Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziet er goed uit gybrus, Mafia Sfeertje is er zeker vooral door die bloedvlekken. Alleen is het wel wat aan de donkere kant waardoor je heel geconcentreerd moet kijken. Misschien kun je nog een ander lettertype nemen voor die tekst. Maar hij blijft erg mooi, helaas kan niets onze huidige banner pwnen. Daar is hij te goed voor.

Edit door DaBeast: Hoor ik daar een uitdaging? :eten:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Updaatje :sigaar:

Ben dus verder gegaan me m'n lot3 op cdc left. Hier heb ik een paar renders, de gebouwen zijn getekstuurt. Ik wil nog de lotgrond van steen maken (uiteraard), en wat dingen plaatsen (fontijntjes ofzo).

lot3render1jl6.jpg

lot3render2pd1.jpg

lot3render3im9.jpg

lot3render4bt4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Mededeling:

Ik heb geprobeert de lots vlak te maken. Helaas zal ik tegen bugs aan blijven lopen. Daarom lijkt het me handiger als mensen dus zelf hun lot vlak maken. Dit doen ze dan door de Poly's van de CDCleftlot te extruden. Vervolgens doe je het geextrude deel vlak maken. Gelieve het een beetje slim te doen, zodat je niet in een keer een gigantische hoge muur boven je ziet uitsteken, maar dat het dus schuin naar boven loopt.

Natuurlijk is dit niet noodzakelijk. Zelf heb ik geen moeite met het relief op mijn lots. Maar als mensen hier echt last hebben van het relief kunnen ze dit uitvoeren.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Tim ik denk dat er op deze manie minder lots zullen worden verhuurd. Niet veel mensen zullen dit doen denk ik, ik vind toch echt dat je je eigen fouten moet verbeteren. Je moet ook gewoon je lot verwijderen en een nieuwe plane van x bij x aantal segmeneten maken (iets van 10 bij 10) en dan de buitendste vertexen naar de rand van de weg\land snappen. De rest van de vertexen schuif je ook dichtbij de rand en laat je een mooi heveultje lopen, zorg dan dat er op zijn minst 2\3 deel vlak is.

Link to comment
Delen op andere websites

natuurlijk komen er veel meer details op. De achterkant van de gebouwen krijgen achterdeuren enzo. Ook worden de textures van de winkels in 3d gemaakt. Alleen het probleem is dat de textures dan gaan n**ken. Dus ik moet een oplossing vinden, zodat je niet uitgerekt textures in de binnenkant zijn. Vervolgens komen er natuurlijk een aantal trappen. De vorn van de gebouwen laat ik wel zo

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er goed uit hoor. Aleen kreeg ik kritiek van Jost-Vice en Paroxum dat de meeste gebouwen de zelfde texture gebruiken, en dat ze er zo boxy uit zien. Mischien gewoon een apparte stenen texture gebruiken en de ramen extruden? Zodat er meer detail in zit, en dus dat je meer variatie in je gebauwen kan maken. Ik weet dat ik zelf niet veel moet zeggen, maar ik heb het heel even moeilijk enzo, naast dat ik uit die clan ben gestapt heb ik het ook een weekje of twee druk met school en me tante is gestorven.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Nieuwe texture pack: GTI

Alle textures van GTI v0.1 zitten erin. 394 bmp bestanden.

Wat zijn jullie ook neukerds beetje uit andere mods rippen :clown:.

Edit door Diethur: Ja hur, we nuiken graag. Jij niet dan? :dans:

Edit door DaBeast: Closed wegens antibump/antispam :slotje: .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier nog wat zwaar WIP ingame screens. Er zitten duidelijke textures bugs in, zo is een bepaalde muurtexture t donker. naja, het ziet er nog niet goed uit. Maar daar komt snel verandering in. het totaalbeeld vind ik ook niet zo mooi. maar met een beetje genericks aanpassing kan het wel goed komen

Link to comment
Delen op andere websites

super tim voral de 2e en de 3e vint ik er goet gelukt.

ik zag vandaag kans om ook ff weer wat te maaken dus mischien laat ik straks nog wel wat zien.

BTW heeft er iemand het player model voor mij in 3ds vormaat ??

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik maak het mij zelf weer moeilijk. een wip render van mijn eerste gebouw. die warschijnlijk op lot 7 komt maar das nog niet 100% zeker.

post-5109-1180987004_thumb.jpg

mischien komt er ook nog een twede verdiping bij. maar dat licht er aan hoe makelijk dat gaat. anders maak ik een hek voor de trap.

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg alsjeblieft dat alle ongetextuurde plekken eruit zijn, owja kees zie de bijlage :Y Nice werk iedereen.

Vet, maar is dat niet Tommy Vercettie, of vergis ik me. Je zie wel dat hij een shirt aan heeft, en geen smoking, wat voor poppetje is het precies

**Ow blijkbaar gewoon een player model voor te scalen**

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...