DaBeast Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 @BB: De reden dat we VC hebben gekozen is omdat we de boundarie hack van MC-Kay (gtaforum.com) mochten gebruiken. Deze verlegd de limieten van VC. Nu zijn we nog niet toe aan het maken van missie's . Later (bij de Public Beta) zullen er op zijn minst 3 missie's gecoded worden. Pas als alle models af zijn kunnen we gaan werken aan een verhaal. Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Ik deed ook al eerder mee, maar had toen niet veel tijd en zin meer in modden. Nu wel weer, dus hoop dat ik terug kan komen oke, maar ik heb jou post gezien in het Lot verhuur topic. Maar eerst willen we graag een screen zien van wat je kunt. het mag ook gewoon een screen zijn van een oude topic ofzo, je hoeft geen nieuw gebouw te maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) oke, straks - rhino - roadtrain - journey (misschien naar binnen mogelijk) screens en daarna zal ik aan byffalo beginnen, nog wagens die jullie willen zien in VC? (liefst wagens die in GTA SA bevindt) edit: rhino zal wel moeilijk gaan want instappen is niet hetzelfde, als jij aan linkerkant binnen stap, zonder probleem, maar dan stap tommy zoals in VC en niet zoals die binnengaan in rhino van SA, ik ga eens proberen om zoals van GTA SA maar volgens DaBeast kan die boundaries hack veel meer dingen dan die SA, ik vraag me af ook binnenstappen over tank en dan naar binnen gaan ook of is het hardcodec? Bewerkt: 13 april 2006 door SWYV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Tim, ten eerste heb ik hem al aangenomen. Ten tweede je weet heus wel dat ie kan modellen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Valero, ja dat kan ik wel. Goed idee Tales, dus je stuurt bijv. textures naar mij en ik zet die op een van mijn gebouwen ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Lekker man Die auto's zijn echt top geconverteerd Stuur de files maar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 hmm er is wel een probleempje met rhino, die loop kan niet draaien en binnenstappen, moet jij alleen in de linkerzijde, als jij in rechterzijde instap loopt spel vast en foutmelding over fout gevonden in de .exe screens komen nog en nu ga ik proberen om binnen die journey te stappen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Idd, die auto's zien der echt goed uit! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 blaster, enkel die geconverteerde SA wagens of ook die gemodde wagens? hier heb ik nog 4 - BMW 330i e90 - Ford crown victoria taxi - Chevrolet Suburban 2500 - Hummer H2 police - Roadtrain - journey - rhino (*) * = is nog niet zoo goed van rhino vanwege instappen aan zijde en niet zoals die instappen van SA, loop kan niet draaien en wielen te groot, net jeep tank (zie anders screen hieronder) hier de screens ik ga nu aan buffalo beginnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Als het niet te veel moeite is ... de Super GT, en de Blade ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Yups. En bij die brug op je sig ... Die moet/kan wat lager ... is niet echt realistisch. Want de weg is zo steil Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) spijtig voor fans van "Buffalo" wagen, ik kreeg hem wel mooi in GTA VC maar de texturen ervan zit er niet op en Zmodeler kan geen texturen vinden die Buffalo nodig heeft, wie weet moet iemand hem overtexturen ofzo, ik kan het niet mja wie het kan, kan best een PM sturen naar me voor VC versie dff model morgen ga ik die blade en supergt proberen maar hopelijk lukt me we aangezien bullet zowat gelijke model als die supergt dusl, en ook ben ik van plan om SLAMVAN te converteren, en ook hotknife!! ook geloof ik dat ik iets nieuws heb gevonden om onzichtbare binnenkant als jij door raam kijk heb gevonden maar dan kan jij helemaal niet meer binnen kijken dus nieuwe raam maar ik ben nog steeds op zoek naar oplossing ervan ook die moeite? ik vind het JUIST LEUK om te converteren van SA naar VC wagens Bewerkt: 13 april 2006 door SWYV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Jammer dat die niet wil. Maar die andere auto's zien der goed uit! Sorry voor de dubbelpost maar anders valt het niet onder de aandacht. Hier screens van mijn lot: Plaatje 1 Plaatje 2 Plaatje 3 Plaatje 4 >>>Door DaBeast: je 2 posts samengevoegd.<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Was ik eigenlijk niet diegene die wagens ging converteren? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 De buffalo heeft toch 1 kleur ? Of bedoel je iets anders ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts