 plaatsen in 3Ds Max, een staat als een los schermpje in Max (zoals DFF IO) en een staat er in de utility list (zoals Kam's GTA Scripts). Deze tool bevat de volgede dingen: *SA Effects - 2DFX licht en Particle systemen - Inclusief readme*Water.dat editor - Hiermee kun je water toevoegen en verwijderen in SA*Night Vertex Color - Soort van Vertex Paint voor je model 's nachts - Inclusief readme *Night Vertex Color - Een andere NVC tool, wel zelfde effect*Broken Mesh - Een script waarmee je objecten breekbaar kunt maken - Incuslief readme*UV Animation - Hiermee kun je textures laten bewegen - Film-tutorial door Wazuup*SA Path Tool - Met deze tool kun je car en ped paths maken en toevoegen aan SA - Film-tutorial door Bastov*Path Generator - Een tool om voor GTA 3 en VC car, ped en boats paths te maken*VC Path Importer - Een script om VC paths te importeren* Alle welbekende scripts van KamEr zit een readme bij over hoe je het moet installeren (niet moeilijk, is in één stap gedaan). Alle tools zijn inbegrepen, er zitten maar een paar readme's bij omdat de rest geen readme heeft. DOWNLOAD Screen Bewerkt: 29 april 2007 door Blastov
kees1991 Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) ik was vandaag op gtaforums.com en zag dat wij daar ook een topic hebben. nou aangezien wij maar weinig leden hebben. en nog best veel te doen hebben leek het mij misschien handig om de kaart met loten ook op gta forums.com te zetten. iedere lid die kan modden is er weer 1. en op gtaforums.com zijn zo veel mensen. misschien dat er dan nog een paar willen joinen zodat we er weer wat bij hebben. is dat een goed idee of niet ?? EDIT nog een ander idee is om te vraagen of we wat models van GTA Martineza mogen hebben. agezien die mod tog dood is. en het jamer is om die models weg te gooien. Bewerkt: 1 mei 2007 door kees1991
Recommended Posts