Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Ik had zoujuist een goddelijke ingeving, of hoe je dat ook zegt. Het is namelijk het volgende, kan niet iedere modeller of wat hij ook is een eigen topic aanmaken, met daar alle zijn screens en weetikveel wat hij allemaal heeft wat met MS te maken heeft. Veel overzichterlijker en zo blijf je nog is op de hoogte van elkaar zijn lot.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had zoujuist een goddelijke ingeving, of hoe je dat ook zegt. Het is namelijk het volgende, kan niet iedere modeller of wat hij ook is een eigen topic aanmaken, met daar alle zijn screens en weetikveel wat hij allemaal heeft wat met MS te maken heeft. Veel overzichterlijker en zo blijf je nog is op de hoogte van elkaar zijn lot.

Idd, goed plan. maar ook dit forum is al zo vol, er zijn veel onactieve topics, en dat maakt het onoverzichtelijk. Als je op topics een slotje zet, dan zie je nog steeds dat de topic in het forum staat. Er is ook niet veel wat weg kan. Dus als ieder lid nou een eigen topic heeft, dan is het probleem dat het in mijn aanzicht juist wel overzichtelijk word.

Alleen het is erg belangrijk dat we daarom het ptt topic spam vrij houden. Dus niet zoals bij MS trailer topic. met zn eieren verkoop :Y

Link to comment
Delen op andere websites

lynxtop2.jpeg

Mededelingen

Er zijn 0 mededelingen

Informatie

Texture jobs

Toen ik eventjes de files van Monitor aan het nakijken was, dit keer heel aandachtig en dan met name de textures, kwam ik erachter waarom zijn textures zo ongelofelijk bagger zijn. Hij gebruikt voornamelijk textures uit GTA3, maar hij gebruikt de lod textures. Het verschil tussen de lod textures en de gewone textures in GTA3 is dat ze de helft kleiner zijn. Dus 128x128 wat al ongelofelijk klein is word 64x64. Daar kan je toch niet mee modellen :7.

Dus ik zal kijken of ik de gewone textures uit GTA3 kan halen, en sowieso de gewone textures als stoep en straat proberen te vervangen.

Sommige stukken zien er trouwens wel goed uit, alleen de helft is gewoon bagger. Je ziet zo dat hij een moddeler is en geen modder :duh: .

Screens

render329pa2.jpg

Het nieuwe gebouwtje staat dus tussen die twee in, het is het kleinere gebouwtje :puh:.

render330ci9.jpg

Met interieur idd

render331sq8.jpg

Hier het interieur, word nog van alles ingezet hoor

render332rv3.jpg

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis de plakjes kaas :(

Plakjes kaas had ik ingekocht maar moest ik weggooien omdat ze vers waren, ik had nog zo nadrukkelijk door de telefoon gezegd: minstens 2 jaar overdatum!!! :7

Link to comment
Delen op andere websites

NOue Eierfreaks, ff weer ontopic over de trailer OK?

Nouja, in ieder geval, Ik heb wat rondgekeken op blastovs eiland. En ik moet zeggen. Het eiland is van goede kwaliteit. Aleen heet totaalbeeld is niet geschikt voor MS. Ik zie nog steeds overal blokken, opritten, muren. Het ziet er rommelig uit. Het beste kunnen we mijn eiland gebruiken. Deze is misschien kwalitatief wat minder (nu nog). Maar beter geschikt voor de trailer dan blastovs eiland

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat je screens zo geil zijn mag je wel een eigen topic, maar niet iedereen een eigen topic aanmaken hoowr :-( Anders gaat Dieter zeker huilen, en dat willen jullie niet op je geweten hebben.

Edit door DietHer: :cry: :cry:

Voor als je me stiekeme boodschap hierboven niet begrepen had herhaal ik het even: Geil.

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij bedoelt tim of je geluiden van bijfoorbeeld autos kunt veranderen.

Dat weet ik niet of ik dat kan.

Nou, tot nu toe hebben we nog geen mensen nodig die radiostations maken, en audio editen. Later ongetwijfeld wel.

Maar waarom mag er nu nog niet aan radiostations gewerkt worden ? Dat is toch al een zekerheid voor de toekomst ?

En het kan ook voor inspiratie voor reclameborden zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

En wat kom je doen in het MS team DaddyPimp :puh:.

Geile designs maken? :puh:

Ik kom jullie idd lekker verwennen met m'n hete designs :eten:

Edit door Prettig Gestoorde DaBeast: Mooi zo, dan roep ik je nu officiel uit tot de MS PijpSlet :7 . Welkom in het team overigs :sigaar: . PM me ff je MSN btw .

Edit door DaBeast: Dat was trouwens een geintje, niet dat je d'r iets bij gaat denken mops :7 . MS is nou eenmaal een Kanslowse gemeenschap :bier: .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zit het eigenlijk met de missies ? Worden die op het laatste gemaakt, en is er een verhaal gemaakt ?

JA mafia stories heeft een uigebreide verhaallijn. en er is al een groot gedeelte van het script gemaakt. Er komen rond de 30 missies, verspreid over CDC left, CDCright, en Countryside, (+alcatraz)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...