Jorge_F Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 net zo iets als de trailer van GTA VI aleen dan geiler xD Omg, ik wist niet dat GTA VI al uitkwam! Ik zit nog maar bij GTA IV
Tim Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Netjes Tim, mooie pre-lighting, niks overbelicht. Zeg me is welke settings je hebt gebruikt nouja, brigtness op 40. een gebouw heb ik omgeven door prelightning, en de aantal omnis gekopieert naar mijn andere models. Maarja, je ziet niet goed genoeg schaduw.
Tim Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 net zo iets als de trailer van GTA VI aleen dan geiler xD Omg, ik wist niet dat GTA VI al uitkwam! Ik zit nog maar bij GTA IV Nou dan hopen dat we in MS nog geilere belichting kunnen krijgen als in GTA IV, want nogal kanslows is naja.
Blastov Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Netjes Tim, mooie pre-lighting, niks overbelicht. Zeg me is welke settings je hebt gebruikt nouja, brigtness op 40. een gebouw heb ik omgeven door prelightning, en de aantal omnis gekopieert naar mijn andere models. Maarja, je ziet niet goed genoeg schaduw. De engine kan geen real time shadows aan, en je object moet een miljoen aantal poly's hebben wil je wel real time shadows hebben. Radiosity is een techniek die shadows maakt, echter word die niet ondersteund door sa sa engine
Jorge_F Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Jullie winden me op Zullen we samen een eitje bakken ?
[Baz] Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Zullen we samen een eitje bakken ? Heel graag zelfs wel met kapotte dooier
kees1991 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 maar we hebben wel schaduw bij de lantaren paalen hoe kan dat dan
Jorge_F Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Zullen we samen een eitje bakken ? Heel graag zelfs wel met kapotte dooier Dubbel gebakken, of maar aan één kant?
kees1991 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 zou je er ook 1 voor mij willen bakken, met peterselie graag ^^
Tim Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 maar we hebben wel schaduw bij de lantaren paalen hoe kan dat dan SA heeft een speciale optie waarmee je shadow mesh kunt maken. De mesh zit gewoon in de COL
Jorge_F Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 zou je er ook 1 voor mij willen bakken, met peterselie graag ^^ 2.50 per stukje vierkante millimeter. En peterselie is 1 euro per stukje peterselie, afrekenen bij bastiaan graag
Wazuup Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Kees, in een woord geweldig kerel, je gaat lekker de laatste tijd. Tim, jou zooi ziet er ook lekker uit
Jorge_F Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 maar we hebben wel schaduw bij de lantaren paalen hoe kan dat dan SA heeft een speciale optie waarmee je shadow mesh kunt maken. De mesh zit gewoon in de COL Inderdaad, dat betekend dus dat je models wel schaduw geven. Maar dat het niet werkt als je al je gebouwen aan je lot vast heb zitten, dan geeft hij geen schaduw aagezien het hele model één schaduw geeft en het model niet schaduwt op zichzelf . (owja, correct me if I'm wrong )
Tim Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 maar we hebben wel schaduw bij de lantaren paalen hoe kan dat dan SA heeft een speciale optie waarmee je shadow mesh kunt maken. De mesh zit gewoon in de COL Inderdaad, dat betekend dus dat je models wel schaduw geven. Maar dat het niet werkt als je al je gebouwen aan je lot vast heb zitten, dan geeft hij geen schaduw aagezien het hele model één schaduw geeft en het model niet schaduwt op zichzelf . (owja, correct me if I'm wrong ) klopt, maar de schaduw steekt voor de mesh uit. Dus als je dus 2 apparte gebouwen hebt in een model, lijkt het me toch logisch dat je dan 2 schaduwen ziet. Alleen dan indezelfde richting. Want de ruimte tussen de 2 gebouwen heeft geen mesh.
Recommended Posts