Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

We kennen ook zon cinematic bedrijf inhuren, en zon fuckin lauw cinematic trailer maken^^ Maar srry hoor ik vind dit een beetie bullshit, maak eerst is die mod af en kom dan met een trailer? Naja, ik mag eigenlijk niks zeggen doe ook geen ene flikker maarja....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou dat formateren gaat niet lukken aangezien mijn Externe HD stuk is. Ik kan maar 106GB erop pleuren in plaats van de 250GB die er eigenlijk op kan. Dus dat word wachten tot ik een nieuwe opgestuurd heb gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me een goed idee dat Jorge meehelpt aan de trailer. Ik weet dat hij goed kan omgaan met Adobe After Effects. Jorge kan een mooie, professionele trailer in elkaar knutselen. Daar ben ik zeker van. :7

Jorge moet het er alleen wel mee eens zijn. ;)

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Jorge, hoe konden we jou vergeten met je kanslowse filmpjes :dans: Naim, je hoort wat chrizzle zegt, deze maand nog een trailer. En jij staat ook op het ''to-do'' lijstje, dus moddelen jij! :puh:

Robin, een trailer is gewoon leuk om te maken, weer eens wat anders dan screens.

Link to comment
Delen op andere websites

mee eens. aleen denk ik dat we beter eind volgende maand de trailer kunnen publiek dingesen. omdat iedereen die iets voor de trailer doet dan iets meer tijd heeft om er aan meet te werken. want als we dat binnen 11 dagen moeten doen wort t een betje snel afmaaken en dat word minder mooi.

we moetten natuurlijk wel een goede indruk maaken en niet zulke n00b trailers maaken als van de GLD.

Link to comment
Delen op andere websites

Jorge, hoe konden we jou vergeten met je kanslowse filmpjes :dans: Als jij wilt editten moeten we die giloirix weer het team uit gooien. Naim, je hoort wat chrizzle zegt, deze maand nog een trailer. En jij staat ook op het ''to-do'' lijstje, dus moddelen jij! :puh:

Robin, een trailer is gewoon leuk om te maken, weer eens wat anders dan screens.

Ik heb je toch uitgelegt hoe mijn plenning in elkaar zat Wazuup?

Eerst toetsweek, dan 24 uur per dag aan me lot werken. Daarna probeer ik een tweede lot vol te krijgen, daar ga ik ook 24 uur per dag aan werken. Je kunt dus verwachten dat mijn lot volgende week zondag sowiezo af is. ^_^

Af in 3dsmax, nog niet in MS.

>>> Door Wazuup: _O_ <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een trailer maken duurt niet zo lang, hij hoeft immers ook geen 5 minuten te zijn, met 2 minuten kan het al makkelijk pwnen. Ik zorg iig voor een paar filmpjes, die comprimeer ik en zet ze ergens op de site zodat waarscijnlijk Jorge ze kan downen en in de trailer kan zetten. Ik zal iig voor al het filmwerk op mijn eiland zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

textures zijn nog helemaal niet goet. die worden nog veranders. en het model werk is ongeveer op 75%

HEEFT ER IEMAND GOEDE RAAM TEXTURS ??

let voral wel op de dingen tussen de gebouwen in. ^^ k vond dat wel een lijp idee.

lolvx9.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

textures zijn nog helemaal niet goet. die worden nog veranders. en het model werk is ongeveer op 75%

HEEFT ER IEMAND GOEDE RAAM TEXTURS ??

let voral wel op de dingen tussen de gebouwen in. ^^ k vond dat wel een lijp idee.

lolvx9.jpg

Kees je 0wnt. Helaas, zelf zit ook met het probleem dat ik raamtextures te kort kom, Nouja, ik heb niet de juiste raamtextures.

Ik heb trouwens voor het eerst een niet boxy model gemodelleert ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Idd Blastov, als jullie voor het beeldmateriaal zorgen dan knutsel ik het in elkaar, simpel ;).

Alleen ik kan zelf denk ook wel wat filmen aangezien ik meestal zelf in me hoofd heb wat ik wil en welk materiaal ik nodig heb.

Ik installeer gewoon heel MS en filmen maar ;).

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

siet er tof uit. best chit dat niemand raam textures heeft.

nou dan moet ome hek maar weer s aan t rippen gaan ^^

k heb ff een mooie schreen gemaakt mag ik die in het dinges zetten dat iedereen m kan zien ??

screener6.png

Link to comment
Delen op andere websites

Idd Blastov, als jullie voor het beeldmateriaal zorgen dan knutsel ik het in elkaar, simpel ;).

Alleen ik kan zelf denk ook wel wat filmen aangezien ik meestal zelf in me hoofd heb wat ik wil en welk materiaal ik nodig heb.

Ik installeer gewoon heel MS en filmen maar ;).

Mijn lots zijn nog een zuigende WIP, en we moeten al wat hebben ge0wnt met prelightning. Dus ik zal aan de slag gaan met Radiosity, en probeer iets fatsoenlijks te neuken, btw het resultaat zag er niet afschrikkend uit, op GTAforums.com

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...