Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb hier trouwens 2 zelfgespeelde liejdes die goed in MS zullen passen. Alleen ik weten nog niet welke we gaan gebruiken. Zeg maar welke jullie het beste vinden

Ik vind de eerste beter, ge hebt wel talent, het past goed bij ms. Maar alleen (ge hoeft er geen rekening mee te houden) vind ik dat de piano bij het eerste mischien vervangen worden door een ander instrument, ne mandoline ofzo. En misschien mag het nog wat zwaarder worden na een tijdje, zo'n licht begin en dan dat er nog een zware baslijn bijkomt met cello's en contrabassen ofzo. Voor de rest echt prachtig.

Maar zou ik nu eventueel mogen meewerken als audio-editor en mij bezig houden met de radiostations ?

Nou, tot nu toe hebben we nog geen mensen nodig die radiostations maken, en audio editen. Later ongetwijfeld wel. Maar we zoeken wel vooral mensen die lots willen volbouwen. Kun je toevallig ok modeleren?

Link to comment
Delen op andere websites

To-do List voor trailer:
  • Wazuup's lot af
  • Twenty Eyes's Lot af
  • Big-Bear's gebouwen texturen
  • Wat fixen aan eiland (chris weet wat)
  • Generics Crap mappen

Dan wil ik het ook graag hebben over wat er in de trailer te zien zal komen. Ik dacht zelf aan iets dat Twee peds uit de trein stappen op station CdC Blast en iets tegen elkaar zeggen (met ondertiteling) van ''finally we arrived at Cita di Currizona. Dan komt er plotseling een vijandige mafia gang en moeten ze vluchten. Dmv hun vluchtroute krijgt het publiek meer te zien van het eiland.

Andere ideeën?

Zelf zat ik eraan te denken om toch wat dingen te laten zien die met het verhaal te maken hebben. Dus dat de HOOFDPERSOON arriveert in Cittá di Corruzione. Alleen moet dan wel de airport afzijn, want hij komt met het vliegtuig. Paul wacht Lucas daar op, en vervolgens gaan ze naar hun huis, en dan zie je Cittá di Corruzione. Alleen moeten er dan wel veel meer lots worden gebouwt.

Ik heb Black Force, onze SCMr, de opdracht gegeven om een missie (cutscene) te makenv oor de trailer. Hier loopt Lucas dus door mijn lots heen, als hij net bij de hoek van de straat aakomt, ziet hij de Mafia op hem afrijden, Mafia stapt uit, en er komt een schietgevecht.

verderest heb ik je horen zeggen dat MS zich in 1978 af zal spelen. Ik heb gezegt dat dit niet echt goed ging. Maar ik ben op een oplossing gekomen. We houden gewoon het verhaal, maar veranderen de namen van personages. Dus de broer van Lucas Cilli is niet vincenzo cilli. En Don Leone die dood is gegaan krijgt ook een andere naam. Toni Cipriani ook.

Link to comment
Delen op andere websites

MS zal zich dus in 1978 afspelen. Ik heb gezegt dat dit niet echt goed ging. Maar ik ben op een oplossing gekomen. We houden gewoon het verhaal, maar veranderen de namen van personages. Dus de broer van Lucas Cilli is niet vincenzo cilli. En Don Leone die dood is gegaan krijgt ook een andere naam. Toni Cipriani ook. Namen zijn makkelijk te veranderen in het script.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke dan is dat ook weer opgelost. Kunnen jullie ook gelijk meedenken over de trailer (zie trailer topic)? Trouwens mijn lot gaat wel lekker, net de trappen geplaatst. Nu nog ander detail erbij en hij is klaar. Alleen de COL moet ik opnieuw gaan maken omdat de dff te high poly is (gaat waarschijnlijk tegen de 12000 aan komen...).

Link to comment
Delen op andere websites

To-do List voor trailer:
  • Wazuup's lot af
  • Twenty Eyes's Lot af
  • Big-Bear's gebouwen texturen
  • Wat fixen aan eiland (chris weet wat)
  • Generics Crap mappen

Dan wil ik het ook graag hebben over wat er in de trailer te zien zal komen. Ik dacht zelf aan iets dat Twee peds uit de trein stappen op station CdC Blast en iets tegen elkaar zeggen (met ondertiteling) van ''finally we arrived at Cita di Currizona. Dan komt er plotseling een vijandige mafia gang en moeten ze vluchten. Dmv hun vluchtroute krijgt het publiek meer te zien van het eiland.

