Wazuup Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Beste Fire1Bull, Bedankt voor het aanbod, maar ik denk niet dat dit nodig is. Wij hebben hier op gtaforum al een prachtig subforum en blog en ook op andere fora hebben wij wat topics. Als je site nou echt druk bezocht zou worden zou het anders zijn, maar dit is niet het geval en dan steken wij liever de tijd om een bericht te plaatsen in een andere website waar we meer publiciteit zouden kunnen halen. Als jij zelf dingen wilt posten over onze mod, mag dat wel (wel eerst even pb'je sturen). Bedankt voor het aanbod, Wazuup
Blastov Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Na veel zitten rotzooien met de treincode en 20 miljoen keer uitproberen, is het me ook gelukt om de treinen bochten te laten maken: Oja, ik heb eindelijk meegekregen dat die knake bannertjes op de screens moeten.
S-te-Fan Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Mijn eerste model als Par-Time lid van MS . (WIP) Bewerkt: 4 mei 2007 door stefaneke
Apple-Mac Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Goed gedaaan jongens! Jullie hebben een prachtige mod, en de models zien er ook prachtig uit! Ga zo door! Bewerkt: 4 mei 2007 door Apple-Mac
Blastov Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Zeker een prachtig gebouw stefaneke, ga zo door. Ik ben blij dat je par-time wil werken voor MS.
Rivel Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Erg mooie models hoor! KUTGW! Erg veel MS sfeer en leul detail!
Tim Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Jo Ik heb lot3 overgenomen van Wazuup Bewerkt: 5 mei 2007 door Tim
Black Force Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 alles hier, vet mooi allemaal hoor, goed werk! markps3fanman
Wazuup Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Hallo, ik kom ook maar weer eens langs Final, zit in de volgende ledenversie: Tot ziens
Blastov Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Prachtig stukje meesterwerk Wazuup. Stefaneke, dat ziet er ook ubergeil en gedetailieerd uit!
[Baz] Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik own : (het zijn de lantaarn palen voor degene die hem niet snappen) Baz
gybrus Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 xD netjes hoor maar ik denk dat het een beetje te vroeg was voor paaltjes xD Naja ga zo door. BTW: ik ga even mudden. Grats
Black Force Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 hallo, ik heb een beetje met blastov op msn geproken en toen kwam ik te weten dat jullie nog een SCM'er zochten, ik kan ook missies maken in GTA SA en ik zal binnenkort aan jullie iets laten zien, want ik heb nog niet iets goeds van mezelf, omdat mijn pc laatst gecrasht was, en ik niks had geback upt . dus, ik wil me bij deze aanmelden als Missiescripter! mark
Recommended Posts