Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

ff een offtopic vraag, maar jij zegt, de eilanden worden nog steeds verplaatst, is het dan wel handig om al met SCM te beginnen, als de eilanden nog verplaatsen?

Klopt, maar ik vind dat niet echt een probleem. Ik ga de eilanden zoiezo verplaatsen op hele coordnaten, dus bijvoorbeeld dat ik alles x1000 en y3000 verder zet. Je hoeft maar een beetje te kunnen hoofdrekenen want 1000 en 3000 ergens bij optellen lijkt me niet zo moeilijk.

@Black force: idd je hebt groot gelijk. iig kun je de missies maken op CDCleft, want ik denk dat we CDC right gaan verplaatsen. Eilanden hoeven eingelijk niet dieper onderwater. Want volgens mij is het best mogelijk om de water.dat omhoog te doen.

Helaas tim, jouw eiland word ook verplaatst.

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om dit forum weer wat actiever te maken, heb ik hier een hele horde screens voor jullie, Reacties zijn harstikke welcom, want daarvan blijft dit forum ook leven!

cdclws2ph4.jpg

cdcrws4zw4.jpg

cdcrws5dz6.jpg

cdcrws6hj7.jpg

cdcrws7ox5.jpg

cdcrws8yg7.jpg

cdcrws11fi0.jpg

lot4ws1na0.jpg

lot4ws8ip9.jpg

lot4ws9on7.jpg

lot5ws3he5.jpg

lot510oc5.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Lang leve Mafia Stories (Ik denk toch echt dat je Mafia zo spelt "Maffia"met 2 f'en ^^). Het ziet er allemaal zo goed uit! Alleen de rails op plaatje 4, daar zit een foutje in :clown: . Screen 8 is in ieder geval meesterlijk! Echt een Godfather sfeertje. Nu nog de Faggio en de trein veranderen in een wat verouderd model en dan heb je helemaal een maffia sfeer :D.

//>Edit door DaBeast: Maffia is in het nederlands. Aangezien 'Mafia Stories' een engelse naam is, word het ook in het engels gespelt. Mafia dus.. Dank je voor deze reactie :eten: .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik vanaf nu dit logo op liefst al je screenshots, maar vooral de publieke screenshots. Plaats het in de rechter onderhoek :)

mslogoid4.png

Willen jullie dit aub wel doen, zeker voor publieke screens :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik wil het even hebben over de positie van de eilanden. De eilanden zal en moeten verlaatst worden. Op de manier hoe ze nu staan hebben we maar 1 trein pad beschikbaar. Als we hem plaaten in het gebied waar eerst San Fieero zat hebben we er beschikken tot 2 of mischien zelfs 3. Met de MAP IO zal het verplaatsen geen enkele probleem zijn. Wat de SCM betreft, alles word verplaatst op hele coordinaten, dus bijv. x2300, y700 en z5. Met een beetje hoofdreken werk moet dit niet al te moeilijk zijn. Dit is mijn schets van de positie:

ms129.JPG

Die lijnen zijn de train paths van sa, die paarse is de tram in SF. De tram zal rondrijen op CdC right deel 2.

Dat gele vlak word CdC right deel 2 (op die kaart eigenlijk CdC left deel 2)

Die kleine blauwe lijn word een brug.

Die rode lijn is het treinspoor dat al vast staat.

Dat groene word het natuurgebied, word gemaakt door Gybrus en mij. Ook Crowning Hills van Tim zal erin verwerkt worden. Alcatraz zal in al da gebergte bevinden, met ook een grote meer eromheen.

Ik wil graag commentaar horen over mijn idee en mijn shets. Ook mag je je eigen idee posten.

Link to comment
Delen op andere websites

HOI FRANK

Ik doe dat soms, maar ik heb er nooit zin in. Ik zou het zoveel mogelijk proberen te doen lieve schat.

Probleem is voor sommige denk ik dat je dat logo alleen goed kan plaatsen met photoshop en niet paint.

>>> Door Wazuup: Welke aap heeft nou anno 2007 geen photoshop? :*D<<<

>>> Door DaBeast: Christiaan blijkbaar :*D<<<

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Jep alweer een nieuw topic=D.

Ik wil het even hebben over de models in de Official PPT en de Members PPT. Want....ik heb namelijk het gevoel dat veel models verloren zijn gegaan, ik wil even weten of iedereen ze nog heeft.

Ik hoop dat iedreen in dit topic zal posten of hij de desbetreffende model(s) nog heeft. Als je ze hebt wil ik die graag opgestuurd krijgen, mits ze ingame staan of als ik ze ingame moeten zetten.

