Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Werkt het nu wel eindelijk ? :7

even een mededeling, Clean_SA.rar nooit verwijderen, deze zul je altijd nodig hebben als er een volgende versie van MS komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

dit is enkel omdat Lynx City wat anders is dan Tim's of Christian's eiland :puh:.

Dat is toch niet negatief bedoeld he ? :cry:

Ik open binnenkort ook een topic met alle info en screens over mijn nieuwe eiland.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft die topicnaam zo kwanslows gemaakt ? :7

>>> Door Wazuup: Ik moest wel, anders moet ik jullie allemaal 20% geven omdat jullie offtopic gaan :schater:<<<

Nouja, ik denk niet meer dat de trailer uitkomt voor dat ik op vakantie ga, dat is namelijk aanstaande vrijdag. Maar gut, wij hebben de hele vakanatie nog, zolang die maar nog in juli komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Woow , het is echt super vet joh

maar de kwaliteit is zwaar bagger

Op Autoweek.nl kan je allemaal auto geluiden vinden in een super kwaliteit , trouwens , zou je mij kunnen leren hoe dat meot? :engel: Ik wil het namelijk ook kunnen 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Is er inmiddels al besloten welke muziek er in de trailer komt(ben te lui om het topic door te kijken)

Dan kan ik al een beetje gaan verzinnen hoe het allemaal mooi zou kunnen worden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, mensen nu moet ik jullie iets laten zien. Let op dat er niet van klaar komt ^_^ . Deze screen is gemaakt met camhack, en is de allermooiste screen tot nu toe. Geniet ervan.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee niet echt, ik heb gewoon een render gemaakt. Idd zijn de balkons oversized. Maar als ik deze kleiner maak, dan is het weer te klein. Voor het poppetje is het net groot genoeg.

IDD, maar dit is een groep flatgebouwen, die horen hetzeflde te zijn. Verder komt er op de lot natuurlijk variatie. Maar ik heb geen goede raamtextures voor niet grijze gebouwen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...