Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Tuurlijk kan dat jongeman, we maken eerst gewoon de natuur tussen de 4 eilanden, hebben we tijd over breiden we het uit. Ik wil MS toch wel in Wintel 078 releasen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hier een WIPje van wat ik net ff gemaakt heb.

Me computer is erg traag doordat er zoveel rotzooi op staat.

Dus mijn 3ds loopt erg sloom wat het modden weer irritanter maakt :eten: .

Maar goed, wat moeten jullie met die informatie :puh:.

render319.jpeg

Ik ben er zelf nog niet helemaal tevreden over, ook al is dit nog maar de basis. Onderaan ga ik winkeltjes maken. Ik probeer het niet tè high poly te doen aangezien Monitor dat ook niet had in Lynx City, ik probeer in zijn stijl door te bouwen.

In ieder geval ga ik nog wel kleine details als een regenpijn etc toevoegen ;).

BTW, hier nog een leuke render waar de rest van de models ook getextured zijn.

render320.jpeg

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er netjes uit Jorge, als dat blauwe gedeelte ook getextuurd was had ik niet gezien dat het een nieuw object was, het past er dus goed bij. Misschien kun je die randjes tussen elke verdieping extruden. Het kan zijn dat je het al gedaan hebt, op de screen is het moeilijk te zien :bier:

Geil dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er netjes uit Jorge, als dat blauwe gedeelte ook getextuurd was had ik niet gezien dat het een nieuw object was, het past er dus goed bij. Misschien kun je die randjes tussen elke verdieping extruden. Het kan zijn dat je het al gedaan hebt, op de screen is het moeilijk te zien :bier:

Geil dus.

Het klopt inderdaad dat je niet zo goed ziet dat die randjes zijn geëxtrude maar dat zijn ze wel degelijk ;). Ik heb ze alleen niet teveel gextrude omdat ik dat zelf lelijk en onnatuurlijk vind staan. Bij een echt gebouw heb je ook niet vaak dat er een box 3 coordinaten uitsteekt :clown:.

Anyways hier nog een screen waar je goed het verschil tussen mijn gebouw en Monitor's gebouwen kunt vergelijken. Ik vind dat het er redelijk in past. Alleen ingame zul je verschil zien omdat zijn textures nogal uitgerekt zijn (helaas). PS. De H van hotel is aan de achterkant nog invisible maar dat verhelp ik zo snel mogelijk.

render321.jpeg

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk kan dat jongeman, we maken eerst gewoon de natuur tussen de 4 eilanden, hebben we tijd over breiden we het uit. Ik wil MS toch wel in Wintel 078 releasen.

Lol, dan ben 88 jaar oud :D:D:D. Nee het hoeft ook niet reuze groot. mag gewoon klein blijven, alleen het gewoon om de vorm van CDC heen gaan

Link to comment
Delen op andere websites

Omg, normaaal controleer ik me spellling na elk bericht maar dat laatste zag ik ff over het hoofd, ik bedoelde Winter 2007\2008. Ofwel, eind dit jaar of begin volgend jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Jorge, volgens ij heb je op een lot gebouwd waar Monitor al iets op gebouwd heeft:

ms162.jpg

Dit lot stond niet in de gewone lynx scene maar in een aparte map.

Ik hoop dat het mogelijk is om je gebouw te verplaatsen.

Hij ziet er overigens wel super mooi uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb weer zitten tekenen. Is al een tijdje geleden, dus het is niet meer zo goed als vroeger :puh: . Ik probeerde een personnage te maken voor MS, bij deze is het dus Concept Art.

concept%20art.png

concept%20art.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn lot schiet ook op, ik moet even wat poly's met elkaar connecten, nog wat trappen en regenpijpen maken en plaatsen en alles ingame naaien en dan heb ik weer een final lot. Overigens goed te horen dat Lynx lekker gaat Chris :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

1- Wat is je nickname? DaddyPimp

2- Heb je GTA Vice City?* Nvt.

3- Welke functie(s) wil je doen? Photoshopper (Skins maken)

4- Kun je models in GTA Vice City zetten?** Nvt.

5- Met welk tekenprogramma werk je?*** Photoshop CS3

Áls jullie mij aannemen als Skin maker dan 1 ding: Ik kan ze (vind ik zelf) erg mooi bewerken, alleen niet ingame zetten (omdat ik VC nog niet geinstalleerd heb en de desbetreffende programma's nog niet heb) maar dan kan ik het bestand wel gewoon doorsturen zodat een van de andere leden hem erin kan zetten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

DaddyPimp, het lijstje was je zonet hebt ingevult is een beetje oud. We werken niet meer met GTA:Vice City.

Nu werken we alleen nog maar met GTA: San Andreas. Dus laat je Vice City nog maar in het doosje zitten, je hoeft het niet meer te instaleren. ^_^

Ook is een voorbeeld wel handig als je je wilt aanmelden als photoshopper. Dan weten we wat jou kwaliteiten zijn.

Edit:

Wazuup (hieronder), dat snap ik ook wel, maar ik ken zijn kwaliteiten als skinmaker nog niet. ;)

Maarja, als DaddyPimp ons team als pure photoshopper wilt joinen. Dan ben ik daar ook erg blij mee.

DaddyPimp, leuk dat je bij ons team zit nu.

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...