Big Bear:

Status: DELETED

post-8995-1145123737.png

Status: DELETED

post-8995-1145383741_thumb.jpg

Gybrus:

Status: 100% in MS!

mswarenhuis42zn.jpg

Status: DELETED

post-27392-1169757049.jpg

Status: WIP

harbourbuilding99prcnt1tz3.jpg

Status: 100% in MS!

post-27392-1172872210.jpg

Status: 100% in MS!

post-27392-1172872228_thumb.jpg

Status: 100% in MS!

post-27392-1173610043.png

DaBeast:

Status: DELETED

derringerfinal.jpg

Status: DELETED

knifewip2nj.jpg

Status: WIP

huisjefinalwiphz6.jpg

Status: WIP

tbrender2ks0.jpg

Status: WIP

ssarwc7.jpg

Status: WIP

ssar3ib3.jpg

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Tim:

Status: ONBEKEND

(Het bloed)

Status: ONBEKEND

ingnewknifebetagb3.jpg

Kees1991:

Status: DELETED

huisenv3zo9.jpg

Status: DELETED

huiz15bn.jpg

Status: DELETED

mafia2tb8.jpg

Status: ONBEKEND

vuurtoren4qw8.jpg

Status: DELETED

schoolsv8.jpg

TwentyEyes:

Status: DELETED

333oo8.jpg

Status: DELETED

12345678vv5.jpg

Status: DELETED

screentje1cl7.jpg

Status: DELETED

screenca8.jpg

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Wazuup:

Status: Komt later ingame

screenapt2rg8.jpg

Status: Ontvangen, zo snel mogelijk in MS

billboardsqy8.jpg

Status: Ontvangen, zo snel mogelijk in MS

appartementencomplex2ns4.jpg

Status: Komt later ingame

stijgeringamejk8.jpg

Status: Komt later ingame

(De hangers)

helideck03ql8.jpg

Status: WIP

takeoffcopyhp7.jpg

Status: WIP

http://www.gtaforum.nl/uploads/post-20899-1169484425.jpg

Status: Ontvangen, zo snel mogelijk in MS

gebouwtje2nx4.jpg

Status: WIP

lot13beginnetjezr3.jpg

Mickey:

Status: WIP

1qy9.jpg

Status: 100% in MS!

5wm6.jpg

Status: WIP

11uk0.jpg

Status: WIP

mafiasentinageop6.jpg

Status: WIP

2.jpg

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alles nog op mijn pc staan, maar er wordt heel wat geschrapt zoals die toren, dat ene lot van seashore (of jij moet er een mooi plekje voor kunnen vinden), de ondergrond van het vliegveld (jij moet maar een ondergrond moddelen en ik bouw er wel op). Ik wil het model van die borden wel opsturen, maar het heeft geen nut nu nog.

Die shit van Twenty eyes zie ik wel graag terug, en ook die tonnetjes van Gybrus mogen er wat mij betreft zo snel mogelijk in :Y Owja, en ook die van DABEAST verdomme.

//>Edit door DaBeast: Bek dicht, ouwe. :sigaar:

//> Edit door Wazuup: Was jij niet douchen? :7

//>Edit door DaBeast: Jewel, maar ik douche niet 24/7 hea :7 .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alles nog op mijn pc staan, maar er wordt heel wat geschrapt zoals die toren, dat ene lot van seashore (of jij moet er een mooi plekje voor kunnen vinden), de ondergrond van het vliegveld (jij moet maar een ondergrond moddelen en ik bouw er wel op). Ik wil het model van die borden wel opsturen, maar het heeft geen nut nu nog.

Die shit van Twenty eyes zie ik wel graag terug, en ook die tonnetjes van Gybrus mogen er wat mij betreft zo snel mogelijk in :Y Owja, en ook die van DABEAST verdomme.

//>Edit door DaBeast: Bek dicht, ouwe. :sigaar:

Die toren is vet mooi voor op het vliegveld. :cry:

Ja, ik heb wel een mooi plekje voor die gebouwen.

Klopt, op CdC rechts deel 2 maak ik de ondergrond voor het vliegveld. Maar daarvoor heb ik oa jouw landingsbaan nodig.

Ja, ik wil toch die borden.

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Jep, heb net even gekeken, ik heb alles nog :)

Alleen de 300 SL krijg ik om een een of andere vage reden niet ingame.

Maar geen zorgen, daar ga ik (denk ik morgen) wat aan doen.

De rest zijn of al ingame, of al bijna klaar daarvoor.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

:7

Die tonnen heb ik al opgestuurd ouwe.

(Generick replacements mod V0.5)

Je kunt ze ook appart toevoegen als je dat wilt.

geel achtig huisje. weg gepleurt

vierkant mafia gebouwtje komt ergens

dat was het dan wel weer.

Grats

Link to comment
Delen op andere websites

Eens kijken wat er van mij tussen zit :bier: .

  • Derringer: Deleted (Ik heb het eigenlijk nog, maar vind ze te slecht om het ingame te zetten)
  • Vlindermes: Deleted (Ik heb het eigenlijk nog, maar vind ze te slecht om het ingame te zetten)
  • Huis: Onbekend (moet mijn files nog eens doorspitten) Heb ik nog
  • Auto: Als jullie deze ingame willen, moet ik eerst opnieuw beginnen, de engine bay is genaait.
  • Sunshine auto's: Heb ik nog, ben dat bord aan het texturen

En al de rest van mijn gereleaste/ongereleaste mods mogen natuurlijk ook in Mafia Sories..

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

alles wat er van mij tussen zit is er niet meer of was niet goet genoeg.

die vuurtoen heb ik naar de maker van de gevangens geztuurt. weet aleweer niet meer hoe die heet. ik zelf heb die niet meer omdat ik vorige zondag mijn pc het geformateerd.

die andere 3 gebouwen van mij water niet goet genoeg vont ik en andere leden hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...