Andere ideeën?

Zelf zat ik eraan te denken om toch wat dingen te laten zien die met het verhaal te maken hebben. Dus dat de HOOFDPERSOON arriveert in Cittá di Corruzione. Alleen moet dan wel de airport afzijn, want hij komt met het vliegtuig. Paul wacht Lucas daar op, en vervolgens gaan ze naar hun huis, en dan zie je Cittá di Corruzione. Alleen moeten er dan wel veel meer lots worden gebouwt.

Ik heb Black Force, onze SCMr, de opdracht gegeven om een missie (cutscene) te makenv oor de trailer. Hier loopt Lucas dus door mijn lots heen, als hij net bij de hoek van de straat aakomt, ziet hij de Mafia op hem afrijden, Mafia stapt uit, en er komt een schietgevecht.

verderest heb ik je horen zeggen dat MS zich in 1978 af zal spelen. Ik heb gezegt dat dit niet echt goed ging. Maar ik ben op een oplossing gekomen. We houden gewoon het verhaal, maar veranderen de namen van personages. Dus de broer van Lucas Cilli is niet vincenzo cilli. En Don Leone die dood is gegaan krijgt ook een andere naam. Toni Cipriani ook.

Klopt Tim, alleen het vliegveld zal na schatting pas over 3 maanden af zijn, evenals volgebouwde lots duurt noig wel ff.

Link to comment
Delen op andere websites

Het vliegveld moet af zijn :schater: Nee kerel, ik zou toch maar het treinstation gebruiken, en wat die hoofdpersoon betreft, die bedoel ik met ped. Ik praat gewoon even technisch. En veel meer lots, nee. Die trailer kunnen we zo maken dat je alleen de goede stukjes ziet. Anders kunnen we pas bij de final een trailer maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 2002 ook best, op zich brengt dat alleen meer voordelen met zich mee want zo kunnen we moderne auto's gebruiken.

Edit door DaBeast: Ja, maar dan is het te modern voor een mafia mod vind ik :7 .

DaBeast, je weet wel dat dat zou betekenen dat we (bijna) alle voertuigen de prullenbak in flikkeren?

Ik vraag me af of we dan wel een spel kunnen vullen met voertuigen.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 2002 ook best, op zich brengt dat alleen meer voordelen met zich mee want zo kunnen we moderne auto's gebruiken.

Edit door DaBeast: Ja, maar dan is het te modern voor een mafia mod vind ik :7 .

DaBeast, je weet wel dat dat zou betekenen dat we (bijna) alle voertuigen de prullenbak in flikkeren?

Ik vraag me af of we dan wel een spel kunnen vullen met voertuigen.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Ik denk dat jullie sowieso al heel ver vooruit denken. Myriad Island heeft zelf ook nog niet alle voertuigen veranderd. En dan komen wij, Mafia Stories met het idee om alles voertuigen te verandereren?! Ik denk niet dat dat gaat lukken, en wat is er nou erg aan als de stad zelf wel in de mafia style is maar de auto's niet. Als de belangrijkste auto's maar veranderd zijn zoals de ambulance, politie.

BTW,

Als ik straks alles op me nieuwe externe HD heb staan en me computer heb geformateerd kan ik eindelijk weer verder met modden dus kunnen jullie weer driedee troep van mij verwachten :7

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Okej Wazuup, je krijgt een voorproefje :puh:.

fat_splits.jpg

Vraagje, in hoeverre tolereren jullie spam in dit privé forum? :7

Edit door Dieter: Ik zou het niet weten skat :7 . Lijpe render trouwens <3D.

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Maar denk erom dat je geen Godfather IV hoeft te maken.

Misschien het beste om eerst een teaser te maken, dat is een beetje hetzelfde als een trailer maar dan ietsje korter en je laat minder zien.

Het heet Teaser omdat het bedoeld is om mensen te pesten, 'haha, jij kan deze mod nog lekker niet spelen'.

Met een Teaser laat je een heel klein stukje zien en ook niet zo lang om de mensen geil te maken :dans: .

Ik denk dat dat beter is voor nu dan een hele trailer, aangezien er nog steeds gaten in de eilanden zullen zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...