Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

natuurlijk , niemand zit te wachten op alleen klassieke muziek. Maar de echte stomme zenders die er in zaten met de mindere muziek gaan er zeker uit. En we moeten natuurlijk ook wel muziek uit die tijd toch?

Ik vind wel dat we tenminste een Disco en een Classic Rock zender moeten hebben , dat is gewoon muziek uit die tijd toch?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

volgens mij word jumpstyle joust minder populear.

Blastov hoe langzaam rij jij ??

500 meeter met 5 min dan rij je 100 meeter per min. dus ff rekenen...

er zitten 60 minuten in een uur. dus dan moet je 60X100=6000 dan ga je dus volgens mij 6KM per uur.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

500M fiesten duurt nog geen 5 minuten. :7

Jorge, jumpstyle word juist steeds bekender lieverd.

Dan zijt geej niet goed op de hoogte want hier in Noord Holland sterft het al af :puh:.

Gij hebt gelijk eh

Link to comment
Delen op andere websites

Hier in een dorp bij Oss , word het alleen maar populairder , dus het is gewoon plaatselijk. Maar dit is niet waar voor dit topic bedoeld is :7 Als iemand nog leuke muziek gevonden heeft voor de trailer (géén jumpstyle,rap,disco,techno,dance,hardcore,speedcore,happyhardcore,R&b of Hip Hop of K3 en de zooi die daar bij hoord!) dan moet ie het maar even melden! :dans:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Okej, die Monitor57 is vast een aardige kerel, maar hij heeft iets met ze modellen gedaan waardoor ik die dingen niet kan aanpassen. Zeg maar een soort alleen lezen op je models gezet :7.

Dat betekend dus dat ik niet kan kloten met de textures en zeker niet het eiland kleiner maken. Dus als Christian met Monitor wilt overleggen daarover of hij geeft Monitor ze msn even aan mij dan kan ik ook weer verder met pwnen ;').

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik wou ff kijken hoe die shizzle er ingame uit ziet, dus WIP lot1 CdC Blast:

post-20899-1182697516_thumb.jpg

post-20899-1182697535_thumb.jpg

post-20899-1182697556_thumb.jpg

Ik ga wat blubber paadjes op dat gras maken, komt er wel leuk uit te zien (zeker met generics). Had last van het relief op dit lot, vind het persoonlijk wel goed opgelost zo. Comments aub :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

In dit dorp word t mij te poplulair, zelf de basisschool kindjes proberen tre jumpen, naja ga ik toch lekker hakken xD Maarre wrom doen we geen terror als muziek bij de trailer ^^. Neen ff serieus, waarom niet iet van klassieke (word er nu al misselijk van) muziek?

Bewerkt: door Big-Bear
Link to comment
Delen op andere websites

In dit dorp word t mij te poplulair, zelf de basisschool kindjes proberen tre jumpen, naja ga ik toch lekker hakken xD Maarre wrom doen we geen terror als muziek bij de trailer ^^. Neen ff serieus, waarom niet iet van klassieke (word er nu al misselijk van) muziek?

Ik heb genoeg goede klassieke/mafia muziekjes. Laat maar aan mij over :).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...