Blastov Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Wat jij zegt is een beetje vaag, als je hem wilt texturen doe je dit tegelijkertijd als je het model maakt. Wat jij gewend bent is dat je textures aanpast. Wat wel kan is dat jij je textures geeft en ik ze gebruik voor een gebouw. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Dan meld ik me nu aan Oki, is goed. PM even je msn of voeg mij toe. Dan spreken we daar verder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Zeg, ik heb geen tijd om te modden, of eigenlijk heb ik daar niet meer zo zin in. Maar als je iemand zoekt voor Photoshop, dan wil ik daarmee wel helpen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Mooie screens. Mooi werk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 post ik ook maar wat. Greets Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Ik deed ook al eerder mee, maar had toen niet veel tijd en zin meer in modden. Nu wel weer, dus hoop dat ik terug kan komen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Ja dat kan, 3D Modeller neem ik aan ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) hier ben ik met screens, ook heb ik vandaag eeen turismo geconverteerd zie screens tot nu toe al 3 wagens van San Andreas - camper - bullet - turismo III - kuruma (wordt nu eraan gewerkt) ik blijf nog steeds met dezelfde probleem, als jij door de raam kijk zie jij niks, als deur af of open kun jij de interieur wel bekijken, zou het te maken met dummy_chassis ofzo? want ik heb geprobeerd weg te doen maar dan crasht spel :/ Bewerkt: 13 april 2006 door SWYV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Ziet er goed uit! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Het ziet er mooi uit. Het begint nu echt wat te worden. KUTGW!, Succes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) voila kuruma is klaar, ik heb dan ook gemodde wagens die enkel voor GTA SA was, geconverteerd maar ik ga hem toch niet uitgeven zonder de toestemming, maar toch ga ik screens bij posten screens komen dadelijk edit: hier ben ik met nieuwe screens de wagens die ik vandaag heb geconverteerd: en de wagens die ik zeker nog niet zal uitgeven zonder toestemming: - Chevrolet Suburban van "offroader" - Ford Mustang GT - Hummer H2 misschien kan ik voor jou een SA wagen converteren naar VC, omgekeerd lukt me niet :s dus VC naar SA lukt me niet Bewerkt: 13 april 2006 door SWYV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Ja, ik bedoel : dat iemand een gebouw maakt en ik de Texture's voor erop. En dan stuur ik die Textures naar die gene die het gebouw gemaakt heeft. En die zet hem dan Ingame ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 De Buffalo ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Hem op SA releasen, VC is bagger, qwa textures etc. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Misschien een Race in Crowning Hills als jullie dat kunnen ? @BB : Lees de F.A.Q. : Voor VC of SA? Om het kort te houden, alebei. Eerst maken we het voor VC. Later zal de mod worden geconverteerd naar San Andreas, waarbij 1 nieuw, groot eiland zal komen. Namelijk Windy Island.Deze stad is van het spel, Mafia. We gaan dus de stad van Mafia in de San Andreas versie converteren. We gaan het niet exact converteren, wel een paar veranderingen aanbrengen. Het is tenslotte ongeveer 50 jaar na het spel Mafia. Bewerkt: 13 april 2006 door Velaro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts