Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi

Bij deze het aller kanslooste texture pakket sinds de geschiedenis van MS, namelijk de textures die je op de site van blaster kunt vinden, allemaal in een RAR bestand, nou, Erg kansloos, maarja boeie, download nou maar gwn.

Hoi

Kus

Link to comment
Delen op andere websites

Maar denk erom dat je geen Godfather IV hoeft te maken.

Misschien het beste om eerst een teaser te maken, dat is een beetje hetzelfde als een trailer maar dan ietsje korter en je laat minder zien.

Het heet Teaser omdat het bedoeld is om mensen te pesten, 'haha, jij kan deze mod nog lekker niet spelen'.

Met een Teaser laat je een heel klein stukje zien en ook niet zo lang om de mensen geil te maken :dans: .

Ik denk dat dat beter is voor nu dan een hele trailer, aangezien er nog steeds gaten in de eilanden zullen zitten.

Dat kan, maar ik wil deze shit wel ''big'' maken. Gewoon alles erop en eraan, met ook een topic hier. Dus niet zo'n brak GLD-style 10 seconden filmpje waarin je geen fuck ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zwaar teleurgesteld in de textures, geen enkel raam is echt goed te gebruiken in de mod. Ik denk dat we gewoon ramen uit Building textures moeten knippen. Maarja, dan krij je weer k**t kwaliteit. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Tim, fuck die pre-lighting. 90% van de kijkers zullen niet eens letten op de lighting van de models...

Wazuup, Black Force heeft het te durk met zn PS3 denk ik zo, ik weet wel hoe ik kan filmen zonder dat CJ in beeld is.

Ik ga zo snel mogelijk de laatste dingen maken\editen\fixen aan me eiland.

Oja, nog ff over de einde van de trailer, er moet zo komen Winter 2007\2008, wat dus betekend dat ms uitkomt eind dit jaar of begin volgend jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zegt zelf al dat het kansloos is en dat is het ook, ik zit al tegen me datalimiet aan van me site, dus die shizzle verwijder ik. Upload het maar na megaupload.com ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Oja, nog ff over de einde van de trailer, er moet zo komen Winter 2007\2008, wat dus betekend dat ms uitkomt eind dit jaar of begin volgend jaar.

Dan hebben we nog een hoop te doen, ik weet niet of die deadline gehaald word :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, tot nu toe hebben we nog geen mensen nodig die radiostations maken, en audio editen. Later ongetwijfeld wel. Maar we zoeken wel vooral mensen die lots willen volbouwen. Kun je toevallig ok modeleren?

Neen, nog nooit gedaan. Is dat moeilijk ? Als het niet moeilijk is, is hier dan ergens een goede tutorial daarover ?

Bewerkt: door leone
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, tot nu toe hebben we nog geen mensen nodig die radiostations maken, en audio editen. Later ongetwijfeld wel. Maar we zoeken wel vooral mensen die lots willen volbouwen. Kun je toevallig ok modeleren?

Neen, nog nooit gedaan. Is dat moeilijk ? Als het niet moeilijk is, is hier dan ergens een goede tutorial daarover ?

check het tutorial forum. Alleen omdat je het nog nooit hebt gedaan, laten we je niet modelleren voor MS. aangezien je te weinig ervaring hebt. Maar Idd audio hulp kan altijd. weet je trouwens iets over het veranderen van geluiden in GTA SAN ANDREAS enzo :)

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Oja, nog ff over de einde van de trailer, er moet zo komen Winter 2007\2008, wat dus betekend dat ms uitkomt eind dit jaar of begin volgend jaar.

Dan hebben we nog een hoop te doen, ik weet niet of die deadline gehaald word :7

dat denk ik wel hoor. tenminste ik weet niet precies hoe veel eilanden er totaal komen. maar met alle eilanden die er nu zijn lukt dat denk t precies.

en anders kunnen we later als we zien dat t niet lukt altijd nog zomer van maaken ^^

Link to comment
Delen op andere websites

check het tutorial forum. Alleen omdat je het nog nooit hebt gedaan, laten we je niet modelleren voor MS. aangezien je te weinig ervaring hebt. Maar Idd audio hulp kan altijd. weet je trouwens iets over het veranderen van geluiden in GTA SAN ANDREAS enzo :)

Wat bedoel je juist met geluiden veranderen ? Als het zo van die speciale (gta)extencies hebben dan weet ik het niet. Zeg maar eens wat je graag zou hebben veranderd en dan kan ik eens zien of ik het kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me een goed idee dat Jorge meehelpt aan de trailer. Ik weet dat hij goed kan omgaan met Adobe After Effects. Jorge kan een mooie, professionele trailer in elkaar knutselen. Daar ben ik zeker van. :7

Jorge moet het er alleen wel mee eens zijn. ;)

Leuk en aardig, maar ik weet niet of jorge kan animeren, texturen en heeeeel goed kan modellen??

Link to comment
Delen op andere websites

Dus niet zo'n brak GLD-style 10 seconden filmpje waarin je geen fuck ziet.

Alles wat Mafia Stories zal maken word beter dan dat neuk GLD. Zelfs al released MS enkel een box, een sphere en een teapot zonder textures ownen ze MS :7.

Leuk en aardig, maar ik weet niet of jorge kan animeren, texturen en heeeeel goed kan modellen??

Ben je vergeten wie ik ben Robin? Ik kan heel goed modelen, ik kan animeren en texturen.

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Dus niet zo'n brak GLD-style 10 seconden filmpje waarin je geen fuck ziet.

Alles wat Mafia Stories zal maken word beter dan dat neuk GLD. Zelfs al released MS enkel een box, een sphere en een teapot zonder textures ownen ze MS :7.

Leuk en aardig, maar ik weet niet of jorge kan animeren, texturen en heeeeel goed kan modellen??

Ben je vergeten wie ik ben Robin? Ik kan heel goed modelen, ik kan animeren en texturen.

Wie ben je dan :O EN HOE WEET JIJ MIJN NAAM !?!?!

>>> Door Wazuup: Al die troep afgesplits, en een algemeen chattopic ervoor gemaakt :D<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...