Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Nou Mafia Stories speeld zich gewoon af in 2002, maar idd Kees. Die babes passen echt niet bij de sfeer. ^_^ , je kan bijvoorbeeld er wel reclame voor een bepaalde soort cappuchino van maken, toch? :sigaar:

>>> Door Wazuup: Kanis en Gunnink cappuccino :schater:<<<

>>> Door DaBeast: Lol, ik dacht net dat we afgesproken hadden dat hij in de jaren 70-80 zou afspelen.. :schater:<<<

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

maar neem van mij aan dat je dat niet in die tijd zag... :N

nou ik bij dat wij in de tijd van nu leefen en die babes dus wel hebben ^^

wrm reclame van cappuccino ? k dacht eerder aan iets van beer xD iets als dit

http://www.poster.net/anonymous/anonymous-bier-4100437.jpg

http://www.oostkamp.be/images/cmm/Cultuur/bier1.gif

of mischien deze die vint ik zelf wel erg mooi

http://www.deviantart.com/deviation/348497...h+age_scale%3A5

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik vroeg me laatst af, aangezien de mogelijkheid al langere tijd bestaat om het geluid van auto's te modden, is het niet wat voor MS? Als je de goede geluiden gebruikt zal het waarschijnlijk (hoop ik) wel iets toevoegen aan de sfeer.

Ik wil dit eventueel wel doen, mochten jullie het een goed idee vinden.

Ik heb ook even een voorbeeldje gemaakt, maar dat is niet zo erg goed gelukt:

Voorbeeld (zeer veel herrie! :puh: )

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

PS: Dit is alleen maar een voorbeeld, de uiteindelijke resultaten zullen beter zijn. Ook komt deze auto niet in MS, en is niet van mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Omfg, lekker detail ouwe. Vensterbanken for the win. Doe er nog even een 90 graden hoek bij maar niet met dezelfde hoogte, dan is hij super. Btw, jaren 70-80 lijkt mij ook beter, en kees aub geen DUITSE teksten in deze mod :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit zeker een zeer goed idee, hoe meer er gemod en aangepast word hoe beter. Ga je gang mickey.

EDIT:

Ik heb net het filmpje gekeken en dat is echt UBER vet, het is dan wel niet heel mafia maar schijt dat.

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, al zeg ik nog steeds: huur eerst een lot en bouw die vol. Dit soort dingen kunnen altijd later nog :sigaar:

//> Edit: Omfg, dat filmpje is wel fucking pwnd, maar alles behalve mafia :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

HOI

Baz, ziet er zeer netjes uit zoals ik al zij op msn.

MS speelt zich af in 1978.

Edit door DaBeast: Amen _O_ .

Oja, ik ben anti-duitse teksten in onze mod.

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook de 1ste de beste.

HOI FRANK

Ik doe dat soms, maar ik heb er nooit zin in. Ik zou het zoveel mogelijk proberen te doen lieve schat.

Probleem is voor sommige denk ik dat je dat logo alleen goed kan plaatsen met photoshop en niet paint.

>>> Door Wazuup: Welke aap heeft nou anno 2007 geen photoshop? :*D<<<

>>> Door DaBeast: Christiaan blijkbaar :*D<<<

Bek dicht ouwe. :7 :

ps.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi verzonnen dat jaartal. En het is ook in een Mafia tijd. Maar nu lopen we wel tegen een heel groot probleem aan. In het verhaal word dingen gebruikt die in vorige GTAs zijn gebeurt. Ook speeld Toni Cipriani erin, en zijn rol is duidelijk op deze tijd ingesteld. Ik heb als jaartal 2002. Willen we 1978, dan moeten we een aantal dingen (grote dingen) aan het verhaal veranderen. En ik heb het al helemaal uitgewerkt, met script enzo

Link to comment
Delen op andere websites

To-do List voor trailer:

  • Wazuup's lot af
  • Twenty Eyes's Lot af
  • Big-Bear's gebouwen texturen
  • Wat fixen aan eiland (chris weet wat)
  • Generics Crap mappen

Dan wil ik het ook graag hebben over wat er in de trailer te zien zal komen. Ik dacht zelf aan iets dat Twee peds uit de trein stappen op station CdC Blast en iets tegen elkaar zeggen (met ondertiteling) van ''finally we arrived at Cita di Currizona. Dan komt er plotseling een vijandige mafia gang en moeten ze vluchten. Dmv hun vluchtroute krijgt het publiek meer te zien van het eiland.

Andere ideeën?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 2002 ook best, op zich brengt dat alleen meer voordelen met zich mee want zo kunnen we moderne auto's gebruiken.

Edit door DaBeast: Ja, maar dan is het te modern voor een mafia mod vind ik :7 .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

De liedjes zijn allemaal erg vet :dans:

Maar waar voor zouden ze dan gebruikt moeten worden , de trailer?

Want ik denk dat als je deze muziek(die overigens verder erg goed is) gebruikt in een trailer , dat het moeilijk is er wat uh ja uh spanning ofzo aan te geven. The Godfather Theme is dan meer geschikt , toch?

Als iemand nog sugesties heeft voor de muziek in de trailer , hoor ik het graag! :tu:

Btw , weet iemand jullie lettertype dat gebruik word op het plaatje van MS , vind het wel een geil lettertype en ik heb hem ook nodig voor de trailer ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier trouwens 2 zelfgespeelde liejdes die goed in MS zullen passen. Alleen ik weten nog niet welke we gaan gebruiken. Zeg maar welke jullie het beste vinden

Ik vind de eerste beter, ge hebt wel talent, het past goed bij ms. Maar alleen (ge hoeft er geen rekening mee te houden) vind ik dat de piano bij het eerste mischien vervangen worden door een ander instrument, ne mandoline ofzo. En misschien mag het nog wat zwaarder worden na een tijdje, zo'n licht begin en dan dat er nog een zware baslijn bijkomt met cello's en contrabassen ofzo. Voor de rest echt prachtig.

Maar zou ik nu eventueel mogen meewerken als audio-editor en mij bezig houden met de radiostations ?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...