Tim Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik zou graag zien dat er echte maffia auto's zijn zoals van die oude caddilacs als in the godfather en als bij Goodfellas in't begin.Ook zou ge ze "soldati's" mee moeten kunnen nemen (m.a.w. recruteren) En er zouden ook klerenwinkels moeten zijn waar ge costuums kunt kopen en hoeden + juwelier voor als ge wat rijker zijt machetteknopen. En je moet in de wapenwinkel een tommygun kunnen kopen. En als hoofdpersonage zou ik een echte italiaan willen zien, CJ past niet bij maffa. Er zouden ook zo onderduik panden moeten zijn zoals in the godfather waar ze dan mattrassen hebben liggen. Er moet ook een kerk(en) zijn want de Italianen zijn zeer gelovig. Ge zout ook zelf een Casiono moeten kunnen bouwen ( als ge rijk zijt ) Ooh en wat ook mooi zou zijn dat er op een paar hoekskes van de straat van die straatmuzikanten zijn die viool spelen. Khoop dat ge hier wat aan hebt. Maar als ge iets over gangster films wilt weten dan moet ge bij mij zijn . NOu witte ge, ge het goeie ideeen!, allun die stroatmuzikanten, die kenne we denk' moeilijk moaken. Er komme ouwe trabantjes, moar dr komme ok wa nieuwere woagens, zo ut den joaren 70 ofzo. want het verhoal speeld zich af in 2002 Verderest vin'k die onderduik panden un goed idee. Nouja, we kieken wel wa we kennen doehn :D
Tim Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Beste mensen, Ik was op het idee gekomen om eerst je models te maken zonder lightning. Wanneer er al een hele heute models is gaan we de omni's voor radiosity plaatsen, zondat eigenlijk ieder lot ook onderinvloed is van een ander lot. Dit is veel realitischer. Anders zal de lightning op de wegen tussen de lots, niet kloppen.
Blastov Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Klopt, De beste manier om radiosity te krijgen is als volgt: Een heel eiland met de map io laden, een daylight plaatsen met de juiste instellingen voor een mafia sfeer. Alle models een paar keer tessaleten zodat het high poly word en je goede schaduwen kunt krijgen. Radiosity met een kwaliteit van op zijn minst 95%. Alles vertex painten en alles exporteren met de mass dff exporter.
kees1991 Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 barly.. je heb vast nog wel al die models van je andere TC die matiz. als je nu gewoon wat van die models gebruikt voor ms... dan hebben wij extreem gaafe models. u hoeft niet erg veel te doen als je dat niet wilt. en je models hebben tog nog nut. want nu heb je er niks aan. tim. je lot ziet er erg mooi uit. BTW heb nu klaar met stage dus kan ook weer aan t moden gaan ^^
DaBeast Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Ikzelf vind radiositty totaal niet nodig. Omdat Radiositty gemaakt is voor interieuren, heb je nooit presies het gewenste resultaat. Je kan gewoon ook prelighten met vertex coloring (om basic detail te krijgen), dan op de zelfde manier schaduwen toevoegen en dan een 'Shadow Mesh' gebruiken. De Shadow Mesh zorgd er voor dat je een Dynamische schaduw hebt. Zodat deze, naar de hand van de zon verschuift en verandert. Je kan de sterkte van die schaduwen enzovoort aanpassen in de timesync.dat. Helaas niet makkelijk te editen. Bij deze wil ik dus zeggen dat ikzelf vind dat radiositty aleen nuttig word bij een interieur (omdat dat in de interieur heaven is en deze geen zon heeft. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 15 juni 2007 door DaBeast
Wazuup Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Nice nice, die kerel heeft mijn bouwstijl. Ziet er in ieder geval goed uit, generics maken er een pareltje van.
