Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

@BB:

De reden dat we VC hebben gekozen is omdat we de boundarie hack van MC-Kay (gtaforum.com) mochten gebruiken. Deze verlegd de limieten van VC.

Nu zijn we nog niet toe aan het maken van missie's .

Later (bij de Public Beta) zullen er op zijn minst 3 missie's gecoded worden.

Pas als alle models af zijn kunnen we gaan werken aan een verhaal.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik deed ook al eerder mee, maar had toen niet veel tijd en zin meer in modden. Nu wel weer, dus hoop dat ik terug kan komen :puh:

oke, maar ik heb jou post gezien in het Lot verhuur topic. Maar eerst willen we graag een screen zien van wat je kunt.

het mag ook gewoon een screen zijn van een oude topic ofzo, je hoeft geen nieuw gebouw te maken

Link to comment
Delen op andere websites

oke, straks

- rhino

- roadtrain

- journey (misschien naar binnen mogelijk)

screens :)

en daarna zal ik aan byffalo beginnen, nog wagens die jullie willen zien in VC? (liefst wagens die in GTA SA bevindt)

edit: rhino zal wel moeilijk gaan want instappen is niet hetzelfde, als jij aan linkerkant binnen stap, zonder probleem, maar dan stap tommy zoals in VC en niet zoals die binnengaan in rhino van SA, ik ga eens proberen om zoals van GTA SA maar volgens DaBeast kan die boundaries hack veel meer dingen dan die SA, ik vraag me af ook binnenstappen over tank en dan naar binnen gaan ook of is het hardcodec?

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

hmm er is wel een probleempje met rhino, die loop kan niet draaien en binnenstappen, moet jij alleen in de linkerzijde, als jij in rechterzijde instap loopt spel vast en foutmelding over fout gevonden in de .exe

screens komen nog en nu ga ik proberen om binnen die journey te stappen

Link to comment
Delen op andere websites

blaster, enkel die geconverteerde SA wagens of ook die gemodde wagens?

hier heb ik nog 4

- BMW 330i e90

- Ford crown victoria taxi

- Chevrolet Suburban 2500

- Hummer H2 police

- Roadtrain

- journey

- rhino (*)

* = is nog niet zoo goed van rhino vanwege instappen aan zijde en niet zoals die instappen van SA, loop kan niet draaien en wielen te groot, net jeep tank :D (zie anders screen hieronder)

hier de screens

13april5.jpg

13april6voor.jpg

13april6achter.jpg

ik ga nu aan buffalo beginnen

Link to comment
Delen op andere websites

spijtig voor fans van "Buffalo" wagen, ik kreeg hem wel mooi in GTA VC maar de texturen ervan zit er niet op en Zmodeler kan geen texturen vinden die Buffalo nodig heeft, wie weet moet iemand hem overtexturen ofzo, ik kan het niet mja wie het kan, kan best een PM sturen naar me voor VC versie dff model

morgen ga ik die blade en supergt proberen maar hopelijk lukt me we aangezien bullet zowat gelijke model als die supergt dusl, en ook ben ik van plan om SLAMVAN te converteren, en ook hotknife!!

ook geloof ik dat ik iets nieuws heb gevonden om onzichtbare binnenkant als jij door raam kijk heb gevonden maar dan kan jij helemaal niet meer binnen kijken dus nieuwe raam maar ik ben nog steeds op zoek naar oplossing ervan

ook die moeite? ik vind het JUIST LEUK om te converteren van SA naar VC wagens :D

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...