Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

dit is enkel omdat Lynx City wat anders is dan Tim's of Christian's eiland :puh:.

Dat is toch niet negatief bedoeld he ? :cry:

Ik open binnenkort ook een topic met alle info en screens over mijn nieuwe eiland.

Tuulijk niet schat :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

zorg er wel voor dat de microfoon een ruis onderdrukker heeft ofzo , anders heeft het geen zin

ook niet de microfoon super dicht bij de speakers of andere geluidsbron , de kwaliteit gaat er namelijk erg van achteruit.

Kunnen we niet The Godfather theme gebruiken , ik vind Custom Music veel vetter maar het moet wel goede muziek zijn waar ik iets mee kan

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Wazuup maakt een punt. Maar aan de andere kant het is maar het prive forum dus het mag troep zijn. En iedereen kan in zijn topic vertellen wat hij verder wil maken etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen godfather liedje, straks gaan mensen nog denken dat het godfather the game II is, want ms pwnd godfather the game (de map dan). Gewoon onbekende muziek of home made.

Baz, we weten allemaal dat jumpstyle pwnd :7 , maar als er iets is dat niet bij mafia past is het jumpstyle. Tevens bestond die hele naaizooi in 1978 nog geeneens. Ik weet dat het niet serieus bedoeld was maar ik geef toch ff serieus antwoord. :7

Link to comment
Delen op andere websites

oké , ik vind het goed. Ik zal het net afzoeken naar een goede kwaliteit , mafia liedje die niet of nauwelijks bekend is. En iedere gek met een beetje hersens kan toch wel verzinnen dat jumpstyle de trailer muziek pas word als ik president van de VS ben. NOOIT dus :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...