gybrus Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Verdomme tim heb je gezopen ofzo Muziek op straat gaat via audio zones zo heb ik een keer een radio zender zonder auto kunnen beluisteren op straat. wel relaxt alleen ik weet niet hoe groot een audio zone kan worden en je hebt niet zo een mooie overgang als in GTA IV als je dichterbij het centrum komt dat het harder wordt maarja dat wou ik even zeggen. Grats,G EDIT: Casino bouwen kan mogelijk zijn. alleen krijg je dan een keuze menu wat je wilt hebben en dan plaatst de game het ergens neer. je zou het ook zo kunnen maken dat je kunt kiezen uit 3 verschillende plaatsen maar dan krijg je een hele lange tread. Grats,G PS:Dit idee was ik al van plan om te gebruiken bij mijn save house dat je dat zelf kunt inrichten altans alleen welke meubels je erin plaatst. Bewerkt: 16 juni 2007 door Dhr.Gybrus
Jorge_F Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ikzelf vind radiositty totaal niet nodig. Omdat Radiositty gemaakt is voor interieuren, heb je nooit presies het gewenste resultaat. Je kan gewoon ook prelighten met vertex coloring (om basic detail te krijgen), dan op de zelfde manier schaduwen toevoegen en dan een 'Shadow Mesh' gebruiken. De Shadow Mesh zorgd er voor dat je een Dynamische schaduw hebt. Zodat deze, naar de hand van de zon verschuift en verandert. Je kan de sterkte van die schaduwen enzovoort aanpassen in de timesync.dat. Helaas niet makkelijk te editen. Bij deze wil ik dus zeggen dat ikzelf vind dat radiositty aleen nuttig word bij een interieur (omdat dat in de interieur heaven is en deze geen zon heeft.Vriendelijke groeten, DaBeast Heb je daar een voorbeeld screen van beste vriend . Het mooist zou natuurlijk zijn als we beide opties proberen op hetzelfde model en screens maken dan het mooiste resultaat eruit te pikken. Logisch...
kees1991 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Dit idee was ik al van plan om te gebruiken bij mijn save house dat je dat zelf kunt inrichten altans alleen welke meubels je erin plaatst. dat heb ik eerder van u hehoort. maar hoe was je dat vanplan dan ??
Wazuup Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Chris, was die massexporter niet hard genaaid? Overigens snap ik ook niet wat ze zeuren op gtaforums (Paroxum dus), het is toch logisch dat je radiosity pas op het laatst toevoegd...
Blastov Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Shadow Mesh pwnage //>Edit door DaBeast: Zeg er dan wel bij wie je dat geleerd heeft hea . Bewerkt: 16 juni 2007 door DaBeast
Blastov Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Heb je daar een voorbeeld screen van beste vriend . Van shadow mesh ? Here you go: Het mooist zou natuurlijk zijn als we beide opties proberen op hetzelfde model en screens maken dan het mooiste resultaat eruit te pikken. Logisch... We moeten het combineren, R* gebruikt shadow mesh voor generics en radiosity voor de map. Chris, was die massexporter niet hard genaaid? Overigens snap ik ook niet wat ze zeuren op gtaforums (Paroxum dus), het is toch logisch dat je radiosity pas op het laatst toevoegd... Neh, hij werkt wle als je weet hoe het werkt. Die gasten op GTAForums zijn idd zeikerds...
Tim Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) JO, ik heb hetzelfde gedaan, alleen ik heb gewoon bij de COL shadowmesh genomen (in COL IO) maar ja, nu is die shadow mesh gen**kt. Bewerkt: 16 juni 2007 door Tim
S-te-Fan Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 WoW (nee, geen World of Warcraft) Dat ziet er echt fantastisch uit!
Tim Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik heb dus wat zitten kloten aan de COL van een boom: Ik heb dus eerst de dff van het model geimporteert, en daarna heb ik er een COL van gemaakt. Daarna had ik de .COL geladen in COL IO zodat je hem in 3ds max ziet. Vervolgens heb ik de bladeren van de stam gedetached. De stam heb ik als collision mesh gebruikt, en de bladeren als shadow mesh. Nu zie je dus de schaduw van de bladeren ingame. Aleen tis wel jammer dat de schaduw van het object af is, en niet onder het object. Om dat te gebruiken zal ik toch radiosity moeten doen. maar dit is dus mijn resultaat
Recommended Posts