Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Ik zou me will aanmelden voor GTA MS. Ik kan niet modden, maar ik kan een beetje photoshoppen. Ik kan misschien ook een intro filmpje maken (ik werk met Adobe Premiere Pro).

Hopelijk hebben jullie wat aan mij :).

We kunnen zeker nog een photoshopper gebruiken, over een paar weken gaan we nieuwe opdrachten maken voor alle photoshoppers. Dat je met adobe premiere kan werken is ook erg handig voor onze toekomstige traler. Bij deze ben je Aangenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zou me will aanmelden voor GTA MS. Ik kan niet modden, maar ik kan een beetje photoshoppen. Ik kan misschien ook een intro filmpje maken (ik werk met Adobe Premiere Pro).

Hopelijk hebben jullie wat aan mij :).

We kunnen zeker nog een photoshopper gebruiken, over een paar weken gaan we nieuwe opdrachten maken voor alle photoshoppers. Dat je met adobe premiere kan werken is ook erg handig voor onze toekomstige traler. Bij deze ben je Aangenomen.

Oke, leuk :). Krijg ik nu eigenlijk ook de passwoord voor het SubForum? En waar kan ik mijn opdrachten zien voor wat ik moet maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een vraagje, is er eigenlijk al gedacht/gewerkt aan Loadscrenes? Want ik er best een paar maken, maar dan heb ik wel wat ingame characters nodig zodat ik hət daarvan na kan maken.

Als dit topic al bestaat:

Excuse moi

Link to comment
Delen op andere websites

aha, dat komt er ongetwijfeld in. hət liefst ook zon artwork filmpje als bij SA. Antonio, kan jij trouwens goed tekenen. Want er is ook een opdracht waar ik mensen vraag om een hoofdpersonage te ontwerpen. (zie photoshop opdrachten topic,).

Als hət peronage DMV een poll word goedgekeurt. Word dit hoofpersoon: Lucas cilli. Die ik waarschijnlijk ook in ga spreken. We hebben al een kei goede SCMr, dus de missies van de MS storyline worden geen probleem meer. Wel wil ik dat er cutscenes in MS komen, alleen weet niet echt hoe ik deze kan maken (net zoals in GTA III, VC, SA).

Waarschijnlijk is hət een questie van filmen. Maar ik weet niet hoe ik cutscenes kan importeren in SA

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

aha, dat komt er ongetwijfeld in. hət liefst ook zon artwork filmpje als bij SA. Antonio, kan jij trouwens goed tekenen. Want er is ook een opdracht waar ik mensen vraag om een hoofdpersonage te ontwerpen. (zie photoshop opdrachten topic,).

Als hət peronage DMV een poll word goedgekeurt. Word dit hoofpersoon: Lucas cilli. Die ik waarschijnlijk ook in ga spreken. We hebben al een kei goede SCMr, dus de missies van de MS storyline worden geen probleem meer. Wel wil ik dat er cutscenes in MS komen, alleen weet niet echt hoe ik deze kan maken (net zoals in GTA III, VC, SA).

Waarschijnlijk is hət een questie van filmen. Maar ik weet niet hoe ik cutscenes kan importeren in SA

Ik kan redelijk tekenen. Ik kan natuurlijk wel wat proberen. Ik kan niet kleuren, dus hət wordt zonder kleur.

Ik probeer hem ZSM inteleveren ;).

Link to comment
Delen op andere websites

aha, dat komt er ongetwijfeld in. hət liefst ook zon artwork filmpje als bij SA. Antonio, kan jij trouwens goed tekenen. Want er is ook een opdracht waar ik mensen vraag om een hoofdpersonage te ontwerpen. (zie photoshop opdrachten topic,).

Als hət peronage DMV een poll word goedgekeurt. Word dit hoofpersoon: Lucas cilli. Die ik waarschijnlijk ook in ga spreken. We hebben al een kei goede SCMr, dus de missies van de MS storyline worden geen probleem meer. Wel wil ik dat er cutscenes in MS komen, alleen weet niet echt hoe ik deze kan maken (net zoals in GTA III, VC, SA).

Waarschijnlijk is hət een questie van filmen. Maar ik weet niet hoe ik cutscenes kan importeren in SA

Ik kan redelijk tekenen. Ik kan natuurlijk wel wat proberen. Ik kan niet kleuren, dus hət wordt zonder kleur.

Ik probeer hem ZSM inteleveren ;).

Oke, het is ook juist beter dat het zonder kleur is. Dan zijn de vormen duidelijker te zien

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik ben bezig geweest aan de main character:

ms117.jpg

super. ik wou vandaag ook al een andere char maaken. ik wou het hooft gaan veranderen. maar k kon het bestant niet vinden.

aleen die schoenen. die passen er nog niet bij. gym schoenen bij een mooi net pak xD.

wel mooi gemaakt blastf.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...