Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Hele dikke pwange Stefaneke, houd er alleen wel rekening mee dat je gebouwen op één lot komen en dus ook bij elkaar moeten passen. Ga dus niet heel veel losse gebouwen maken, maar zorg dat ze goed bij elkaar horen (ligt vooral aan de textures). Ga zo door jongen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben na een lange tijd weer verdergegaan aan me lot.

Ik ben al 2 keer overnieuw begonnen door een systeemcrash, daarom begin ik nu alweer opnieuw. :puh:

Ik heb aleen heel plan op papier, maar daar vertel ik voorlopig nog niets over.

Ik ben nog niet zo heel ver, maar ik laat jullie wat screens zien van wat ik tot nu toe heb.

1212ul5.jpg

1212234gt4.jpg

12122342134zi2.jpg

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben weer verdergegaan met me lot.

Het politiebureau heeft meer ramen gekregen en ik heb wat gebouwen geplaatst achterin.

Er ontbreekt nog behoorlijk wat detail, maar dat komt later wel.

Dit is het resultaat.

1212kd3.jpg

1212234yx5.jpg

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

ja daar heb je gelijk in baz. het is idd wat klijn. ik maak hem tog niet groter. want dan word die niet mooi meer. de volgende 3 zal ik wel wat groter maken.

maar nu iets veel belangerkers.

lot 5 op Citá di Corruzione links is klaar. met genneriks en alles er bij.

als je de allerniewste MS heb geinstleerd v0.6.4 moet je gewoon het rar bestant uitpakken en vervangen voor alle andere chit.

BTW ik wou het uploaden met de horny FTP van ons. maar ik snap er geen hol van. dus helaas link via rapidchit

http://rapidshare.com/files/31065321/ms_maps.rar.html

Link to comment
Delen op andere websites

Keesje

Mijn complimenten dat je het up load, zodat we er niet zelf achteraan hoeven te gaan. Ik heb hem nog niet gedownload, want ik zit nu op een andere PC. Maar ik denk dattie wel wat p0wntjes is.

Uploaden naar onze FTP is trouwens niet moeilijk. Het is gewoon een kwestie van kopieren en plakken. je hoeft geen speciale tags te gebruiken ofzo

Maar het probleem is dat ik het erg onhandig vind dat je geen Eigen IPL + IDE hebt en een eigen IMG

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ook ík ben terug, en ik vind dit persoonlijk mijn mooiste werk tot nu toe.

Vanwege de weinige renders op het gebied van Mafia, een al eerder gebruikte render in deze creatie.

mafiastoriesrc2.png

Eventuele commentaar zou mooi meegenomen zijn :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA MS wordt echt met de dag geiler. Ik heb hem net ingame, en ik vind het geweldig! We zijn al erg ver met onze TC mod. Dit is echt vakwerk jongens, goed werk!

Ik ga maar eens verder aan me lot. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is zeker een van de mooieste stukje artwork. Mischien dat het nog nooit gezecht is maar we gaan de mooiste stukken artwork in de mod plaatsen, waarschijlnijk in een museum, of als dat niet haalbaar is een mooie tunnel waar ze hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou me will aanmelden voor GTA MS. Ik kan niet modden, maar ik kan een beetje photoshoppen. Ik kan misschien ook een intro filmpje maken (ik werk met Adobe Premiere Pro).

Hopelijk hebben jullie wat aan mij :).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...