SWYV Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 matiscus, ik heb geeneens jouwe geconverteerde wagens gezien in VC dus ging ik maar aan de slag om wagens te converteren hier de totale lijst die ik al geconverteerd heb SA - bullet - camper - turismo - tornado - remington - hotknife - journey - roadtrain - rhino * - buffalo * III - kuruma * SA: rhino lukt wel maar 2problemen - de loop kan niet draaien - binnenstappen aan rechterzijde brengt tot crash van game en gene binnenstappen manier van GTASA * SA: buffalo heeft een probleem, geen texture van body en lichten misschien overtexturen door een modder ofzo wordt nog aan gewerkt: - slamvan, - blade, - superGT - euros, - dune, - elegy, - jester, - hustler, - solair, - stratum, - stafford, - stretch, - sultan, - uranus, - yosemite - ZR 350 wat me niet gelukt was, NRG500 en ambulance, maar wordt nog eens geprobeerd om te kunnen converteren MAAR ik ga ook eens proberen om wagens van spel "FlatOut" eens proberen maar ik wete nog steeds niet hoe die te converteren vb in verband met TXD's enz.. dusja @ matiscus, misschien heb jij nog andere werkjes te doen zoals mapping voor GTA VC, ik kan het niet, en ook kan ik momenteel geen missies scripten van VC, dus ik heb dan geen ander werkjes om dit mod te helpen want ik ben een scm'er maar alleen van GTA SA jah, dus ging ik maar wagens van GTA SA converteren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Die race vink ook wel vet btw wie kan goed billboards maken en graffitie?? Ik Heb het nodig voor het tankstation Tankstation board: FeulZzZo Graffitie : Nade ( Van grenade) Wie wil dit maken dan kan ik het op men model texturen Bewerkt: 14 april 2006 door Lionel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Omdat mijn post in het Crowning Hills topic niet genoeg aandacht kreeg. Dacht ik dat ik de screens maar hier zal posten van crowning Hills TEST ingame Crowning Hills is nog lang niet klaar. Wel heb ik alvast voor de zekerheid het ingame gezet. En het is succesvol gelukt! Helaas zitten er wel wat spleetjes in maar die worden natuurlijk zeker verholpen! Hier dus hier de screens van Crowning Hills test ingame: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Tim, dat zijn geweldige screens! De stijl vind ik goed. KUTGW! Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusader Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 ziet er relaxt uit man (Y) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Ziet er zeer goed uit! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Hier het tankstation er moet nog een board op en graffatie aan de zijkant. -1. -2. -3. Bewerkt: 14 april 2006 door Lionel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Ziet er mooi uit aleen moet de weg nog ge-UVW'ed worden en die containers zien er maar raar uit. Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) de weg is al ge uv maped en ja die containers:P mischien dat ik er 4 van kan maken Update 14 april 2006 19:39 -------------------------------- Containers nu 4 stuks 2 gele 2 blauwe Mapwel ge uvw mapped Wie wil een bilboard voor men tankstation maken? Voeg me toe ( Zie profiel ) Bewerkt: 14 april 2006 door Lionel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Ziet er allemaal mooi uit! Ga zo door! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Hier nog een gebouw.. Een hotel voor op de industrie.. -Voorkant -Parkeerplaats -Doosjes Ik heb iemand nodig wie voor mij 2 borden wil maken of de texture er van, Voor op men Tankstation en Dit hotel.. Voeg me dan "email verwijderd" of kijk op profiel. >>> Door dabeast: Email verwijdert,je mag geen emails plaatsen<<< Ingame screens komen zo. ------------------------------- Bewerkt: 15 april 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 tip voor je containers. hoogte en breete is gelijk lengte is meestal het dubbele van de breete. dus effe voor beeld 5x5x10 van die 4 containers kun je denk ik beter 6 van maken zodat het een beetje normaal eruit ziet. (niet bedoelt als beledeging...) en dat andere gebouw ziet er lol uit maar let er wel op dat je niet te high poly mod. greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 Ik meld me aan als wapen modeller, ik doe ze niet Ingame. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 Aangenomen Kan je ze ook texturen ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 Hoe zet ik Edges Faces (ALLEEN OP MIJN LOT) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts