Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

ik zou tog wel een willen weeten wie er waarom op nee heeft gestemt.

in het ofical tpp maar zijken dat er snel een beta moet komen en zo en dan willen ze dit niet hebben ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is het leuk in Tunesië? In welke plaats zit je en in welk hotel verblijf je?

Mijn vader komt toevallig uit Tunesië, dus dat is wel grappig. :schater:

Naja, fijne vakantie verder!

Ben inmiddels terug, ik zat in Hotel Houda Golf&Beach, tussen Monastir en Sousse ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor nee gestemd. Ik heb nu niet echt behoefte aan een industrie eiland bedoeld voor GTA Vice City.

We zijn nu bezig met een nieuw project en het lijkt me beter als we daar eerst aan verder werken. Dit project lijkt me mooier als we de eerste public béta gehad hebben. Voorlopig liever niet dus. Het idee is leuk, alleen is het een beetje overbodig op dit moment denk ik.

Edit: De public release zal denk ik wel voor 2008 komen hoor. Er zit misschien wel niet zo heel veel vaart in, maar je praat wel over meer dan een half jaar tijd, Blastov. Ook zit er niet zo heel veel vaart in door de tijd van het jaar, iedereen zit liever buiten dan binnen achter een pc'tje denk ik.

>>> Door Wazuup: Dit plan word geskipped omdat we grotere plannen hebben voor het huidge MS.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is echt supergeil Blastov, prachtig gewoon!

Ik zou hem graag in me 3dsmax willen hebben!

Je ownt ons allemaal. ^_^

En over dat treinspoor, het is wel leuk dat hij langs alcatraz komt, maar ik weet niet of zoiets wel realistisch is.

In het echt loopt er eigenlijk ook niet een treinspoor om een eiland heen zodat het eiland beter te zien is.

Het eiland zie je waarschijnlijk al vaak genoeg als er wat missies worden gemaakt op het eiland.

Voor de rest is het echt een mooi treinspoor, je doet flink je best voor MS!

Link to comment
Delen op andere websites

trijnci1.jpg

deze heb ik niet zelf gemaakt :( maar ik heb hem zelf geript uit s.t.a.l.k.e.r shadow of chernobyl :D

er zijn nog meer wagentjes. maar die heb ik nog niet geript. is deze bruikbaar of niet? ik vint het mooier dan die van gta zelf xD

Link to comment
Delen op andere websites

Foook

Geil dude.

Ik heb stalker toevallig net door het internet binnen dus ik ga ook even in de files neuzen =D

grats

EDIT:

Dam best wel bugged bij mij :7

Keesj als je mij eens verteld waar die karetjes zitten dan kan ik je helpen.

ik heb al zo een extractor =D

Ik naai hem weer van me pc af :puh:

Grats

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

loopt die niet op uwe pc ?? gaybrus ?

nee er zijn nog meer karretjes. maar ik was niet in dat level toen ik aan t rippen was. dus ik heb die karren niet geript. maar dat ga ik morgen doen.

tbw gybrus zij je nu dat je een extractor hebt ?? kun je die ff stuuren lijkt mij wel handiger dan met 3d ripper :puh:

ik heb de rest van de wagonnen ook ff reript.

trijn2ap5.jpg

ik ben nog geen perzonen wagon tegen gekomen. maar ik ben ook nog maar in t 2e lvl xD

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi ik en weer terug na een midweekje center parcs :Y

Kees, die trein is wel dikke pwnage, het probleem is idd dat het geen personenvervoer is. In de data van SA zitten 4 tracks, de 4 sporen waar treinen op rijden. 2 van de 4 heb ik werkend gekregen. Het probleem echter is dat er niet 2 of meer treinen op een scherm kunnen verschiijnen, dat is nog niet het grote probleem. Wat het probleem dan wel is, is dat de trein heel lang geleden blijft. In sa zitten er kilometers verschil tussen de sporen van de treinen. In MS moeten wij dus óók kilometers verschil maken tussen de verschillenden treinen, en dat gaat nog een probleem worden.

Link to comment
Delen op andere websites

WTF

Kun je met die 3d ripper moddels rippen :O ???

Verdumme ik helemaal moeilijk doen :7

effe die tool downloaden =D

Grats

Oohja.

op filefront had ik die geloof ik gevonden.

even googelen naar een extractor.

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Beste...

Jullie project is in aanmerking gekomen om nieuws te

kunnen posten op een splinternieuwe GTA Nieuws modding site,

deze site is bedoelt voor GTA Mods dat ze nieuwe screens, releases,...

kunnen posten, zo zal je ook béta's en andere dingen te download kunnen

zetten op de site met wachtwoord beveiling (alleen is dit op aanvraag aan de headadmin, ik dus)

Als jullie geintereseerd zijn kan je me een Pb'tje sturen.

P.S... er zullen slechts 2 mensen per (grote) mod kunnen posten, dit is bedoelt om misbruik

hiervan tegen te gaan! Als men toch misbruik maakt van de site zal dit meteen leiden tot een

ban voor de mod zelf!!!

De site zelf... www.gldlc.com

___________________________________________________________________

Ziet er echt geil uit die screens enzo!!! BTW: Mooie theme song! echte Mafia stijl!

Greetz...

F1B...

EDIT: Als jullie hiervoor interesse hebben zal ik jullie watmeer informatie hierover geven...

Bewerkt: door FIRE1BULL
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...