Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Hoi, ik heb een filmpje gezien van je werk, dat zag er erg goed uit, je bent bij deze dan ook aangenomen. Welkom in het Mafia Stories modding team. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik wil me graag aan melde voor beta tester (het is tog voor vc?)

Helaas hebben wij sinds een paar maanden geen beta testers meer nodig. Wij testen onze eigen dingen en wij zien onze bugs altijd zelf. Ook is de mod voor San Andreas. Ik kan je daarom helaas niet aannemen, sorry.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of ik dit hier moet posten, maar ik wilde hier even mededelen dat ik sinds vandaag ben aangenomen als missiescripter bij Mafia Stories. Het is dus de bedoeling dat ik de missies ga maken.

zou iemand mij ook aub even bij de leden willen zitten :puh:

//> Door Wazuup: Komt voor elkaar, welkom :bier:

mark

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi werk wazzuup. Maar ik heb toch liever dat CJ van die mafia kleding heeft. Ik heb daar wel een script voor voor main.scm. (check mijn screens)

Link to comment
Delen op andere websites

een tijd geleden dat ik zelf iets maakte voor MS. dus ik ben nu tog maar weer bezit geweest met mijn huizen. dit zijn de huizen van de Über mafia manetjes. met veel $-$-$ het worden denk ik 3/4 huizen met 100% interiuer.

was hier al eerder me bezig. maar vont het toen belangrijk dat het eiland vant Tim eerst een beetje vol wert. helaas weet ik niks meer te maaken voor dat eiland. dus ben ik weer verder gegaan met mafia huiz 1

huizyh7.jpg

huiz2dd3.jpg

hui3tn3.jpg

ik heb aleen 1 ding niet goet gedaan. en dat is dat ik de buiten muuren dunner heb gemaakt dan de binen muren xD

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine aanmerking op post van Wazuup,

Je hoeft niet perse een schone sa te hebben, als je al een MS SA map hebt kun je ook het volgende doen:

Download .4

Pak het uit

Open de map 'root'

Kopieer alles wat erin staat

Ga nar je MS SA map

Plak de bestanden

Schrijf alles over

Op deze manier is je MS ook versie 0.6.4

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...