Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat er dan wel aan vast hangt is dat alleen actieve modders\modellers een eigen topic krijgen, onactieve moeten dan gewoon in de PTT posten.

krijg ik dan ook zon eigen dingetje ?? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind iedereen een eigen topic dikke onzin, dan zouden we dus dit krijgen:

Jorge

Blastov

Tim

Wazuup Verwijdert uit het team, naar Delft :Y .

Kees

Baz

DaBeast

Twenty

etc........

Druk, niet?

//>Edit door DaBeast: Je bent mij vergeten, hoer :cry:

Ga dan ook weer moddelen stomme slet ipv stomme signatures maken.

//>Edit door DaBeast: Bek dicht ouwe. Ik ben de timesyc.dat aan het aanpassen, hoer :cry:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Oke het plan dus, Leone kan werken aan een radiostation van minstens een uur audio. Hierin komt geen rap/hardcore of weet ik veel wat maar muziek die bij de mafia sfeer past. Deze moeten we nog wel even uitzoeken ^_^ En het moet natuurlijk van goede kwaliteit zijn, liever geen radio dan een crap radio...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja die muziek weetik , maar de kwaliteit is niet bepaald wat ik graag had. ik vind de kwaliteit op een schaal van 10 mischien net een 6 , kan dat niet opnieuw gedaan worden?

Editje: Ik had eerst een vijf maar dat valt ook weer mee. Maar het is een beetje langdradige muziek , waar ik niet echt een spannende 'mafia' trailer mee ken maken.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

wat is eigelijk dat hele nut er van ?? dan heb je aleen alle schreens bij elkaar staan.

Nee, ieder krijgt zijn eige topics en post daar de screens van zn models

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan in ieder geval níét remixen. Als je leuke jingle's kan verzinnen en producen is dat goed , maar remixes komen er simpel weg niet in denk ik. Gewoon originele muziek ^_^

Editje: Mischien kunnen we reclame's en jingle's van echte radio afhalen , dan herkennen we tenminste iets van Nederland.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee. En wat die kwaliteit betreft. Ik heb maar een simpel microfoontje op mijn webcam zitten waarmee ik het heb opgenomen. Ik heb geen apparatuur om mijn keyboard in de PC te pluggen. En als je het edit, dan krijg je ook nooit wat je wilt hebben

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel een idee , maar het kost je wel een tientje :7

Je kan bijvoorbeeld een Philips microfoon nemen , zo eentje die ze gebruiken op het toneel ofzo en die dan inpluggen. Je bent dan al van de ruis af en de kwaliteit zal veel beter zijn.

Tip: zet msn uit onder hetspelen , hoorde tenminste 1 keer het msn deuntje xD

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...