Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

weet je wat. ik bou gewoon dat wat ik graag wil maaken. en dan zien we dan wel waar we het op welk lot plaatzen.

ik hat overegens in de planig om een soort van park te maaken. aan de rand staat dan een groote flat. en dan het hele stuk er voor met veel boomen bankjes en het reuzenrad.

ik ben niet echt een free hand tekenaar met de PC maar dit is ongeveer hoe ik hat dacht.

lolbh0.png

de bedoeling is dus een park dat half omringt is door gebouwen.

denk dat water ook maar weg. k denk niet dat dat mooi wort. ik maak vandaag of morgen nog ff een beter voorbeelt

parkdinghm8.jpg

dit verklaart het beeter denk ik. tussen die gebouwen komt het rad en veel bomen bankjes en chit.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

het is een leuk idee. Alleen lot11 is een relatief grote lot voor een boel natuur. Ik zal het mooi vinden, als je het dus half laat om ringen door gebouwen. Vervolgens maak je dus allemaal kraampjes, zodat het op een kermis gaat lijken.

Ook is het mooi als je de gebouwen wat minder lomp en groot maakt. maar gebouwtjes van 3/4 verdiepingen ofzo. dus zo iets als de tekening

grijs = gebouwen

bruin = reuzenrat

groen = kraampjes

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

oke. ik zie daar wel een goed punt. ik maak een paar midel groote gebouwen. + dat rad en dan kraampjes en een paar boomen.

ja dat is een zeer goet idee.

BTW

deze 4/5 weeken doe ik maar heel wijnig meer. ik moet echt met school besig anders ga ik dit jaar niet over. heb daarna zomervakantie en dan ga ik weer vol aan de slag.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat jullie hier expres voor hebben gekozen maar de stoep is nogal hoog ;).

Ik kan me wel herinneren dat dat vroeger ook zo het geval was maar voor de game zelf is het niet zo prettig ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat jullie hier expres voor hebben gekozen maar de stoep is nogal hoog ;).

Ik kan me wel herinneren dat dat vroeger ook zo het geval was maar voor de game zelf is het niet zo prettig ;).

Idd dat klopt, ik had een te grote verhouding gemaakt, ik dacht dat 0.3 goed zal zijn, maar blijkbaar moet het dus eerder 0,15 hoog zijn ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Jorge _O_

Nooit gedacht dat je ging joinen man. Ik ben superblij dat je meedoet, met jou wodels word de qualiteit van de mod nog meer omhoog gekrikt. Natuurlijk moet je niets showen, want we weten allemaal goed genoeg dat je een top modder/modeller bent. Ik spreek je nog op MSN ofzo hierover :puh: .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Om even een topic te bumpen :engel:, wil ik vragen waar ik het nog getekende artwork kan posten. Ik kan snappen dat jullie het nog niet meteen aan de buitenwereld willen geven. Dus moet ik het via MSN aan één van jullie geven, of via een PB?

Greetz, WG.

Link to comment
Delen op andere websites

het is ook voor de leden, en aangezien jij je 1e post hier poste, welkom op het forum :bier: deze download is alleen voor de leden, die Ms nodig hebben om er bijv. in te SCM. Dus ik geloof niet dat jij lid bent,

correct me if i'm wrong

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...