Blastov Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) In dit topic kun je posten als je bugs gevonden hebt. MS SA: Bugs: Onizchtbare muren in die ''tunnel'' bij de ondergrondse garage op CdC rechtereiland.Groen: Gevonde bug en is gefixt Oranje: Gevonde bug en word gefixt Rood: Gevode bug MS VC: - Gevonden bugs: [*]Spleten op Capital Island [*]Als je doogaat niet als tommy spelen maar als de begin player - Moet een scm thread voor worden gemaakt [*]Er zitten overbodige wielen bij de tank. [*]In MSv0.3h zit een onzichtbare muur op lot 25. [*]Vliegen bij seashore letters terug spawnen naar beginppunt - Moet weg [*]Middelste palen van de brug zijn niet solide - COL aanpassen [*]Hek op lot 15 gaat schokkerig - Moet vloeiender Bewerkt: 15 oktober 2006 door Blastov Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Komt het dus erbij of is het een heel nieuw eiland alleen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Het is een nieuw eiland. De oude VC is er niet meer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Hoi, Ik weet niet of jullie het nodig hebben maar ik kan wel overweg met textures. Dus als jullie nog zo iemand zoeken zou ik mijn diensten wel willen aanbieden. Ikkes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Hoi,Ik weet niet of jullie het nodig hebben maar ik kan wel overweg met textures. Dus als jullie nog zo iemand zoeken zou ik mijn diensten wel willen aanbieden. Ikkes. Kan je misschien even een screen posten van iets dat je getextuurt hebt? Dan zien we wel verder. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) timmieboy12, maximaal 3 beta testers en we hebben er al 3. 2 daarvan zijn onactief dus als die niks doen worden ze na 1 mei uit de mod verwijderd, dan heb jij geluk Ikkes, regels zijn regels. Er zijn 4 functies, geen daarvan is texturen dus helaas. Bewerkt: 12 april 2006 door Blaster27 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Mischien breng ik na de release wel een modje oud die vc laat staan. Maar vanwege coordinaten zal dat niet makkelijk gaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Kan ik me ook aanmelden voor Texturing ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Kan ik me ook aanmelden voor Texturing ? Nou we hebben niet echt textuurders nodig, de modellers die op de lots bouwen passen de textures van hun lot zelf aan als het nodig is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Misschien Texture verzorger ? dat ik ze kan maken met PS ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 nee we hebben al een pakket van 1300 textures, dus we hebben je hulp echt niet nodig. Misschien kan je iets van artwork doen. Daar zoeken we wel mensen voor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Ja is goed ... ik zal morgen/later wat proberen ! Misschien een ideetje ? Of misschien een plaatje Ingame ? Bewerkt: 12 april 2006 door .Tales. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Zou ik mijn Eigen Shop in de game mogen hebben. Iemand zou het gebouw kunnen maken. En ik zelf het gebouw Texturen ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Nou, je kunt photoshoppen. Dat is ook een functie waarvoor je je kunt aanmelden. Dan maak je loading screens, logo's en artwork. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Dan meld ik me nu aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts