Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kees, super zend mij die handel maar over msn, Dan naai ik alles ingame met nvc, object anim etc.

Twenty Eyes, ziet er netjes uit, ga zo voort.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil heel graag lot 11 hebben. want hier kan heel mooi mijn reuzenrad staan. + nog een gebouw. dat word echt mastelijk.

Nou weetje, lot11 mag je best hebben, alleen is het leuker als het reuzenrad bij de kuststaat, en langs de kust is nog geen lot huurbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

mischien heb je gelijk en is dat mooi.

maar volgens mij bedoel jij dat die dan op t andere eiladn moet koomen en daar komen tog rijkelui dingen. ik vint mijn ruezenrad niet echt iets voor rijke leu. omdat het best verote textures zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier al met Blastov over gesproken.

Gezien ik gestopt ben met Martineza en nog wel wil modellen maar niet zo'n super groot project in me eentje wilt doen meld ik me hier aan.

Ik meld me aan enkel en alleen voor het modden van Lynx City.

Screens van mijn creaties hoef ik denk niet te geven, ik ben wel bekend op dit forum :bier:.

Edit door ouwe Beesj: Owja, ik ken je niet hur, wie ben je? :7

Mvg,

Jorge F. :dans:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Big-Bear, het bord moet nog worden vervangen hoor. Dat stond ook in mijn post. Maar het is trouwens wel een leuke EE. :schater:

Wazuup, ik weet het, trappen en achtersteegjes zijn prachtig. Maar ik ben nog niet bezig met detail, daar begin ik later aan. Dan komen er mooie waterpijpen en tonnen aan de zeikant te staan. En er komen ook nog een paar planken voor sommige ramen. Je ziet het later allemaal wel...

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Wazuup, ik weet het, trappen en achtersteegjes zijn prachtig. Maar ik ben nog niet bezig met detail, daar begin ik later aan. Dan komen er mooie waterpijpen en tonnen aan de zeikant te staan. En er komen ook nog een paar planken voor sommige ramen. Je ziet het later allemaal wel...

Supertoll, je snapt het helemaal :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

mischien heb je gelijk en is dat mooi.

maar volgens mij bedoel jij dat die dan op t andere eiladn moet koomen en daar komen tog rijkelui dingen. ik vint mijn ruezenrad niet echt iets voor rijke leu. omdat het best verote textures zijn.

nou het armere deel loopt tot aan de kust, Maar ik weet niet, ik vind het niet mooi staan bij het totaal beeld van het arme deel CDCL noord

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

je bedoeld dat je het niet mooi vint dat het reuzen rad op cdcl noord komt ?

dat vint ik wel goed. aleen je begint tog pas met cdcr als cdcl klaar is. ?? en dat vint ik dan jammer want dan moet ik nog zo lang wachten tot dat ik een lot kan makne voor het reuzenrad.

Link to comment
Delen op andere websites

je bedoeld dat je het niet mooi vint dat het reuzen rad op cdcl noord komt ?

dat vint ik wel goed. aleen je begint tog pas met cdcr als cdcl klaar is. ?? en dat vint ik dan jammer want dan moet ik nog zo lang wachten tot dat ik een lot kan makne voor het reuzenrad.

NOuja, weetje, Zet hem daar maar gewoon neer. Maar zorg ervoor dat het wel een mooi totaalbeeld vormt, (dus niet in een keer alleen het reunzenrad, en een gebouwtje), Ik heb graag dat je er bijv. een kermis plaats van kan maken. Maar ik moet je wel zeggen dat CDCL lots worden aangepast, ( van het eiland) ze zijn niet vlak. Dus iig, zal je niet nu meteen kunnen beginnen. Maar het blijkt dat ik een snelle manier heb gevonden om ze glad te maken, dus het zal niet eeuwen duren.

Link to comment
Delen op andere websites

Tim, zou jij voor de volgende ledenversie ook even de bugs uit jou huidige lots kunnen halen? Er zitten namelijk een heleboel ongetextuurde plekken in en op sommige plekken is de muurtexture uitgerekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...