Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Netjes Tim, mooie pre-lighting, niks overbelicht. Zeg me is welke settings je hebt gebruikt :)

nouja, brigtness op 40. een gebouw heb ik omgeven door prelightning, en de aantal omnis gekopieert naar mijn andere models. Maarja, je ziet niet goed genoeg schaduw.

Link to comment
Delen op andere websites

net zo iets als de trailer van GTA VI aleen dan geiler xD

Omg, ik wist niet dat GTA VI al uitkwam! Ik zit nog maar bij GTA IV :7

Nou dan hopen dat we in MS nog geilere belichting kunnen krijgen als in GTA IV, want nogal kanslows is naja.

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes Tim, mooie pre-lighting, niks overbelicht. Zeg me is welke settings je hebt gebruikt :)

nouja, brigtness op 40. een gebouw heb ik omgeven door prelightning, en de aantal omnis gekopieert naar mijn andere models. Maarja, je ziet niet goed genoeg schaduw.

De engine kan geen real time shadows aan, en je object moet een miljoen aantal poly's hebben wil je wel real time shadows hebben. Radiosity is een techniek die shadows maakt, echter word die niet ondersteund door sa sa engine

Link to comment
Delen op andere websites

zou je er ook 1 voor mij willen bakken, met peterselie graag ^^

2.50 per stukje vierkante millimeter. En peterselie is 1 euro per stukje peterselie, afrekenen bij bastiaan graag ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

maar we hebben wel schaduw bij de lantaren paalen :? hoe kan dat dan

SA heeft een speciale optie waarmee je shadow mesh kunt maken. De mesh zit gewoon in de COL

Inderdaad, dat betekend dus dat je models wel schaduw geven. Maar dat het niet werkt als je al je gebouwen aan je lot vast heb zitten, dan geeft hij geen schaduw aagezien het hele model één schaduw geeft en het model niet schaduwt op zichzelf ;). (owja, correct me if I'm wrong :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

maar we hebben wel schaduw bij de lantaren paalen :? hoe kan dat dan

SA heeft een speciale optie waarmee je shadow mesh kunt maken. De mesh zit gewoon in de COL

Inderdaad, dat betekend dus dat je models wel schaduw geven. Maar dat het niet werkt als je al je gebouwen aan je lot vast heb zitten, dan geeft hij geen schaduw aagezien het hele model één schaduw geeft en het model niet schaduwt op zichzelf ;). (owja, correct me if I'm wrong :puh:)

klopt, maar de schaduw steekt voor de mesh uit. Dus als je dus 2 apparte gebouwen hebt in een model, lijkt het me toch logisch dat je dan 2 schaduwen ziet. Alleen dan indezelfde richting. Want de ruimte tussen de 2 gebouwen heeft geen mesh.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...