Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Hoi

ik hoorde net van Blackforce , dat jullie een trailer gingen maken.

Mijn vraag is , hebben jullie mischien nog een video bewerker nodig? Ik kan al goed video's bewerken ( ik gebruik géén MovieMaker) Als jullie een voorbeeldje ofzo moeten hebben , kan je me PMen

Greetz , Galiorix

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

HOI,

DaddyPimp, welkom bij het team. :bier:

Galiorix, een trailer zit eraan te komen ja, echter moet er nog echt wat ingame komen voordat hij gemaakt word. Ik zou zo niet weten wie er in het MS team goed kan bewerken, toch zou ik graag een filmpje van je willen zien via pb, dan word je aangenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Whoei Tim, wat kunne generics toch een lot opgeilen. Echt zéér netjes Tim. :dans:

Ik vind wel dat er nu gestopt moet worden met het plaatsen van ms_lamp, die word te vaa gebruikt. Michien dat iemand een nieuwe kan maken ? :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel dat er nu gestopt moet worden met het plaatsen van ms_lamp, die word te vaa gebruikt. Michien dat iemand een nieuwe kan maken ? :*D

I'm on it.

Van mij binnenkort dus een lamp xD

En een zooi met bomen :O

Grats,Gyb

Link to comment
Delen op andere websites

Nee geen nieuwe header, niets kan onze huidige pwnen :puh: Ik heb hem natuurlijk opgeslagen op me pc.

//>Edit door DaBeast: Ik hoor een uitdaging :Y .

//>Edit door DaBeast: Nee hoor, werkt nog perfect. <3

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen, aangezien ze op gtaforums maar bleven zijken over radiosity prelightning ben ik toch maar wat gaan kloten. Maar helaas is het resultaat denk ik niet helemaal goed. Ik weet niet of ik het mis heb, maar het lijkt alsof er niets is verandert, en dat CJ alleen maar donker is geworden

Link to comment
Delen op andere websites

Blastov, uitstekende screens, mijn complimenten... ik zie al dat je mijn "Modding Legende" positie over hebt genomen sinds ik niet meer online actief ben in de modding wereld.

Er mag dan ook gerust gezegt worden dat MS niet zonder jou zou kunnen draaien.

Tim, een beetje eentonig, maar niet te eentonig, net goed, als er wat achtergrond is, dan zal het er uitstekend uitzien.

Wazuup, ik heb je niet zien opgroeien, ik heb je nooit echt geholpen, en dat is uniek... Je fratst leuke dingen in elkaar, misschien niet altijd de juiste texture op de juiste plaats, of de juiste hoogte voor het juiste detail... Maar je gaat wel gezellig met Generics om, en dat erg belangrijk.

HEERLIJKE SCREENS JONGENS, heel misschien maak ik nog wel een terugkeer naar de GTAModding, ik ben alleen zo ge-de-motiveerd door GTA4 :7

Kusjes Bradley H. :duh:

Edit door DaBeast//Dieter: Wij houden ook van jou hur skat. :7

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je je col een col3 file maakt dan is er toch niks aan de hand :)?

Dat zal die waarschijnlijk wel hebben gedaan.

Pwnage screens van stefaneke:

ms189.jpg

ms190.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

NIce, zo te zien is er iets van lightning gebruikt. Ik zal deze lightning wel wat lichter zetten, want nu ziet het er zo donker uit.

BTW, ik heb radiosity shit ingame, alleen die zooi is overlighted. Ik heb de brightness vermindert. Maar nog steeds geen resultaat. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit nou zonder bugs ingame kan zetten. De prelightning is opzich wel goed. Je kunt te donkere plekken makkelijk oplossen met vertex painting, daarmee kun je ook een beetje sfeer creeeren. Alleen het k*tte is dat mijn renders neuken als ik een render maak van mijn radiosity shit

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag zien dat er echte maffia auto's zijn zoals van die oude caddilacs als in the godfather en als bij Goodfellas in't begin.

Ook zou ge ze "soldati's" mee moeten kunnen nemen (m.a.w. recruteren)

En er zouden ook klerenwinkels moeten zijn waar ge costuums kunt kopen en hoeden + juwelier voor als ge wat rijker zijt machetteknopen.

En je moet in de wapenwinkel een tommygun kunnen kopen.

En als hoofdpersonage zou ik een echte italiaan willen zien, CJ past niet bij maffa.

Er zouden ook zo onderduik panden moeten zijn zoals in the godfather waar ze dan mattrassen hebben liggen.

Er moet ook een kerk(en) zijn want de Italianen zijn zeer gelovig.

Ge zout ook zelf een Casiono moeten kunnen bouwen ( als ge rijk zijt )

Ooh en wat ook mooi zou zijn dat er op een paar hoekskes van de straat van die straatmuzikanten zijn die viool spelen.

Khoop dat ge hier wat aan hebt. Maar als ge iets over gangster films wilt weten dan moet ge bij mij zijn .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...