Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Joow,

Ik heb perlightning getest op mijn gebouwen. En dit resultaat heb ik gekregen. Ik moet zeggen, het is misschien toch niet zo bagger. Aleen, toch nog wel onrealistisch. Wat me is opgevallen is dat andere DFF ook onder invloed van prelightning zijn. En dat licht is afkomstig van lot3 (wat geprelighted is)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stel dat er een radiostation zou komen met gewoon allerlei muziek, kunnen we dit in no-time maken. Maar de radio staat toch onderaan op het ''to-do'' lijstje van MS, aangezien moddeling natuurlijk voorrang heeft.

(of een audio edittor zou ons team moeten joinen om alleen aan de radio te werken..)

Ik zou wel aan een radio willen werken, kheb verschillende goede programmas daarvoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Dikke pwnage, leipe posters. Rip anders even wat modeltjes voor meubels etc uit een bestaand SA interieur (GTA_int.img) en owja, zoom eens even in op dat hek daar, die ziet er namelijk heel geil uit :Y

Link to comment
Delen op andere websites

voor wazuup het hek ff en voor iedereen anders nog 2 babes ^_^

die bases komen niet ingame. maar k hat ff niks om er op te doen dus dacht ik hey das wel leuk.

post-5109-1182198354_thumb.jpg

k zie nu ook gelijk nog een aantal texture bugs. maar kan ik makeiljk fixes, k zie nu ook dat de texture op de hek niet echt mooi is. morgen ff andre op doen.

nu moet ik snel naar bed. als mijn pa er achter komt dat ik nu noch achte de pc zit word die denk t niet zo bij :blauw:

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

He, een aantal mensen bleken erg onder de indruk te zijn van mijn theme song die ik heb gespeeld voor mafia stories. Zelf vind ik hem niet helemaal perfect, maar dat komt vooral door de kwaliteit.

Ik heb trouwens weer een tweede themesong gespeeld, En ik wil van jullie weten welke jullie het liefste in de trailer willen. Themesong 1, of themesong 2

MS theme song 1

MS theme song 2

Link to comment
Delen op andere websites

...Dus helaas worden er geen nummers buitenuit GTA gebruikt (omdat toestemming vrage aan elke maker van een liedje te lang gaat duren). Wat wel kan, is radiostations van andere GTA's gebruiken. Omdat Rockstar conversies tussen verschillende GTA series toelaat.

...

Laten we dan kijken naar gta 3 dit spel zullen een hoop mensen al een tijd niet meer hebben gespeelt dus die radio zenders (een aantal daarvan) zullen perfect in MS passen.

@Beest:

Als we muziek gebruiken van iemand anders en we zeggen erbij wie het heeft gemaakt.

Dan is het eigenlijk een soort reclame.

Dus geen copyright overtreding?

Grats,G

Link to comment
Delen op andere websites

Of we laten gewoon de radiostations voor wat het zijn en focussen ons op het modellen en scripten. Want naar mijn mening is de radiostation van San Andreas wel goed. En als je andere muziek wilt kan je altijd nog je eigen muziek in de mp3 player zetten ;).

@Tim, de eerste is de beste, de 2e is een beetje saai

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het al in het publieke MS forum gezegd, maar ik ben het zeker met Wazuup eens, overduidelijk die 1e :D.

De tweede is een beetje sloom naar mijn mening en maakt het niet spannend ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Hek is idd geil, babes ook, maar neem van mij aan dat je dat niet in die tijd zag... :N

Kus, HVJ, WJNMK, KNZJ , ect.

EDIT : ik zie net je post, maar aangezien er bases stonden dacht ik, het zal wel ergends anders over gaan, sorry, kus

Bewerkt: door [Baz]
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...