Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Beste Fire1Bull,

Bedankt voor het aanbod, maar ik denk niet dat dit nodig is. Wij hebben hier op gtaforum al een prachtig subforum en blog en ook op andere fora hebben wij wat topics. Als je site nou echt druk bezocht zou worden zou het anders zijn, maar dit is niet het geval en dan steken wij liever de tijd om een bericht te plaatsen in een andere website waar we meer publiciteit zouden kunnen halen. Als jij zelf dingen wilt posten over onze mod, mag dat wel (wel eerst even pb'je sturen).

Bedankt voor het aanbod,

Wazuup

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Na veel zitten rotzooien met de treincode en 20 miljoen keer uitproberen, is het me ook gelukt om de treinen bochten te laten maken:

ms111.jpg

ms112.jpg

Oja, ik heb eindelijk meegekregen dat die knake bannertjes op de screens moeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gedaaan jongens! Jullie hebben een prachtige mod, en de models zien er ook prachtig uit!

Ga zo door! :bier:

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb een beetje met blastov op msn geproken en toen kwam ik te weten dat jullie nog een SCM'er zochten, ik kan ook missies maken in GTA SA en ik zal binnenkort aan jullie iets laten zien, want ik heb nog niet iets goeds van mezelf, omdat mijn pc laatst gecrasht was, en ik niks had geback upt :puh:.

dus, ik wil me bij deze aanmelden als Missiescripter!

mark

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...