Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

0WNT!, 0WNT!, 0WNT!, het lijkt wel alsof heel CDC right al af is. Maar als dit allemaal goed ingame staat, dan kunnen we dus de eerste trailer maken. Oh man ik kan niet wachten om die trailer te maken

In de trailer zullen we niet echt verwijzingen maken naar het verhaal. Maar ik ben wel van plan Lucas Cilli iets te laten zeggen. NU nog een ander player model, en dan zijn we klaar voor de trailer. met het andere bloed, en de taxi kleuren, en andere politie

*helaas vind ik er ook wat minpuntjes aan, ik vind het niet mooi dat alles zo op blokken staat. Dat ziet er echt raar, en vewarrend uit

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoho, rustig aan Tim. Voor die trailer wil ik graag nog mijn lot en dat van twenty eyes af. En onze status staat er heel goed voor dus dat gaat niet al te lang meer duren. Ik ga nu even de nieuwe ledenversie installen :D

Link to comment
Delen op andere websites

:7

Whoei kijk mijn geile hoed xD

status:

Hoed: 100%

Bandje rond hoed :0% :O

textures: 0% :O(iemand mooie textures?(stof textures dus))

plaatjes.

Mislukte wire :/

Nu nog de vraag der vragen.

zal ik hem ook ingame naaien alleen dan de lower poly verzie??

Trouwens.

Die hoed staat je goed :sigaar:

Grats,G

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hier is weer iets voor het publiek van moi.

Die hoed staat je goed zeg ik maar =D

Nog wat screens voordat ik die band er op had gemoddeld

Rates&Comments?

Grats,G

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het relief wat rechter maken. Maar ik heb geen problemen met het relief gehad, bij lot4. Alleen als je zelf het relief wat rechter maakt, dan krijg je allemaal blokken, en dat is niet mooi. Wat je ook kunt doen is gewoon het gebouw maken op een recht vlak, en dan vervolgens wat natuur ofzo schuin naar beneden.

Helaas zijn nit alle lots 100 recht, maar wel redelijk, volgens mij loopt lot13 schuin naar beneden naar de bocht. Ik zal lot8 nemen, daar zit wel ook relief in, maar ik denk niet zo erg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

HOI

reuzenradmz7.jpg

reuzenrad2ll8.jpg

reuzenrad3sf4.jpg

reuzenrad4og6.jpg

reuzenrad6kr1.jpg

reuzenrad5cf2.jpg

reuzenrad7nb1.jpg

niet 100% door mij gemaakt. wel 100% door mij restaureerd het is het reuzenrad uit het spel s.ta.l.k.e.r uit de stat Pripyat hier staat een zeer bekend reuzen rad. en dat is duz deze

chernobyl2350x300oc1.jpg

doei

btw wat jullie ook zeggen ik zeg nog niet waar ik hem gaa platzen en hoe..

EDIT

ik heb deze reuzenrad dus geript met 3d ripper. maar mag ik deze wel gebruiken. omdat ik hem nu dus niet zelf gemaakt heb ??

doeix2

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Whoo, lekker actef vandaag. :Y

Gybrus, ja, die moet je ook ingame naaien. :D Je moet alleen een low-poly col maken, al ben ik geeneens ezker of kleding een col heeft.

Kees, ondanks je het niet zelf heb gemaakt pwnd hij wel veel te hard. Niemand zal erom huilen omdat we het uit stalker hebben gehaald. Ik denk dat die het beste kan staan op een lot op CdC left met andere recreatie. Ik ben ervan overtuigd dat het rad kan draaien met de object anim tool, als je het naar mij zend ga ik ermee expirimenteren.

Mickey, mooie geile mafia bak.

Link to comment
Delen op andere websites

Die auto ziet er geweldig uit Mickey!

Hij is een beetje aan de lowpoly kant, maar dat maakt opzich niet veel uit. Knap werk.

Kees, dat is het mooiste model van dit hele topic. Het is echt prachtig. Er zit echt ongelovelijk veel detail in.

Over elk dingetje is wel nagedacht. Superrr mooi Kees!

Naja, nu een screentje van mij. Het bord moet nog worden vervangen.

screen1eh5.jpg

screen1nh9.jpg

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er allemaal geil uit hier, dat reuzerad moet inderdaad kunnen draaine met object anim, maar je moet er wel rekening mee houden dat die karretjes apart mee moeten bewegen, anders kom je op z'n kop te hangen. Twenty ook heel goed, zorg er alleen wel voor dat er wat te doen is, zoals trappen en achtersteegjes enzo :Y Welk lot bouw je nu op btw?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...